Merak etme ölünce o insanlarla aynı toprağın altına gireceksin. Hiç utanmıyosunuz dimi insanları parasıyla , görünüşüyle vs.. Yargılayıp küçümsemeye. Hiç aklına gelmiyor değil mi birgun bende aynı duruma düşerim diye? Yazık ya acınacak haldesiniz. Benim ki de soru zaten niye aklına gelsin sorduğum sorular. Karakterden nasibini almamış bir insan aşktan insanlıktan ne anlasın. Para senide şerefinide satın almış haberin yok. Yazık..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
anasını satim bir nevi fakirler ölsün porştan selamlar
01 Yorumla- +1 yıl
işte bu canım ya mantıklı bir hatun rangeden selamlar :)
+1 yılSayin romantik kiz aci sadece fakirlere ozgu bir kelime olsada bazi acilar herks icin ortaktir.
Olum mesala herkes annesi öldügünde ayni sekilde uzulur fakir ayri zenginnayri degil iste bu yuzden
Kimse aci ceksin istemem aci cekenede siz fakirsiniz aci cekiyorsunuz demek en buyuk beyin fakirligidir..00 Yorumla
Işte soru tamamen bana sorulmuş :(
Çok kötü kardeşim çook :))06 Yorumla- +1 yıl
abi ya bu fakirler bana laf söylediler hepppp :(
- +1 yıl
ama unuttum işte bunların beyin fakiri olduğunu napayım :(
- +1 yıl
boşverdim abi zaten bunlarlamı uğraşcam :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
+1 yılaşk acısı çekmek için fakir olmak gerekmiyor çünkü zengin de olsa insan insandır ve insan olmanın gerektirdiği gibi taşıdığı kalbe sevdiği birisi girebiliyor. bu birincisi. aşağılayıcı bir insan olma bence tabi bu da bir insan türüdür. ama çoğu insan sevmez böyle insanları. sadece fakirler değil zenginler de sevmez bilgin olsun.
02 Yorumla- +1 yıl
sevmesinler çokta umrumda burdakiler beni sevse nolur ki :)
- +1 yıl
insan düşünceleridir. şöyle demiş mevlana 'ne düşünüyorsan o'sun sen.' yani aslında biz düşüncelerimizden meydana geliyoruz. düşüncen buysa dışarda da aynısıdır. burada farklı reelde farklı düşüncelere sahip olamazsın. o yüzden gerçek hayatında da etkili olur böyle düşüncelerin belirtmek istedim.
+1 yılManevi fakirliğin telafisi yok madi fakirlik elbet birgün düzelir aşk acısına gelirsek aşk insan için bunun zengin fakir ayrımı yok gönül bu parayla sadeet olmuyor para için kimse kimseyi cani gönülden kalpten sevmiyor seviyorum diyenler zaten iki yüzlü sevildiğni zannedenler gerçekten sevilmiyor
04 Yorumla- +1 yıl
şimdikiler para için herşeyi yapıyor fakirler yüzünden aşk kavramı yok oldu
- +1 yıl
O fakirlerde demekki hem maddi hem manevi fakirler iki yüzlü duygu sömürücüler ben gerçek aşktan bahsediyorum
- +1 yıl
gerçek aşk diye birşey yok yalan
- +1 yıl
Var olmazmı eğer sevgi bu dünyadan çıksa ve bu dünya yok olur gerçek aşk sevgililerde var anne evlatta var iki tane çocukluk arkadaşlıklarda var komşularda var allahla kul arasında var yeterki manevi fakirlik olmasın insanı insan yapan değerler insanın içinde olsun gerçek aşkı tatmadan insan ölmez inan ki
Siz fakirlere demişsin ama senin gibi ukala, kendini beğenmiş baba parası yiyen birisi olmak yerine gider tuvalet temizlerim aylık 800 lira maaşımı alır alın teriyle helal lokma yerim.
İlk önce insanlık öğren. Mezarınıda altın kaplama yaptırırsın ama babanın parası öteki dünyada geçmez be güzelim artık uyanma vakti...00 Yorumla
+1 yılfakirim (42"lcd tvde pc takılı çalışmıyorum paso yatış ama para da yok az bir parayla idare ediyom ama bütün zenginlerden daha fazla boşum:)) senin yazdıklarını okuyorum ve gülüyorum:) siz zenginler aşk acınızı parayla bastırıyonuz dimi:) not:platonik aşk acısı çektim çok acıdı ama geçti :)
02 Yorumla- +1 yıl
anladım :)
- +1 yıl
bide zengin bir kız bulsam benim kazanacağım paraya ihtiyaç duymasa varya süper olur:) şu hayatta bir çalışmayı bir de uyanmayı hiç sevemedim:)
İşte erkek değilsin yoksa direk taştaşlara tekme yemek gibidir diyeceğim :D Siz bayanlara göre anlatacak olursam hani böyle yeni hamile kalırsında o sırada göğüslerin ağrır ya ha işte öyle birşey olsa gerek :D Ya kanka boşver aşk acısıda neymiş senin hiç damağına sıcak patates yapıştı mı? :D
00 YorumlaSoruyu soruş tarzına göre senin de gönlün fakir sanırsam.
33 Yorumla- +1 yıl
benim gönlümde aşk acısı denilen saçma şeye yer yok canım.
- +1 yıl
senin düşünce iyi geceler :)
+1 yılaşk acısı cekmenın, zengin fakir ayrımı yoktur bacım..
www.papiculo.com/.../ilber-ortayli-12.jpg04 Yorumla- +1 yıl
dünyada o kadar olay olurken saçma sapan birşeyin acısını çekiyorlar zavallılar
- +1 yıl
orhan baba dinle anlarsınn.. sırf bu adam yuzunden bile hiç tanımadıgım kıza aşık oluyom l*n :D
https://i.capsspot.com/s/4/6/25566.jpg - +1 yıl
kardeş şuanda insanlar ölüyor anladın mı aşk acısı ne yaaaaaaaaaaaaaaaa
- +1 yıl
her yavrum hey.. demogojide yaparmışşın. la insanlarla burada taşak geçiceğine adam gibi başlık aç..
bizde ona göre yazalım..
+1 yıleskiden fakir ve aşk acısı çekmiş ama şuanda varlıklı biri olarak sana tarif ediyim.. Aynen dediğin gibi sahip olduğun tek şey o olunca ve kaybedince mala bağlıyosun :D :D şimdi skmde değil aşk meşk :D
03 Yorumla- +1 yıl
değil mi üstad yaaaaaa yapcak birşeyleri yok mal mal acı çekiyorlar işte :)
- +1 yıl
aynen öyle :)) aşk meşk tam bir mallık :) aşk acısı nedir ya yok öyle bir acı :D
- +1 yıl
yok tabi ki dünyada ne acılar var ona gelene kadar
Aşk acısını sadece fakirlerin çektiğini zanneden bir beyin fakirisin sen. Bense servetinle kendine sağlam bir beyin nakili yaptır. Durumun yoksa sana bir çek ciro ederim.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Sana ne desek boş.
Durduk yere kendimi yoracak değilim.
Bu arada egoist zenginler ölsün, otogardan selamlar :D00 YorumlaŞimdi kanka bir ayakkabıyı görüyosun almak istiyosun kredi kartın bloke olmuş nakitin yok. Sap gibi elinde ayakkabılar o hüznü yakaladın mı he o işte aşk acısı.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Aşkın zengini fakiri olmaz senin gibi cinslerde olur oda sizin beyinsiz düşünclerinizden dolayıdır
02 Yorumla- +1 yıl
beyni olan insanlar aşk acısı denilen şeyin ne kadar boş olduğunu görürler dünyada o kadar olay olurken aşk acısıda neymiş
+1 yılHiç çekmedim. Aşk diye bişeyde yoktur bu arada. Kadın ve erkeğin üremek için zevk için bir araya geldiği birliktelik vardır. Üstelik kro da değillim amma parada bende
02 Yorumla- +1 yıl
helal olsun be üstad ohhh sonunda aynı kafadan biri aşk saçmalıktır ya.
- +1 yıl
İşte bu ruh ikizim aşık oldum :DD ha ha ha ho ho ho şaka tabi
Seni satın alacak kadar zenginim.. Ancak ben Hayat kadınlarını satın almam..
10 Yorumla
+1 yılAyranın yok içmeye, neyse ağzımı bozmayayım. Devam et canım sen böyle, iyisin iyisin. Ego up.
02 Yorumla- +1 yıl
hadi fakir güle güle
- +1 yıl
Çok ezildim. :( Paraya boğarım seni, fakirmiş totomun kenarı.
+1 yılevereste tırmanmak yerine üstüne oturmak gibi bişi :D
doğru anlatmışımdır umarım :)01 Yorumla- +1 yıl
anlattın üstad :)
Aşk acısı mı çekiyorsunuz, yalnız mısınız, fakir misiniz? O zaman bir de 20lik dişi deneyin; dünyanın kaç bucak olduğunu göreceksiniz.
02 Yorumla- +1 yıl
işte bu yaaaaaaaaaaa aşk acısı neymiş ki :) bunu anlatmak istedim ama fakirler yanlış anladılar :)
+1 yılGoogle'dan bulduğun resmi profil resmi yapıyorsun.
İsmin romantikız , aşk acısını soruyorsun
Üstüne zenginim diyorsun
Garip01 Yorumla- +1 yıl
hakikaten garip bir durum :)
+1 yılsen hiç arabanın altını sürttünmü:( aşk acısıda neymiş, ya da sen hiç küçük parmağını masanın kenarına vurdunmu:((
03 Yorumla- +1 yıl
işte ben bilmiyorum aşk acısı nasıl birşey merak ettim fakirlere sordum :)
- +1 yıl
bigün yaşarsın:)
- +1 yıl
sanmam ben mantığımla harekt eden biriyim dünyada o kadar acı varken aşk için çekmem
ya git asgari ücretin bankaya yatmıştır bankamatiğe git çek karınını doyur açlıktan sayıklıyorsun..
02 Yorumla- +1 yıl
işte bir beyin fakiri yaratık daha yazık canım sana ya
+1 yılZenginler aşık olamıyomu, yazık
Yoksa para ile acıyı aldırabiliyonuzmu03 Yorumla- +1 yıl
olamıyor gardaş
- +1 yıl
keşke bunu baştan söyleseyedin porşden selamlar kafasındasın zannettim.
Aşk olmazssa , sevgi olmazsa değil savaşlar dünya bir saniye bile çekilmez
Aşk savaşa, nefrete, açlığa, zenginliğe, sıcağa bakmaz.
Senin için bedua olabilir benim için dua Allah senin aşkını versin - +1 yıl
amin
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoğazına kadar düğümlenen, yüreğini yakan, çaresiz kaldığın, sanki seni yaşama bağlayan oksijen ve su gibi bir ihtiyacın ellerinden alınması gibi bir duygu.
04 Yorumla- +1 yıl
bence saçma o kadar çok acı varken aşk acısıda neymiş
Cevap sahibi+1 yılSen aşık olmamışsın.
Aşık olup ayrılırsan çektiğinde anlarsın.- +1 yıl
bak abicim şuanda insanlar ölüyor aşk acısı neeeeeeeeeeeeeeeeee
Cevap sahibi+1 yılNiye o zaman " aşk acısı " diye bir soru paylaşıyorsun?
çok güzel demişsin aşk fakirlerin aptalların işi boş adamların işi bence
04 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle ağaoğlu ne güzel demiş "hepinize bir sevgili alayım da kurtulun fakirler" :)
- +1 yıl
akıllı adam :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılZengin s.. kiyoz biz para bile çare olmuyor acılarına
23 Yorumla- +1 yıl
yazık sana :(
Cevap sahibi+1 yılBana niye yazık olsun bende zevk alıyom:)
+1 yılçok şükür zenginim ama o bktan sıkıntıyı bende yaşadım. nasıl olacak ;)
01 Yorumla- +1 yıl
ne diyim soruyu bile anlamıyorsunuuz
Sen "Aşşağılıklar" yani soruyorum, orada havalar nasıl? malum zeka fukaralığı rezil ettiriyor heryerde
10 Yorumlakalbinde gerçek fiziksel bir acı hissediyorsun ilginç ama :/
04 Yorumla- +1 yıl
benim kalbim yok malesef :(
- +1 yıl
heeee yolla yolla canım :)
birde metrobuste amcalardan sevgiini veya kız arkadasını korumak nasıl bir duygu diye hiç merak ediyormusun tarif edeyimmi
02 Yorumla- +1 yıl
et :)
İlaç kapatmiyor verdiğin teselli avutmuyor dermani yarda sende bulunmuyor pirenses s**tiret bekaret kemerini bağla ceza yeme
01 Yorumla- +1 yıl
iyisin iyisin hadi bakalım :)
çok zengin bir duygu bol acılı baharatlı falan verelimmi bir porsiyon?
00 YorumlaFakırım ama ask acısı cekmedım bu zamana kadar. Napcaz?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılya gülmemem gerekiyor, yaptığın çok ayıp, ama kahkaha attım :D
01 Yorumla- +1 yıl
at be gizlicim maksat eğlenmek zaten :)
+1 yılnickin romantik olmasa anlıcam da nickten kaybediyorsun kardeş.
01 Yorumla- +1 yıl
ben bu dünyada çok daha büyük acılar var onu demeye çalışıyorum kardeş aşk acısına gelene kadar
haklısın ya beyin fakirleri oldukça çoğaldı bu aralar.
01 Yorumla- +1 yıl
hıhı evet :)
+1 yılZengin fetişin mi var? :D
Uzak durmalıyım senden -.-03 Yorumla- +1 yıl
heeeee ondan var aman aman uzak dur benden :)
- +1 yıl
Lol.
Nickin gibi davranman gerek. - +1 yıl
öyle yapıyorum zaten şuanda insanlar ölüyor aşk acısı ne ki bunun yanında ama anlayana işte beyin fakiri herkes
rus sevgilim ile aşkın zirvelerine kanat çırpıyorum...
14 Yorumla- +1 yıl
Allah daim etsin mutluluğunu armicim :)
- +1 yıl
amin armicim hep birlikte :)
+1 yılAşk diye bir şeyi fakirler uydurdu zaten. Zenginler aşk acısı falan çekmez.
01 Yorumla- +1 yıl
aynen yokluktan napsınlar aşk acısı çekiyorlar sadece :)
Bir kez çok çaresiz kalmıştım üzüntüden öyle aglamıştım ki sinirden gözlerimi sıkıyordum yine yaş geliyordu kötü gün unutulmaz.
02 Yorumla- +1 yıl
Allah yaşatmasın kardeşim şunu bil ki bu dünyada çok daha büyük acılar var ben bunun ne kadar saçma birşey olduğunu göstermek için sordum.
Ah yavrum senin egonu yesinler:)) burdaki herkesten iyi bldgin şeyi söylemeye mi utanyon
00 Yorumla
+1 yılFakirin askini sen anlayamazsin yildizi tutmak gibidir bir eline ay bir eline gunesi verseler sen onu istersin kisaci ask bir olmaktir
00 Yorumla
+1 yılsalaklar sizde yorum yapıp şımartmayın. aaa bende yorum yapmışım şimdi aklıma geldi :Dd
02 Yorumla- +1 yıl
eeee salak adı üstünde güzel demişsin tebrkler akıllı insana aşk acısı çekmez
- +1 yıl
aynen akıllı insan bağlanmaz
biz fakirler çektiğim aşk acısından bile zevk alıyoruz bebeğim
02 Yorumla- +1 yıl
hadi ya
+1 yılvayyy demek sen öyle birisisin aşk acısı cekmek ii bir duygu değil bayan senarist :)
03 Yorumla- +1 yıl
unutulduk tabi sen zengin olunca
- +1 yıl
ben çekmem zaten çünkü inanmıyorum böyle birşeyin varlğına
- +1 yıl
oldugunda görürsün ya da sende parasızlığı cekersin
siz zenginlerin anlamayacağı kadar güzel... ikile şimdi
01 Yorumla- +1 yıl
sen ikile canım fakir şey :)
Siz zenginlerin kisilikszligi yuzunden ask kalmis tek masumolan onuda senn gbi m. t. rize tayfasii yipratiyo
06 Yorumla- +1 yıl
Valla biz sevgili satın aldığımız için bu acıyı hiç bilmiyoruz :(
- +1 yıl
beyin de fakirlerde sıfır canım beyinleri olsa aşk acısı diye bir saçmalığın peşinden gitmezler
- +1 yıl
evet siz de beyin yerine boşluk olduğu için beni anlamaman gayet normal iiyi geceler diliyorum :)
sen anlamazsın o duyguyu yorma kuş beynını o konulara :d:d
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılpara var ama zeka biraz eksik sanki? lütfen bunu hakaret olarak algılama ama para ile acı hafifletme die bir tedavi yok tıp literatüründe
01 Yorumla- +1 yıl
anladım canım iyi geceler :)
ahh be zor valla ama fucker olmakda zor aşındı valla yapmaktan
00 Yorumla
+1 yılFakirin şakası bile güzel değil be :) ama yinede fakirler ölsün :D
01 Yorumla- +1 yıl
sen öyle diyorsan öyle olsun :)
+1 yılask aci vermezki mutluluk verir :) samimiyetine gore hu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAilenden hiç mi birşey göremedin sen için sızlamadığına göre etrafındaki ailende dahil rahat harcarsın sen
04 Yorumla- +1 yıl
bizim çevrede aşk acısı çekilmez daha büyük acılar varken o da neymiş
Cevap sahibi+1 yılO büyük acılarını paylaşsaydında hafifletseydik o zaman fakirleri niye eziyorsun
- +1 yıl
arkadaşım dünyada neler oluyor insanlar ölüyor aşk acısı ne ya beyin fakiri herkes ama anlayana
Cevap sahibi+1 yılO tanrının bileceği iş bu düzeni kuran o sürdüren o bizm yapabileceğimiz tek şey iyi bir kul olup dünyalık ve ahiretlik görevlerimizi yerine getirmek her konuyu birbirinle karşılaştırmaya gerek yok
Benim tarif etmem için sen kendini yüksekte görmemen lazım insanlara böyle ayırt edici sorular sorma çok yanlış:d
00 YorumlaHiç bir zaman kavuşamama duygusuna kapılır insan zaten de öyle oldu
01 Yorumla- +1 yıl
doğrudur :)
Aşk acısı cekecegine bir kız diziyle belimden aşağı vursun da iyi :)
00 Yorumla
+1 yılSiz kaşarlara soruyorum got ağrısıyla kasık ağrısı nası bir duygu ;)
00 Yorumla
+1 yılpara yokken zor be :(
01 Yorumla- +1 yıl
değil mi parasızlıktan acı çekiyorlar :(
+1 yılzengin fantezisi yapabiliriz <3
02 Yorumla- +1 yıl
vay kulağa hoş geliyor bizi yine biz anlarız zaten :)
- +1 yıl
:)
.
Acı cekemeyecek kadar fakirsin.
05 Yorumla- +1 yıl
diyorsunnnn :)
- +1 yıl
güle güle :)
+1 yılFakirler ölsün, fuckbuddyden selamlar.
00 Yorumlaİssize bak gelmis fakir dio bize :D
01 Yorumla- +1 yıl
aynen yaaaaa :)
- Devamını Gör (27)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar