Dişini sık birazcik universitede de farkli bir yere gitmek icin cabala. Bolca kitap oku spor yap kendini gelistir. Bir ise gir calis. Koy gibi bir yer demissin yorunlarin birinde. Oraya yakin kasaba vardir orasa bile ise girebilirsin. Ingilizce bilmiyorsan online İngilizce ogren. Bir hobi edin ugraslar bul. Inan ki insan yalniz da yasayabiliyor. Ben bunu yasadim biliyorum.
12 Yorumla
Soran+1 yılyok olmuyor. ingilzceden nefret ederim. üni de farklı yerler hep zaten özellikle yakınalrı yazmadım. işe giricem de bulamadım
En İyi Cevaplar
+1 yılDışarı çıkmayı dene arkadaşlarınla gezmeyi , ya da ailenle konus onlarla gez. Ailenle uzun uzun konusursan anlayacaklarnı düşünüyorum. Aynı durum bende de var , ben babamlar işteyken evden kaçıp arkadaşlarımla buluşuyorum yapacak birşey yok :)
01 Yorumla
Soran+1 yılarkadaslarım da genelde evdeler. onalr merkezde oturuyorlar. hani her günde yanlarına gidemem 45 dk
Yaşadığın yerde güzel yerler varsa tek başına gidip gezebilirsin. Şimdi diyeceksin ki tek başıma kafayı yerim. O zaman spor vb dallara yönel. Çalışabilirsin. Sevdiğin veya tanıdığın kişilerin dükkanlarına git ziyaret et. Bende yanlızım ama mutlu olmasını biliyorum gidip geziyorum arada bizim kediyi seviyorum. Kendine bir kedi al yoldaş olur onla gezersin :(
09 Yorumla
Soran+1 yılyaşadığım yerde güzel yerler yok.1 tek avm var ve kafeler var o da merkzde. çalışacaktım iş bulamadım. sevdiğim kişilerin dükkanları yok. kedim var zaten ama köyde yanımda değil.
- +1 yıl
Bizim burada küçük yer aynı tarif ettiğin gibi ben genel de mezarlığa gidiyorum. Sende böyle kimsenin uğramadığı yerlere gitme. Sor buralarda güzel neler var diye. Parklara git arkadaş edinebilirsin. Köyde değilsen tabi. Sana göre her yön tıkalı ama böyle yapmamalısın mutlaka birini bulabilirsin. Çevrendeki tanıdığın akrabalara gidip söyle onların tanıdığı birisi var mı? Onla dost ol aklıma bunlar geliyor bacım. Yoksa benim gibi tek dolanma sap gibi sevmiyorsan.
Soran+1 yılyok işte yok. köy gibi burası daha yeni gelişiyor. herkes kendi akrabasıyla takılıyor büyükler. benim yaşımdakiler okumuyor genelde evliler onalrın yanına gitmem saçma olur.
- +1 yıl
Orası Çankırı mı yoksa? Benim bulunduğum yer dahada beter inan. Evli insanların evine gitmende uygun olmaz bir gidersin iki gidersin haklısın bacım. Sinema yerleri de yoksa kötü o zaman orada belki bulursun birilerini diye. Birde kütüphanelere git devlet kütüphanesi diyeceksin ki salak mısın ne alaka ama orada mutlaka kitap almaya gelen kız vb kişiler olabilir onlarla iletişime girebilirsin. Aklıma başka bir şey gelmiyor bacım ya keşke yardım etsem :). İnternet kafelere de gidebilirsin belki oraya gelen kızlar falan olursa dostluk kurma gibi.
Soran+1 yıltekirdağ. ama tam kırsal yer daha yeni gelişiyor. okul bile bu sene yapıldı. düzgün market vs. bile yok. dedğin şeyler merkezde var. merkez eve 45 dk
- +1 yıl
Ha şimdi anladım ben :(. İşin çok zor bacım her yol kapalı. İlçe'de kimse bulunmaz anlıyorum maalesef kader buralardan bir arkadaş edin konuş belki tekirdağ'da yaşayan çıkabilir. İşin zor bacım ya orası köy gibidir bide. Çankırı'da öyle :(. Ama kullanmasını bilene çok güzel yerdir. İlçe'de olmasaydın keşke.
Aklıma pek bir şey gelmiyor İlçe ne demek iyi biliyorum ya. Kimse yok olmuyor :(. Tanıdığın bir bakkalın oğlu ve kızı varsa onla arkadaşlık kurmaya çalış başka çözüm yok mutlaka böyle olmalı yoksa yanlızlık kötü bir durum Allah yardımcın olsun bacım ya:(
Soran+1 yılişte anlamışsın. oof kafayı yicem
- +1 yıl
İnan üzüldüm ya.
Belki bu yüzünü güldürür biraz :)
imagizer.imageshack.us/.../ac3bcf.png
Soran+1 yılbu bile güldürmedi
Spor yap ibadet et bitti !!
218 Yorumla
Soran+1 yılibadetten de soğumuş durumdayım. hayatım berbat diye oruç bile tutmuyorum
Soran+1 yılöyle de. şu an bunları yapamam. ben hep oruç tutardım hiç bırakmazdım. ama böyle sıkıcı olunca herşey berbat bir hayatın nesine şükredeyim diye düşünmeye başladımçhiç iyi değilm
Soran+1 yılanladım. umarım geçer ya. çünkü çok kötü psikolojim tamamen bozulmuş durumda
Soran+1 yılhiç zannetmiyorum
Soran+1 yılöyle de şu an ki durumum berbat
Soran+1 yılgerek yok
Soran+1 yılediyorum zaten devam. yapcak bişey yok
Soran+1 yılbana yazar mısın çok acil konuşmam gerek senle. gizliliği kaldırıyorum
Soran+1 yılben xper2 olmadığım için yazamıyorum
Soran+1 yılevet
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılbende seninle aynı sorunları yaşıyorum tercihlerimi bir anlık aptallık ile yapmadım kararsız kaldım yapamadım. ve annemle babam İstanbul a gittiler abim marmaris e gitti tatil için ben ise evde mal gibi kaldım ve sıkıntıdan ölmek üzereyim. şimdi üniversiteye tekrar hazılanıyorum evde sıcakta.. malum beklentiler yüksek o ayrı bir sıkıntı zaten. yani demek istediğim şu ailenle konuş anlamamaları normal belki de maddi sıkıntıları vardır belki o konudan da düşün.
018 Yorumla
Soran+1 yılmaddi sıkıntı evet biraz var ama ben illa marmarise tatile gitmek istemiyorum ki. bir cafeye gitsek otursak hep beraber bu bile yter ama yok işte. ne kadar şanslısın benim annem babam tatile gidecek ben evde kalcam yok daha neler
- +1 yıl
şanslı mıyım?
Soran+1 yılevet en azından gezme imkanın var
- +1 yıl
gidemedim ki nereye gezme imkanım var öyle sap sap oturuyorum. tek ben tatil yapamadım annemgil gidince abimle ben kaldık annemgil geldi abim gitti bu sefer ben hala sayıyorum yerimde.
Soran+1 yılama en azından bu durumun geçince seneye gidebilrsin. önceden gitmişsindir ben hiç gitmedm hayatımda.
- +1 yıl
nerede yaşıyorsun
Soran+1 yıltekirdağ
- +1 yıl
elbet gidersin ya merak etme üniversite tercihlerini nerelere yaptın. inş tekirdağ yazmamışsındır
Soran+1 yılyok yazmadım. bolu ve cevresi bursa ve cevresi
- +1 yıl
Hang€ bölüm yazdın peki?
Soran+1 yıledebiyat
- +1 yıl
keşke akdeniz üniv. falan da yazsaydın elinden geldiği kadar. hem edebiyat öğretmenliği sıkınıtlı bir iş ya formasyon, kpss, atama çok sıkıntı buı daha da seni yormaz mı
Soran+1 yılolsun ben edebiyat istiyırum yorulsam da bunun için yorulayım
- +1 yıl
bende edebiyat öğretmenliği istiyorum açıkçası kısıtlı üniversitelerde var edb. öğretmenliği bir de okuduğu yanına kar kalır. ben çok araştırdım bu mesleği rehberliklere danıştım ettim onlarda edb. öğretmenliği yerine türkçe öğretmenliği oku direk atan dedi ben de lise düzeyinde olmak istiyorum dedim çok uğraşırsın dedi.
Soran+1 yılbilmiyorum işte. bende danışmanlarımla konuştum dershane de ne istiyorsan onu oku dediler. öğretmenlik diye okursun atanamassın bölüm okursun iyi olur belli olmaz bu işler kısmet dediler bende tercihlerimi değiştirip en başa edebiyat bölümü yazdım
- +1 yıl
hayırlısı olsun diyelim. eğer ben de ikinci senemde iyi puan alırsam ben de ilk 3 e edebiyat yazacam.
Soran+1 yılumarım hayırlısı olur
- +1 yıl
umarım. senin içinde hayırlısı olsun
Hacı abla yorumlara bakıpta sosyal ağa yönelmeyin çıkın gezin engelli değilsiniz bir şey değilsiniz sizin durumunuzda olmak istiyen kaç engelli var bilirmisiniz? doya doya yaşayın çıkın gezin akşamları... müzik ruhun ilacıdır takın kulağınıza kulaklığı oturun güzel bir manzaraya, alın elinize içeceğinizi takılın veya uğraş bulun oturduğun yerden para kazancağın işler bile mevcut hiç yoktan onlarla uğraşın hem para kazanın hem vakit geçirin
10 YorumlaBende sıkılıyorum işte bilgisayar başında vakit geçirmeye çalışıyorum , bence yabancı dizilere ve filmlere yönelmelisin hem bu açıdan zamanın geçer hemde sıkılmazsın diye düşünüyorum :)
35 Yorumla
Soran+1 yılnet yavaş
Soran+1 yıloof olmuyo işte. var mı önerebileceğin dergi. edebiyat dergisi
Soran+1 yılbende onalrı sevmiyorum
+1 yılGir bir Fabrikaya Çalış Hem hayat Şartları hem ARkadaşlık.. AMA Fabrika Şart ben tekstil deyim sanada Tavsiye ederim..1 ayda olsa çalış hayatın değerini anlarsın hem farklı inlar görüp Tanışırsin belli mi olur belki Aşık olursun :D kankaaa
02 Yorumla
Soran+1 yılgirecekti iş bulamadım dükkanlarda. büyük ihtimal fabrikaya gircem olmuyor böyle
- +1 yıl
FAbrika iyidir TEkstil Dene..
+1 yılkitap oku film izle yuruyus yap memleketin köylük bir yerse gün dogumunu batımını izle kahve yap kendine çekirdek al sen kendinle mutlu olmayı bil az canm
04 Yorumla
Soran+1 yılmutlu olmam için sebep yok
- +1 yıl
canm sacmalama az olumlu baksan hayata anlarsın aslında insan sahip oldukları için mutlu olur ailen var saglıklısın ve ünüversite için ugrasıyosun bunlar mutlu olman için yeter artar bile
Soran+1 yılhayır yetmez. bunlar herkesde var.
- +1 yıl
bu kadar emin konusma
+1 yılkendine bir arkadaş bul internetten onunla konuş ya da evde sıkı bir spor yapabilirsin vücudun kötüyse şekile sokabilirsin ne bileyim yap bişeyler
11 Yorumla
Soran+1 yılsağol
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılsorulara cevap yaza yaza olursun ama biraz geç geçiyor sisteme puan. Niye gizli sorun ki ben yazardım sana mesaj.
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle gerekti.
Hadi ya kotuymus bende sali gunu cerkezkoye gidecem. Orada hic arkadasim yok ama akraba ziyaretine gitmek zorundayim. Eger konusup dertlesmek istersen yardimci olurum.
02 Yorumla
Soran+1 yılsağol
Kendine çeki düzen ver kıyafetlerini değiştir abartısız makyaj yap dışarı çık özgüven yerine geldiğinde içeri girmek istemeyeceksin.
07 Yorumla
Soran+1 yılsorun dışarı çıkmamam değil. sorun tek başıma dışarı çıkıp napıyım. etrafımda kimse yok yaşıtım yok. olanalr evli ya da çalışıyor
Soran+1 yılanlamıyor musun? yok diyorum yaşadığım yerde kimse yok. yaşıtlarım evli ya da okumuyorlar çalışıyorlar
Soran+1 yılevdem çıksam napcam ya gezecek yer yokçköy burası
Soran+1 yılsağol ama yapcak bişey yok işte
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım herkes gitmıyoki tatile ya.. Yaz tatılını çalışarakta değerlendirebilirdin zaman gecmesı açısından. Üni hayatın başlaynca hersey duzene gırer merK etme daha rahat olcaksn arklarnla ıstedgn yerede gdersn
01 Yorumla
Soran+1 yılilla tatile gitmek değil. en azında bir yerlere 1 günlüğüne gezmeye gitsek yeterdi bana. çalışacaktım iş bulamadım. tek umudum üni zaten de
gece gündüz diye bir dizi var onu izlemeye başla gerçekten bende izledim biara çok eğlenceli bir dizi sıkıntı mıkntı kalmaz inşallah.
01 Yorumla
Soran+1 yılumarım
Aile & Toplum konusunda 9,2b cevap paylaştı. Biraz tanışık olsaydık el 10 gün Çeşmede yanımızda tatil yap derdim...
01 Yorumla
Soran+1 yılama tanışmıyoruz.
+1 yılZor :/ klasik tavsiyeler verebilcem.. kitap oku sudoku coz el isi yap pc basinda omur curut dizi izle.. vs vs
01 Yorumla
Soran+1 yılbunları yaptım ve sıkıldım zaten
Sana tavsiyem hobiler bul kurslar bul onlara katıl kendine arkadaş bulursun
015 Yorumla
Soran+1 yılsorun arkadas değil ki. yok işte dedim ya
Soran+1 yılhayır canım sosyal fobi yok. anlamadın. dışarı çıkmıyorum değil. gezmek istiyorum ama bulunduğum yerde yaşıtım yok dışarı çıkıp napıyım tek başıma
Soran+1 yılaynen çok zor. ama biraz çekingenlikte var ama sorun bu değil. bu hiç sorun değil. tek sorun bütün gün evd eolmam ve kimsenin olmaması
Soran+1 yılöyle yapıyorum da bu da sorun oluyor bütün gün pcdeyim
Soran+1 yılama sen erkeksin. bu sorun olmaz. bana kızıyorlar
Soran+1 yıloof umarım kazanırım
Soran+1 yılumarım kazanayım da
Kndine hobi edinebilirsin hangi alanda iyiysen o alana yonelip kendini gelostirebilirsin
00 Yorumlaen mantılkısı ailene bu durumu izah etmeyi dene belki hak vericeklerdir denemeden bilemezsin.
015 Yorumla
Soran+1 yılanneme anlatmaya çalıştım yapcak bişey yok bizde gezmiyoruz dedi
Soran+1 yılolmaz. babamın zamanı yokki sürekli işte. tatili yok. bazen oluyo zamanı o zamanda evle ilgileniyor. tamir bahçe vs.
Soran+1 yıltutucu derken
Soran+1 yılhayır tabiki o olmaz. ama sadece şartlar böyle.
Soran+1 yılçıkabilirsin.
Soran+1 yılhayır. sorun etrafımd akimse yok. yaşıtım yok
Soran+1 yılyok
Spor yap evdeki imkanlarla , kendine bir hobi edin zevk alabileceğin şeylerden ^^
Dizi falan izleyebilirsin01 Yorumla
Soran+1 yıltvde güzel şeyler yok gündüzleri. spor evde imkanlarla zor
atalarımız bir lafı vardır ama burada söylenmez..
06 Yorumla
Soran+1 yılsöyle
Soran+1 yılooof salakmısın ya
Soran+1 yılsensin ergen
+1 yılTarihi olayların belgesellerini izle keyifli oluyor ;)
01 Yorumla
Soran+1 yıltarihi olayları sevmem
Cik gez biraz alisverise git denize git özgürlüğü yasa kendine bakim yap..
012 Yorumla
Soran+1 yılalışveriş için para gerek? denize tek başıma gidemem uzak. bu kadar kolay değil
Soran+1 yılyok işte. deniz uzak zaten
Soran+1 yılyok gerek yok. izin vermezler zaten bende gelmem
Soran+1 yılvar ama onlar merkezdeler. merkez 45 dk eve. hergün yanlarına gidemem
Soran+1 yılburada yapcak bişey yok. dedim ya yeni gelişiyor. ineklere m i bakcaz :D
Soran+1 yılsalak mısın?
+1 yılkanka bende aynı durumdayım ne olcak bizim bu halimiz
06 Yorumla
Soran+1 yılvalla bilmiyorum ki kank
- +1 yıl
hadi birbirimize soru soralım ilk ben :D -oxellera - ne anlama geliyor? :D
Soran+1 yıllazca da oxelera mutluluk demekmiş. bir ara ilgimi çekiyordu da
- +1 yıl
hangi üni yi istiyosun peki kanks
Soran+1 yılfark etmez kanks nersi olursa
- +1 yıl
iyi da tanrı seni kutsasın o zaman
+1 yılbişeylerle uğraşsan ya da burada konusmakmı istiyorsun yaşadıgın yer cok mu küçük
011 Yorumla
Soran+1 yıluğraşacak bişey yok evde. burada konuşmak istiyorum ama mesaj atılmıyor. evet çok küçük
- +1 yıl
eğer hızlı bişekiled gizliliği acıp kapatırsan sana mesaj atarım :)
Soran+1 yılyaptım :D gördün mü
- +1 yıl
yok cok hızlı yaptın ama :D
Soran+1 yıltamam dur bir :D
- +1 yıl
ok:D
- +1 yıl
ben mesajı atınca hemen kapatırsın :D
Soran+1 yılama cevap veremem ki mesajına :D
Soran+1 yılbak bir gizliliği açıyorum
- +1 yıl
verirsin ben attıktan sonra :D
- +1 yıl
aldım kapa :D
Dışarı çık, gez arkadaşım. Kendini iyi hissedeceksin.
023 Yorumla
Soran+1 yılyok. gezecek yer yok
Soran+1 yılyaşıtım yok arkdasım yok burada
Soran+1 yılonu deniyorum. nette takılıyorum sürekli bu da sorun oluyor ailem iççin
Soran+1 yılsen erkeksin :D ben kızım :D kardeşim beni takmıyor
Soran+1 yılölcem zaten az kaldı
Soran+1 yılben ciddiyim ama
Soran+1 yılben ve resim? yok daha neler
Soran+1 yılpeki
Soran+1 yılhayır. ben zaten depresyondayım. iyi değilim ki
Soran+1 yılmesaj gönderemiyorum. takip edeyim senmesaj at
Soran+1 yılbilmiyorum oof :(
+1 yılyalnız takıl arkadaşlıklar edin benceee nerdesin ki
028 Yorumla
Soran+1 yıltakılcak yer yok
- +1 yıl
nerdesin ki söyle belki bilirim :)
Soran+1 yıltekirdağ
- +1 yıl
ciddi misin ya bende tekirdağda kaldım 1 yıl ama çok güzel orası sevdim ya merkezde degil misin ki
Soran+1 yılmerkez güzel evet ama merkez değil. bir ilçesi. ama yaşadıım yer ilçede değil ilçenin en ücra yeri. yeni gelişiyor. okul yeni yapıldı mesela. market bile yok
- +1 yıl
kapaklı vardı çerkezköyden sonra, 1 yılda ben kaldım güzel yerler
- +1 yıl
o zaman merkeze gitmelisin bence degişiklik şart sana mesela bir kumbağa git yani
Soran+1 yılevet oralar güzel de burası gelmedi dha. yeni yerleşim yeri oldu.
Soran+1 yıltek başıma mı hayatta göndermezler
- +1 yıl
neden göndermiyorlar ya bu arada yanılmıyorsam yaşıtlarım yok dedin olanlarda evli dedin dimi
Soran+1 yılevet öyle olanlar evli. göndermezler tek başıma. kızım sonuçta
- +1 yıl
sende evlilierle arkadaş ol bence çok yararı olur sana her açıdan dert bile dinlerler yani
Soran+1 yılevli dediklerim akrabalarımın gelinler falan. n edert dinleyecekler ya. anlamazlar beni
- +1 yıl
ya anlarlar anlarlar iyi kafa dengi olursa gerçekten anlarlar yani
- +1 yıl
bu arada biz dertleşebiliriz istersen dinblerim seni
Soran+1 yılolmuyor
Soran+1 yılmesaj gönderemiyorum
- +1 yıl
seviyen düşüktür ondan şimdilik burdan konulşalım o zaman takip et beni bu arada
Soran+1 yıltakip ettim. sen mesaj atsan ben cavplayamam mı
- +1 yıl
benim levelde yetmiyor ki :( biraz ilerlemek gerek eskiden böyle degildi site degişti sonradan burdan konuşuruz şimdilik
Soran+1 yıltamam olur
- +1 yıl
eeee anlat nerdesin evde mi :)
Soran+1 yılevet nerde olabilirinmb :)
- +1 yıl
neler yaparsın neler seversin anlat bakalım
Soran+1 yıledebiyat şşir kitap
- +1 yıl
edebiyaty bende severim ama şiir kitap hayır alışkanlıgı kazanamadım daha neden acaba
Soran+1 yılbilmem bende şiir kitapları okumam da netten okurum şiir
- +1 yıl
hmmmm başka başka hep aynı mı yani
+1 yılkitap oku müzik dinle biraz yürüyüş yap aktivite çok bence
00 Yorumlahiç mi arkadaşın yok çık eğlen kafanı dağıt evde olurmu
012 Yorumla
Soran+1 yıletrafımda yasıtım yok
Soran+1 yılköy değil daha yeni gelişiyor
Soran+1 yılarkadaslarım var tabi ki de aynı yerde değiliz
Soran+1 yılben hasta değilim
Soran+1 yılhhıhohıh
Soran+1 yılyoo
Gizli Üye(30-35)+1 yılailede bitiyor iş öyle tek başına herkes gezemez ailen donuksa sende donuk kalırsın hep...
01 Yorumla
Soran+1 yılaynne öyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılöncelikle sakin evden çıkamıyor isen maket yap derim zamanharcarsın evdee çıkma sansın varsa günü birlik havuzlara git arkilerinle
07 Yorumla
Soran+1 yılhavuz? var mı diye bir sor
Cevap sahibi+1 yılneredesiniz siz şu an il olarak olup olmadıgını bilmeme sadece fikrimi beyan ederim
Cevap sahibi+1 yılmaket olur origami olur bunlarla uğraşın derim ya da pazıl yapın
Soran+1 yıloof çocuk muyum ben pazıl yapcam saçma 19 yasındayım
Cevap sahibi+1 yıl:) benim yaşım 2 bunun çocukla alakası yok biz evin içinde ya internwet tv müzük ya da az önce saygıdım gibi seylerdeen vakit geçiririsiniz
Soran+1 yılyasın 2 ?
Cevap sahibi+1 yıl27 pardon
bir iş bul ya da sporla falan zaman gecir baska yapıcak bıse yokk
00 Yorumlakolayı var yeni çeri isyanı yap kazan kaldır
01 Yorumla
Soran+1 yılyapcam az kaldııııı
Aile & Toplum konusunda 471 cevap paylaştı. Üniversite nereyeyi yazdınız? 😎
01 Yorumla
Soran+1 yılbolu ve çevresi bursa ve çevresi
aslında yapacak birşeyler bulman lazımmm
15 Yorumla
Soran+1 yılevde dört duvar arasında sen bul yapacak şeyler
Soran+1 yılsana göre çook
Soran+1 yılhahah
aynı benim durumum :/ anlayabiliyorum seni
06 Yorumla
Soran+1 yılanlayamassın :(
Soran+1 yılbazen mi her zaman. sadece bazen çok yoğun geliyor sabredemiyorsun
Soran+1 yılekleyemiyorum. mesajda gönderilmiyor :(
skntı yaratma be kitap oku nette takıl falan filan
01 Yorumla
Soran+1 yılo kadar kolay değil.
yardımcı ola bilirim özele gelin
00 Yorumlamemleketin nere ayiptr söelemesi
00 Yorumla
+1 yılHimm müzik dinle bu siteye yaz biseyler
08 Yorumla
Soran+1 yılöyle yapmaya çalışıyorum zaten de bu da sıkıyor zamanla
- +1 yıl
mesaj gönder xper artır bol bol cevap ver sorulara
Soran+1 yılmesaj gönderemiyorum ki
- +1 yıl
Önce xper artir
Soran+1 yılkaç olması lazım puan
- +1 yıl
Puani bilmiyorum exper 2 olmali galiba
Soran+1 yılonu biliyorum şu an xp 78 kaç olmalı o
- +1 yıl
150 de falan iki olmuştum ben
+1 yıl3 hafta bekle bebegım buyudugunde mj da aatrsın:D
00 YorumlaGizleme kendini mesaj atarım sana
00 Yorumlaaynı dertler bizimde başımızda
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGel buyur tatil yap ayvalikta..
07 Yorumla
Soran+1 yıloluur
Cevap sahibi+1 yılCiddiyim ben
Soran+1 yılciddi değilsin. saçma
Cevap sahibi+1 yılHay hay böyle dusunuyorsaniz susarim.. nasil. anlaşıldı ciddi. olmadığım veya bj. kaniya nasil vardiniz? Benim ki bir teklif gelirim derseniz kalma yeriniz hazir
Soran+1 yılsence 19 yasında bir kız bilmediği bir yere gider mi psikolojisi bozuk olsa da. hem izin vermezler. eğer ciddiysen sağol ama olmaz
Cevap sahibi+1 yılBen snaa yarin atla grl. demiyorum diyemem zaten nu buyuk. mesuliyet olur.. tanirsin guvenirsin gelirsin..
Soran+1 yılyok
Gizli Üye(30-35)+1 yılc2 derken ne demek? Bu arada sevgilin yok mu?
014 Yorumla
Soran+1 yılconnected2. me bir sayfa işte. sevgilim yok
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum orayı sohbet sitesi gibi. Sevgili yap kendine düzenli bir ilişki istemıyormusun onuda?
Soran+1 yıletrafımda yaşıtım yok diyorum sevgili yapmaktan bahsediyorsun. arkdas bil eyok
Cevap sahibi+1 yılTakma kafaya canın sağolsun sen kafana takma öyle herşeye. Senle dost olmak isterim ben harbi harbi.
Soran+1 yılgizli kullanıcı?
Cevap sahibi+1 yılOkey. Sen tercihleri kendin seç ailene bırakma gelecek senin hayat senin. İleride memnun olmayacağın bir işi yapma
Soran+1 yılseçtim zaten de. seçtiğim yerlerde genelde köy gibi yerler
Cevap sahibi+1 yılPuanın ona göre mi yetiyor? Bana kimse karışamaz. Ben radyo sinema tv seçtim gayet memnunum. Sende dilediğin yeri seç kimse karışamasın sana hayat senin hayatın
Soran+1 yılevet onalra yetiyor. işte sırf evden gideyim diye istedğim bölümden heryeri yazdım
Cevap sahibi+1 yılBu arada ismini bağışlarmısın. Sen canını sıkma hayat uzun eğlenceli güzel. Herşeye kafanı takma :) Bu arada tanıştığıma memnun oldum
Soran+1 yılsağol
Cevap sahibi+1 yılİsmin nedir?
Soran+1 yılboşver
Cevap sahibi+1 yılEyvallah yeğenim hadi allaha emanet
+1 yılÇık dolaş tek başına
08 Yorumla
Soran+1 yıltek başıma olmayı sevmiyorum
- +1 yıl
Kardeşin, akraban, arkadaşın falan yok mu yoksa ailenle gez. Lunaparka git, sahil kenarına git
Soran+1 yılkardeşim varda o bütün stajda. gelincede pcde. işte sorun ailemel gezememem. sahil kenarı uzak ama. işte sorun ailemle gezememem
- +1 yıl
ailenle neden gezemiyosun
Soran+1 yılzamanalrı yok
- +1 yıl
Tek başına gez, yeni arkadaşlıklar edin. Kuzenin falan var mı? Onlarla da gezebilirsin. Alışveriş yap, mc ye git
Soran+1 yılvarda yakın değil. mc?
- +1 yıl
mc donalds
+1 yılişe gir iyi gelir
016 Yorumla
Soran+1 yıliş bulamadım
- +1 yıl
aramaya devm et kendini düsünyosan kolay vazgeçme
Soran+1 yıldükkanlara almıyorlar. işte fabrikaya denicem. ama hiç çalışmadım yapabilirmiyiö bilmiyourm
- +1 yıl
fabrika zor magazalar kafeler marketler dene
Soran+1 yılişte baktım yok. genelde tanıdıklaır alıyorlar
- +1 yıl
yaa hiç mi yok bence arastırmaya devam et kolay pes etme ve psikolojim bozuk diyosun bir hata yapma
Soran+1 yılzaten üniyi de kazanamassam büyük hata yapcam. yok olcam :D yok işte. ama fabrikalar alıyorlar bakcam işte
- +1 yıl
kpss ye gir 24 ü son
Soran+1 yılhah :D
- +1 yıl
yoksa 1 seneye kalmaz evlenirsin haha :)
Soran+1 yılallah korusun evlenmem de.
- +1 yıl
bak dostum senin kafa dagıtıp dertlesebilçegin birine ihtiyacın war
Soran+1 yılevet. bu da burdaki insanlar. ondan soru sordum zaten. en azından bir öneriniz olur diye
- +1 yıl
bir sıkıntın oldgunda her zaman mesaj atabilirsin dinlerim seni baska sormak istedigin bişey warmı?
Soran+1 yılyok
- +1 yıl
peki kib tkrar görüsmek dilegiyle hoşçakal
Nerde oturuyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yılçözüm önerisi olsa daha iyiydi
Soran+1 yılakrabalarım köyde.19 yasındaki bir kız tek başına tatile gidecek yok daha neler
Gizli Üye(30-35)+1 yılyanlız takılablirsin
01 Yorumla
Soran+1 yıltakılamam
Nerdesin sen
01 Yorumla
Soran+1 yılçözüm önerisi sordum
+1 yılIp atla
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDua et namaz kıl
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılboşalman lazım bence
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar