Öfkeli ve sessiz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sessiz ve öfkeli insanlar hiç bitmiyecek düşüncelerin içindelerdir kahkahaları son bulmaz acıları yüzlerine vururken acısını saklamayı bilirler hayat adil değildir gözlerin içine bakıp orada hapis olucam o kadar güzel derler ama hükümsüz bir çile gibi ruhları acıları son bulmaz ki hiç bitmeyecek çileler içindelerdir suratına bakıp gizemli yabboz gibi okuyup geriye kalan parçaları koymak istersin ama nafile zihinleri susmazdır her saniye farklı karamsarlıkların içinde yüzer ve herşeyi duyar hissederler buda onları aşırı ürkek yapar ürkek olunca aşırı korumacı olurlar canı yananlar hayattaki tüm anılarını silmek isterler ama silinmez bir hapis içindedir hayatın olmadığında yaşamanın ne anlamı var ki keşke bu kadar zorluğun karşısında hep dimdik
Öfkeli ve sessiz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla