Düşünmeden yapıp sonra pişmanlık duyacağınız bir yapınız var mı? Mesela hayatınızdan biri de olabilir düşünmeden herkesi çıkartıp sonra uzun süre pişmanlık gibi veya insan içi iletişim, maddiyat da olabilir. :)
Yaptıktan sonra bir ömür boyu pişmanlık duyduğunuz neler var?
Sanıeım bunun cevabını yapmaktan jiç haz etmediğim ama olması gereken bir le olan bir insanı yarı yolda bırakmaktan yana vereceğim. Sonraları düşününce ne kadar saçma ve gereksiz atraksiyonlar aldığımı ve neden kalp kırmanın bu kadar kolay ama derin tahribatlar verdiğini anlamış bulundum.
Zira gerçekten de birini yarı yolda umutlarını yerle bir ederek sırtını dönmek iğrenç bir durum. Hele ki vicdani değerlerin hala seninle ise..
Pişmanlık olarak bakmıyorum geçmişteki yaptığımız şeyleri o kafayla düşündük ve yaptık ama eğer bugün bir şeyleri farklı yapabilirdim diyebiliyorsan bu olgunlaştığının göstergesidir
Ya 4. sınıfta bi kızla acayip kavga etmiştik. Kızın saçı elimde kalmıştı kızla ortaokulda lanet olsun ki aynı okula hatta aynı sınıfa düşmüştük. Okulun büyük sınıfları falan beni çok severlerdi. Bide kızı onlara şikayet edip sıkıştırtmıştım. Tek pişmanlığım bu kızı da herkes benim yüzümden dışlardı xhxbdbdbhxhdh.
Evet bu konuda kendimden çok şikayetçiyim ama kin ve nefret besleyip tamamen silemiyorum bi yerlerde kırgınlığım pişmanlığın hep var, Beni daha az seven her adama hak ettiğinden fazla değer verdiğim icin özellıkle çok pişmanım beni kirmalarına müsade etmis olduğum icin
Onu her geldiğinde kabul etmek.. ve onun uğruna bir başkasının canını acıtıp ahını almak.. ve şu cümleyi kurduğuma çok pišmanım asla seni unutmayacağım ve hep aklımda olacaksın.. bu cümleleri sarf etmek benim hayatmdan caldı keşke yaearıma olack bir dua etseymisim 🤦
Annemleri kandırıp eve buzdolabı alıcam diye para isteyip onunla sevgilime telefon almıştım. Sonra ayrıldık, gururumdan istemedim tabii ki cano da vermedi zaten gerizekali
Lisede ki arkadasima donusumsuz kirici cumleler kurmak Sectigim bolum Anneme karsi da geri alinamaz kelkmeler kullandim. Yani insanin hayatinda en onemli 3 degerinde icine sctim aile arkadaslik kariyer diye bir sey kalmadi. ask hic yoktu zaten
Bende aynı kardeşim bende herkese güvenirim iyi sanıp benim gibi sanıp ama güvenim boşa çıkmıştır hiçbir Zaman" heh iyi bari buna güvenmişim oh beee "diyemedim yani çok üzücü bir durum bu:(( Yani kardeşim benim sana bir tavsiyem var en yakınım/en iyi arkadaşım desen bile hiç kimseye güvenme!!!
Sevgili olduğum kimseden pişman olmadım çünkü pişmanlık yüzdesi varsa sevsem bile çıkmam ama bi aralar uyuşturucuyu çok fazla içiyordum yani her gün bu olabilir