Kişilik & Karakter Çok fazla karanlıkta kalmak insanin psikolojisini bozar mı? cookie1 Takip Et Guru Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Her akşam/gece zifiri karanlığa gömülüp, ağır metal dinliyorum... Güncellemeler+1 yıl Eskiden karanlıktan korkardım oysa... Çok fazla karanlıkta kalmak insanin psikolojisini bozar mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
luusi Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl aynısını ben de yaparım bazen. iyi gelen şey buysa sana neden bozulsun ki 1 4 Yorumla cookie1 +1 yıl Evet iyi geliyor, güçlü hissetiriyor ama herkez bozar demiş,""bilekleini de kes tam olsun" " kafayı yemişsin sen" falan... Yorumla luusi +1 yıl bilek kesmekle ne alakası varsa. cahillik ya Yorumla cookie1 +1 yıl Anlamadım ki ya... çevremdeki herkes de delisi sen demeye başladı, annem bile Yorumla luusi +1 yıl bence insanları takma çok Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. Her akşam karanlıkta kalmayı seviyorum ve uykum rahat geliyor. Işık gözümü alıyor ve uykumu kaçırıyor. 0 0 Yorumla
FahriEren01 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 80% +1 yıl bişe olmaz , ergenlik sadece. 30 lara gelince anlarsın 0 0 Yorumla
birsorusorcamdd Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Abimde öyle kapkaranlk odada duruyo tabi tek farkBilgisayar oynaması 1 0 Yorumla
FuulYAY Takip Et Yoda Yaş: 54 , eic 97% +1 yıl Evet bozabilir 1 5 Yorumla cookie1 +1 yıl Neden peki Yorumla FuulYAY +1 yıl Karanlık, insanın enerjisini emer ondan Yorumla cookie1 +1 yıl Bana enerji veriyor, güçlü hissetiriyor... Yorumla FuulYAY +1 yıl Ne mutlu sana , Yorumla FuulYAY +1 yıl Ben güne de i , denizi , doğayı açık havayı seviyorum Yorumla
gizemlii893 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl bide bilekleri kes tam olsun 0 1 Yorumla cookie1 +1 yıl Ne alaka, neden... Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Beni bozmaz alışığım. 0 0 Yorumla
GeceMavisi95 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Karanlıkta kalmak iyi değil 0 16 Yorumla cookie1 +1 yıl Neden Yorumla GeceMavisi95 +1 yıl İnsanı bunalıma sürüklerGöz karanlığa alışınca gün ışığından etkilenir. Ben yaşadım bu durumu Yorumla cookie1 +1 yıl Hmm... Yorumla GeceMavisi95 +1 yıl Sizde karanlıkta kalmayın Yorumla cookie1 +1 yıl Hoşuma gidiyor... güçlü hissettiriyor... Yorumla GeceMavisi95 +1 yıl Birşeylerden kaçmak için sığınmıyorsanız sorun yok.Yinede dozuna dikkat edin Yorumla cookie1 +1 yıl Bir-çok şeyden kaçmak için karanlığa çiğniyorum aslında Yorumla cookie1 +1 yıl Peki teşekküler görüşün için Yorumla GeceMavisi95 +1 yıl Dertleşecek dost edinmek en iyi yöntemdir Yorumla cookie1 +1 yıl Anlatmayı tercih etmiyorum artık, anlatsam da anlamıyorlar, anlasalar bile hiçbirşey değişmiyor Yorumla GeceMavisi95 +1 yıl Tercihine saygı duyuyorumAma birşeylerden kaçmak ve genelleme yapmak doğru değilÇözüm odaklı adım atmak doğru olurBende zor zamanlardan geçtimO nedenle sizi anlıyorumSize yol göstermek istedim Yorumla cookie1 +1 yıl Yol? Yorumla GeceMavisi95 +1 yıl İçini dökRahatlaAma sakın birşeylerden kaçma Karanlığının arkasına saklanmaÖzgüven sahibiRenkli kişiliği olan biri ol Yorumla cookie1 +1 yıl Öz-güven sahibiyim zaten pısırık biri değilim... Yorumla cookie1 +1 yıl Özelden yazicam sana içinde bulunduğum durumu, sadece konu hakkındaki düşünceni söyle Yorumla GeceMavisi95 +1 yıl Her zamanSizi dinlerimElimden gelen birşey olursa size yardımcı olurum. Yorumla
Erenkuvvet Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Bozabilir 0 1 Yorumla cookie1 +1 yıl Neden peki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
aynısını ben de yaparım bazen. iyi gelen şey buysa sana neden bozulsun ki
Evet iyi geliyor, güçlü hissetiriyor ama herkez bozar demiş,""bilekleini de kes tam olsun" " kafayı yemişsin sen" falan...
bilek kesmekle ne alakası varsa. cahillik ya
Anlamadım ki ya... çevremdeki herkes de delisi sen demeye başladı, annem bile
bence insanları takma çok
Her akşam karanlıkta kalmayı seviyorum ve uykum rahat geliyor. Işık gözümü alıyor ve uykumu kaçırıyor.
bişe olmaz , ergenlik sadece. 30 lara gelince anlarsın
Abimde öyle kapkaranlk odada duruyo tabi tek fark
Bilgisayar oynaması
Evet bozabilir
Neden peki
Karanlık, insanın enerjisini emer ondan
Bana enerji veriyor, güçlü hissetiriyor...
Ne mutlu sana ,
Ben güne de i , denizi , doğayı açık havayı seviyorum
bide bilekleri kes tam olsun
Ne alaka, neden...
Beni bozmaz alışığım.
Karanlıkta kalmak iyi değil
Neden
İnsanı bunalıma sürükler
Göz karanlığa alışınca gün ışığından etkilenir. Ben yaşadım bu durumu
Hmm...
Sizde karanlıkta kalmayın
Hoşuma gidiyor... güçlü hissettiriyor...
Birşeylerden kaçmak için sığınmıyorsanız sorun yok.
Yinede dozuna dikkat edin
Bir-çok şeyden kaçmak için karanlığa çiğniyorum aslında
Peki teşekküler görüşün için
Dertleşecek dost edinmek en iyi yöntemdir
Anlatmayı tercih etmiyorum artık, anlatsam da anlamıyorlar, anlasalar bile hiçbirşey değişmiyor
Tercihine saygı duyuyorum
Ama birşeylerden kaçmak ve genelleme yapmak doğru değil
Çözüm odaklı adım atmak doğru olur
Bende zor zamanlardan geçtim
O nedenle sizi anlıyorum
Size yol göstermek istedim
Yol?
İçini dök
Rahatla
Ama sakın birşeylerden kaçma
Karanlığının arkasına saklanma
Özgüven sahibi
Renkli kişiliği olan biri ol
Öz-güven sahibiyim zaten pısırık biri değilim...
Özelden yazicam sana içinde bulunduğum durumu, sadece konu hakkındaki düşünceni söyle
Her zaman
Sizi dinlerim
Elimden gelen birşey olursa size yardımcı olurum.
Bozabilir
Neden peki
Bozmaz bence
Kafayı yemisin sen
Neden ¿
Bozar
Neden