Hayatta zorlandığınız dönem oldu mu, nasıl baş ettiniz peki?

Biz ileriyi göremeyiz ki... hayata dair tecrübeleri büyüklerden alırız... büyükleri olmayanlar vardır elbet aramızda.. kendi başının çaresine bakmaya çalışan... aynı zamanda kendinizi değersiz güçsüz hissetmemek için bi de kendiniz kendinizi motive etmek zorunda kalır çabalarsınız...
Fiziksel yorğunluğu uyuyarak onarırız ara ara, peki bi de üstüne zihinsel yorgunluk ve duygusal yorgunluk gelince kendinizce baş etmek zorlaşır.. hikayeniz, pratik yöntemleriniz varsa paylaşa bilirsiniz dinleriz... belki faydamız olur birbirimize ne de olsa akıl akıldan üstündür derler🙂iyi günler her kese..
Hayatta zorlandığınız dönem oldu mu, nasıl baş ettiniz peki?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlik hali ara ara boş anıma denk geliyor, geçici olduğunu unutuyorum... ciddiye alıyorum o an her şeyi.. gülmeği, eğlenmeği, umursamamayı anlıkta olsa unutuyorum... sağlam düşünemiyorum.. hatırlatıcılara gereksinim duyuyorum... teşekkürler.. iyi geceler..
Hayatta zorlandığınız dönem oldu mu, nasıl baş ettiniz peki?
Cevapla