Kendinizi seviyomusunuz? bir insan neden kendini sevmez ki?

yakin bir arkadasim var 28 yasinda ama gercekten yasinii gostermiyor bembeyaz teni var kara kas kara gozlu fiziksel olarak bahsediyorum yuzu gayet guzel ama 28 yasina kadar hic sevgilisi olmamis kendini hic sevmiyor insanlara karsi cok mesafeli soguk herkezi sevmemek icin nedenler uyduryor kendini bile hergun yok saclrim cok kotu yuzum solgun yok cok zayifim hayirndiorm guzel kizsin islh kaderin de guzel olurda mutlu olursun yok abi kiz takinti yapmis kendiyle barisik değil tertemizsin diyorum sukret diyorum benim nie bir sevgilim yok dio kendini sevmiyosun insanlarii sevmiosun bu yuzden dedim. sizce insan neden sevmez kendini siz sevixomusnuz ben kendini begenmis bencil biri deilm. ama Allahin yarattigi her kulu severim insanlari ayirmam bu araada bu arkdsm icin ne yapmaliyim nasil sevcek bu kiz insanlarii
Kendinizi seviyomusunuz? bir insan neden kendini sevmez ki?
Cevapla