Ayrılması için kızın hiçbir kabahati yok , kavga yok , erkeğin ailesi başka kızı istemiş ve ikna etmişler ise, erkek ayrılmışsa.
Yani sebepsiz ayrıldığı kişiyi hiç düşünmez mi? onunla ilgili şeyleri gördükçe aklına gelmez mi? Pişman olmaz mı? Çünkü ayrılık için bir sebep yok.
Ne kadar süre sonra, artık o kişi pişman olmaz bitmiştir geri dönmez diyebiliriz?
Yani sebepsiz ayrıldığı kişiyi hiç düşünmez mi? onunla ilgili şeyleri gördükçe aklına gelmez mi? Pişman olmaz mı? Çünkü ayrılık için bir sebep yok.
Ne kadar süre sonra, artık o kişi pişman olmaz bitmiştir geri dönmez diyebiliriz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ailem başka kızı düşünmedi ama benim kızı da istemedi bende ayrıldım epey zaman geçti üstünden bitti gitti
neden istemediler?
Ben bir hata ettim bir kez yaşadım bir daha da büyük konuşmayayım ama yapmam.. Annemle dertleşiyorduk ara sıra ben birkaç sorunumuzu anlattım ASLA anlatmaman gerekiyormuş
Kesinlikle haklısın, anlatırsan artık işin içine edersin temizleyemezsin. O da zaten benle ilişkisini söylemiyordu ailesine söylediği gün onu ikna ettiler vazgeçirip başka kızla görüştürdüler hemen 2 günde hemde. beni tanımıyorlar bile ve hiçbir kusurum yok. Ailesi tanıdık bildik kız istedi galiba
Peki sen neden sevdiğin kızı unuttun sevmemişmiydin?
Benim ailemde birini bulmuştu ama benim kızdan soğudular ondan sonra başka birini bulmuşlardı.. Bende ayrıldım tabi ama benim tek sebebi ailem değildi ailemin de çok etkisi vardı ama sorunlarımız da vardı
Sevmiştim sevmiştim de başka sorunlarımız da vardı bizim çok git geller yaşadık yine döndü yine konuştuk falan olmadı
senin ilişkin tükenmiş, ama bizde bişey tükenmeden ailesinin ikna etmesiyle bitti
Tükenmeseydi ailesi ikna edemezdi
Kavgamız yoktu ve evlenmeye benden bin kat daha hevesliydi, çok romantik davranıyordu. Şok oldum birden bitti
Ya diyorum ya gerçekten ya çok büyük bir şey olmuştur ya da tükenmiştir
Hiç bişey yoktu ailesine açtı konuyu yani evlenmek istediğini hayatında biriolduğunu anlattı ve o gün ailesi naptıysa bitti
Bilmiyorum sana bir açıklama yapmaması da çok tuhaf ve kötü bir şe y ya
Evet en son kız kardeşi beni aradı o diş operasyonu geçirdi şu an konuşamıyor merak etme dedi ve bitti. ondan sonra hiçbir aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermedi, ortak tanıdıklardan onun başka bir kızla görüştüğünü duydum kız kardeşinin tanıştırdığı kişiymiş hemen sevgili olmuşlar 2 günde
e yok artık oha be
Bence de ohaa, benim de abim var asla bu kadar müdahil olamam ilişkisine
İyi olmuş kurtulman o zaman acı biliyorum ama zamanla bitiyor
Sence hiç pişman olmaz mı?
Olabilir bilmiyorum.. Ben olmadım ama
karakterine göre değişir bacım ya
Ailesini seviyordu ama bu kadar ailesinin lafıyla hareket edeceğini düşünmemiştim. Benimle ilgili bişey olsa neyse de benle alakasız
peki sadece ailesi istedi diye bırkatığından emin misin kim bilir astra ona hayırlı gelir ferarilere öyk ne iğrenç şeyler bunlar diye baka bilir 😉
Sadece örnek veriyorum. Senin ahlaklı , çok güzel , uzman doktor, aileden zengin, mütevazi ve seni çok seven bir sevgilin olsa gidip görücü usulü fakir , dandik bir bölüm okumuş, işsiz bir kızla sevgili olur musun? Kızın seni paran için istediği besbelli 2 günde tanımadan evliliğe onay veriyor hemen sevgili oluyor falan.
