Arkadaşlar ben zayıflığımdan utanıyorum, bu takıntımın yersiz olduğunu biliyorum. bana düşüncelerinizi söyler misiniz?

öncelikle dalgasına cevap verilmesini istemiyorum çünkü bu benim hayatımı etkileyen bir sorun. çok zayıf olduğum için ve yıllardır kilo alamadığm için bileğimin, bacaklarımın çok ince olmasından utanıyorum. giydiğim hiçbir şey üzerime olmuyor. ben de pantololnlarımın içine tayt giyerek bunu kapatmaya çalıştım yıllardır. artık kendimi kabul etmek istiyorum. kendimi aşağı görmek istemiyorum. siz böyle çok zayıf birini gördüğünüzde ne düşünüyosunuz ki merak ediyorum bana yardımcı olun lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
hemen yazayım buraya çünkü boyum kilom sorulacak.166 boyum var kilom 43-44 arası. boyuma göre ciddi bir zayıflık... yani göze batan bir zayıflık yoksa rahatsız olmazdım
Arkadaşlar ben zayıflığımdan utanıyorum, bu takıntımın yersiz olduğunu biliyorum. bana düşüncelerinizi söyler misiniz?
Cevapla