Sırf dış görünüşümden dolayı erkeklerin bana yazmasından bıktım, bu normal mi?

İltifatlara oldum olası inanmayan biriyimdir zaten. Onu geçtim, dış görünüşümden dolayı erkeklerin bana yürümesinden bıktım. Instagramda kaç kişiyi engelledim bilmiyorum bu zamana kadar. Artık kendi fotoğraflarımı da pek paylaşasım gelmiyor. Manzara falan paylaşıyorum. Burada ağlayan erkekleri görüyorum, yediğiniz darbelerin sebebi çok açık:Sadece dış görünüş odaklı olduğunuz sürece sizi daha çok üzerler.
Sırf dış görünüşümden dolayı erkeklerin bana yazmasından bıktım, bu normal mi?
Cevapla