Yani kızlardan biri sende hiç menfaati yokken seni seviyor, diğerinin çok menfaati var
birinciye gönlümü kaptırdıysam demek ki baya zeki bir insanım buda demektir ki anne ve babamda zekidri uygun kararlar ala biliyorlardır birde ben düşünürüm al sana üç adet zeki insanın kararı ama kafamı kurcalayan olay öyle yarı yolda bırakcaksam ne demeye bu kızcaza umut verdim ben ya ben ne karaktersiz şerfsiz utanmaz bir insanmışım öyle müsadenle ben kendimden utanmaya gidiyorum
Mantık yürütmen başarısız yani mantığın doğru çalışmıyor :) ailesi okumamış sadece bu okumuş, ayrıca birçok aile oğlundan çok kendi anlaşabileceği kız ister. mesela okumamış anne veya kız kardeşin varsa onlar kendi gibi bir kızla iyi anlaştığı için öyle biriyle evlenmeni isterler diğer kızdan çekinirler bizim boyunduruğumuzda olmaz anlaşamayız diye çekinirler. Bir de itaatkar kız isterler diğer o kız kadar itaatkar olmayacağı belli.
Yani sana eş değil kendine gelin seçer onlar.
o kadar dairesel mugalata yaptın ki cevap bile vermek istemiyorum
gerçekler bunlar ister cevapla ister inkar et
yav okumuş bilgi ve birikimli ablam benim bütün insanların aynı düşünce biçimine sahip olduğunu neye dayanarak söylüyorsun
Belli başlı düşünce kalıpları vardır. Genel geçer kurallar, genel toplumsal düşünceler vardır. Ben avukat doktor mühendis oğlunu ısrarla ilkokul mezunu kızla evlendirmeye çalışan çok anne gördüm duydum. Neden hiç düşündün mü? Her şeyin mantıklı bir açıklaması vardır görmesini bilene
evet düşündüm bunuda sürüye ayak uydurma dürtüsüne yordum ama bu roplumsal etkenlerde geçerlilik gösterir
ama bireysel davranışlarda söz konusu bile olamaz siz kendi acınızı hafiflermek adına suçlü arıyorsanız bilemem
peki sen açıkla senin mantığına göre bu kızı aile neden istemez de başka kızı ister? aradaki fark muazzam ve diğer kızı hiç tanımıyorlar görmediler bile. Madem çok mantıklısın :D
ne bileyim ben aileyi tanımıyorum ki
ama bildiğim az gerçklerden birtanesi de şu
ne kadar cehalet o kadar farklıdan korkma ne kadar çok bilgi okadar farklıyı kabul etme olsa gerek
Eeee benim dediğime geliyorsun yine
öyle mi oluyor peki öyle olsun bayadır mantıklı bir insanla sohbet etmiyorudm gel sohbet edek hem iyi empati yaparım haberin olsun
Gittiyse dönmez öyle bir erkek.
Ferrariyi bırakıp , opel astra alan kişi pişman olmaz mı? :D Bariz farklar var. Bu arada ortada evlilik yok bekar
Belki de Opel Astra onun için Ferrari gibidir.
Sadece örnek veriyorum. Senin ahlaklı , çok güzel , uzman doktor, aileden zengin, mütevazi ve seni çok seven bir sevgilin olsa gidip görücü usulü fakir , dandik bir bölüm okumuş, işsiz bir kızla sevgili olur musun? Kızın seni paran için istediği besbelli 2 günde tanımadan evliliğe onay veriyor hemen sevgili oluyor falan.
Yani kızlardan biri sende hiç menfaati yokken seni seviyor, diğerinin çok menfaati var
Evet birinci kızda daha iyi özellikler var ama sevmek böyle bir şey değil. Gönül kimi severse güzel odur.
Erkekler yuzsüzdür ya 5 sene sonra bile döner
18 ay
18 ay diyor birde 😂😂😂
neden 18 ay :D