Çok sıkılıyorum evde. Ne yapmaliyim sizce? yardımınıza ihtiyacım var?

ben 19 yaşındayım. ve bu zamana kadar bütün yaz tatilini evde geçirdim. yani bütün arkdaslarım 3 ayın en azından 1 ayı ya da 1 haftası gezer ama ben sürekli evde. artık bundan yoruldum sıkıldım. memlekete gideriz ordada evde sürekli zaten memlektimde merkeze tek bir kere gittim. yaşadığım yer merkeze 45 dk. tek bir tane yaşıtım yok. olanlar ya evli ya da fabrikada çalışıyorlar. artık bunu kabullenmiştim. ama bu sene kabullenemiyorum. çok sıkılıyorum evde. zaten tercih stresi vs de var. artık bunları kabullenemediğim için sürekli evdekilerle tartışıyorum. anlamıyorlar beni. bende zamanımı c2de ya da burada geçiriyorum bu da sorun oluyor. ne yapmalıyım kafayı yicem
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım ederseniz çok mutlu olucam. lütfen. psikolojim tamamen bozuk durumda
Güncellemeler
+1 yıl
Kimseye mesajd agönderemiyorum. xper 2 nasıl olunuyo ya
Çok sıkılıyorum evde. Ne yapmaliyim sizce? yardımınıza ihtiyacım var?
Cevapla