Psikolojim çok kötü durumdan yapacağımı bilmiyorum sevgilimde yok üniye hazırlanıyorum intihar etmeyi düşünüyorum aşşagıya saçımı bıraktım saçımı yorumlayın bari








saçlar pörfekt yalnız
Evet tek saçlarım iyi galiba
Saşlarin guzell
Tek saçlarım iyi zaten
Bu kadar ozguvensiz olma bence bakışın, gülüşün veya başka birşeyin güzeldir diye düşünüyorum
Sanmıyorum
Cevap
2Cevap
Bi kız bul en iyi çözüm manita seni sevdikçe götün kalkar kendini seversin
Haha 🙃 ne diyosun saçmalama
Bırak ya millete kendini beğendirsen ne beğendirmesen ne, kendin için yaşa
Kendim için soruyorum zaten
saçın güzel
Tek saçlarım iyi
Knk seninki bonus galiba
Anladım
burnun gözükmüyo
Kötü oldugu için atmadım
Boşver senin adın ne
Nerde yaşıyorsun sen
Sen söyle ilk ben söyliyecem
İlk ben sordum soruyu ben sordum sen söyle
İlk bu saç sorusunu kim sordu?
Sen yaşadagın yer söyle bende söylicem
Hyr
Yaşadığın yer hangi şehir onu söyle bari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar