Ofisteki kadın çalışma arkadaşım pek samimiyetimiz yoktur sürekli olarak gün içerisinde bana güzel olup olmadığını soruyor. Ben de güzel olduğunu ama neden sürekli olarak bunu sorduğunu çıtlattım laf arasında. Senin beni nasıl bulduğunu önemsiyorum dedi. Bu nedir ki arkadaşlar? Başka başka anlamak istemiyorum lütfen acaba tarzımı falan beğenip örnek mi alıyordur kendine 🙆 Size de böyle soran hemcinsleriniz oluyor mu?
Hemcinsiniz size sürekli güzel veya yakışıklı olup olmadığını sorsa ne düşünürsünüz kuzucuklar👸 🤴?
Anne ve baba, çocuğa yeterince ilgi göstermeyip ona değerli olduğunu hissettirmezse, o çocuk büyüdüğünde kendi değerini, başkalarının kendisiyle ilgili düşüncelerine göre belirler. Bu yüzden sürekli olarak güzel olduğuyla ilgili şeyler duymak ister. Bunu nereden biliyorum çünkü bende öyleyim ama eskisi kadar çok değil. Üniversite döneminde kendi değerimi keşfetmek için (tipsiz olduğumu düşünüyordum) Erberk ajansa başvurdum. Fotoğraf gönderdim. Kabul ettiler fotoğraf çekimine gittim ama daha sonra bıraktım.
İç ses : Biliyor çirkin olduğunu ve onu kırmayacağı mı, o yüzden hep bana soruyor, yine biri laf soktu herhalde
Dış ses :
Herhalde yakışıklısın / güzelsin, biri bişimi dedi sana dostum /tatlım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ben eşcinselim sorunun sorulmasını altında yatan sebep benden hoşlanması vs ise o kişiyi etkileyebildiğim için mutlu olurum ha ama tabi şu da var benim tipim biri mi değil mi
Selam, gerçek neyse onu söylemeye çalışırım. Benim gibi biliyorsa sormaz zaten. Ya seni kıskanmıştır ya da tarzını beğenmiştir. Bence sen yine de dikkatli ol.
çok samimi değiliz seni yemeğe davet etsem ne dersin önce seni etkilemem gerekmez mi bu da akıllıca davranıyor ve oyunu kuralına göre sırayla oynuyor + gerçekten çok güzelmişsin