Sadece her zaman evet dedıgımız bıseye hayır dememiz yeter, cıkarı olmadan nasıl yaklastıgına bakmamız, hıc tanımadıgı insanlara yaklasımı vb hareketler. İnsanlar en cok o zamanlar cıkarıyor ıcındekı pıslıgı.
Yalandan kavga çıkarırım bir iki gün arayıp sormam sonra çevresine benim hakkımda ne konuştu neler dedi öğrenirim sonra duruma göre barışmaya çalışırım çünkü insanların gerçek yüzünü kavga ederken görürsün
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Davranışlarına bakarım, yüzüme gülüp bana nasıl davranıyor diye
Sizin için güzel bir şey yaşandığı anki o saliselik bakış her şeyi anlatır olanı anlayıp yapmacık gülüşünü suratına yerleştirmeden hemen önceki surat ifadesi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Anlattıklarında hep bir tezatlık olur..
Hal ve harekeleri ele verir ben bu insanları kolayca ayırt ediyorum.
İyilik meleği olan biri yok. Eğer biri iyilik meleği gibi görünüyorsa oradan koşarak uzaklaşmak gerekir.
Fazla profesyonel olanlarını ayırt edemiyorum ne yazık ki
Tabiki selena ile. O bize yardım eder. Kızlaar @_kardem_ , @Acid_Qeenn gelin se le na diyelim herkesin maskesi düşsün yere ahahajsjdjfkflgş
Sadece her zaman evet dedıgımız bıseye hayır dememiz yeter, cıkarı olmadan nasıl yaklastıgına bakmamız, hıc tanımadıgı insanlara yaklasımı vb hareketler. İnsanlar en cok o zamanlar cıkarıyor ıcındekı pıslıgı.
Her zaman ayırt edemiyorum oda çok iyi rol yapıyorsa tabi.. İşi düşünce yalakalık yapan benim işim düşünce yanımda olmayan birini yanımda tutmam
İyilik meleği şeytanlar elbet birgün gün yüzüne çıkar ted. Davranışları hal ve hareketleri onu eleverir. Bunu zamanla öğreniriz. 🖊
Huh, neden ifşa etmek isteyesin?
Yaklaşarak bence.
Şeytanlıklarını bariz görmeden anlamıyorum maalesef
İyilik meleği gibi göründükleri için anlaşılmıyor ki dkslaö
Onlar isterse ayırt edilebilirler. Strarejileri sağlamdır.
İnsanların yüzüne bakıp gülen, arkasından kuyularını kazanlar.
Size değil başka insanlara nasıl davrandıklarını gozlemleyerek
Bunun için biraz psikoloji bilgisi edinmemiz gerekiyor ama herles kendini ele verir.
Gözleri fıldır fıldırsa anlasilir zaten
Yalniz gorselle ne alakasi var onu anlayamadim dxjjd
Sözünden anlarım sonra da videoyla ifşalarım daha sonra gerektiğinde de açığa çıkartırım tamamdır iş
yapmacık hareketlerle herkesle canımlı cicimli konuşurlar..
anlattıklarında tutarlılık yoktur..
kibirli ve bencildirler..
Yalandan kavga çıkarırım bir iki gün arayıp sormam sonra çevresine benim hakkımda ne konuştu neler dedi öğrenirim sonra duruma göre barışmaya çalışırım çünkü insanların gerçek yüzünü kavga ederken görürsün
Davranışlarına bakarım, yüzüme gülüp bana nasıl davranıyor diye
Sizin için güzel bir şey yaşandığı anki o saliselik bakış her şeyi anlatır olanı anlayıp yapmacık gülüşünü suratına yerleştirmeden hemen önceki surat ifadesi
Birşey yapmama gerek yok , öyleleri çok iyi kalamaz kendini belli eder zaten
Gerek kalmıyor onların maskesi düşünüyor zaten bir zmn sonra
Edemezsin. Çok yakın davranıyorsa belki ordan anlarsın
Sezgilerim bana her seyi soyler
Sirtimizdan bicaklandikca anlayacagiz
Bağzıları çok iyi ayırt edemezsiniz
Çok zor çünkü kalpleri ancak Allah bilir.
Bana bak işte benim gibi oluyorlar fksjfkxöç
İşin içinde gösteriş varsa sıkıntı
Ayırt edemiyordum ama artık ediyorum.
Ben ayırt edemem hiçbir şeyi.
Şeytan seviyorum
Hah bak o benim işim
Ayırt edemem