Konuşmayı severim fakat herkesle değil diyenlerden misiniz?

Hola🎈
Nazım Hikmet'in bir sözü var "Konuşmayı severim, fakat herkesle değil. " Siz bu söze ne kadar katılıyorsunuz?
Konuşmayı severim fakat herkesle değil diyenlerden misiniz?
Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Anlatsanıza biraz...🎈
Konuşmayı severim fakat herkesle değil diyenlerden misiniz?
Cevapla