Bazı şeyleri öğrenmek için defalarca darbe yemeye ihtiyaç duyarız. Hayat size bunu kabullendirmek için acımasızca yüzleştirir. Peki size neyi öğretti? 


Hâlâ catisiyorum ama kabullenmek lugatimda olmadi hiç olamaz da ,,, gerekirse vazgeçtim ama kabullenmedim hiçbirşeyi,,, acı gerçeklere gelince ,, gerçek mutlaktir heryerde mutlaktır her zaman... anlayacgin hayat bana ben hayata bakalım kim yenecek ,, sonuçta misafir olan benim hayatta 😄
Kimseye değerinden daha fazla değer verme. Güvenmeden önce samimi olduğuna emin ol. Biri hakkında önemli birşey bilmeden ona senin için önemli birşey anlatma
Neyi öğretmediki))))
Cevap
29Cevap
Nude ruj sürmememi öğretti .s Acı bir deneyimdi ama öğrendim .s
sağol şekerüm <3
kimseye fazla anlam yüklememem gerektiğini..
Hiç bir şeyin önemli olmadığını sadece mutlu olmam gerektiğini.
Teşekkürler
İnsanlara güvenmemeyi öğretti geç oldu ama öğrendim.
Kimseye değer vermemen gerektiğini kendini biraz olsun düşünmen gerektiğini kim ne diyorsa takmamayı hayata sabretmeyi öğretti
İyi olduğuna inandığın insanlar harici herkesin içinden geç yoksa onlar senin içinden geçerler diye bir yazı belirdi :D
Kimseye güvenmemeyi öğretti. Gör ama görmezlikten gelme sadece bulaşma
Ben kendi kendime öğretirim yine de başkasından bişey öğrendiğimi kabullenmemm.
Yalnız ayakda durmayı kimseye guvenmemem gerektigini
Kimseye hak ettiğinden daha fazla değer verme.. Bunu öğretti.
100 yıl da tanısam hiç bir arkadaşıma güvenmemem gerektiğini sır vs. Paylaşmak konusunda
Hayır demeyi öğretti. Bazen cidden sadece hayır demen gerekiyo. Sadece kendin için...
ihaleli batak oynarken koz çıkmadan koz çekilmeyeceğini
Biraz bencilliği öğrendim gibi gibi
En çok kendime değer vermem gerektiğini öğretti.
Cinsel ilişki öncesi karşı taraftan sağlıklı olduğuna dair belge almayı
Herkesin oro*pu çocuğu olduğunu
Ne yaparsan yap ne fedakarlıklar yaparsan yap hep daha fazlasını isteyip bir defa hayır deyince kötü olursunn.
Hiçbişeyi :D
Hepsinin Üstesinden Geldim Bi Şekilde
herkedi kendim gibi görmek istemiyorum artık. Güvenmemeyi. Allah var gerisi boş
Çok iyi tandığımı sandığın bir insanın beni en zayıf noktamdan vuracağını.
Herşeyi öğretti hâla devam ediyor
herkes her şeyi yapar bunu öğrendim
Herkse güvenilmeyeceğini öğretti
Kimseye güvenmemem gerektiğini, kimseye
Bin kere mazlum olsanda bikere zalim olma
İ
İnsanlara güvenilmeyeceğini
Kimseye guvenme Annen babana bile.
Hayat kafamı koparmadan bildiğimi yapmaya devam
Herkes eşit şartlarda yarışmıyor..
Hayallerim yıkıldığında bile üzülmemeyi öğretti.
Bir şeyleri erteleme hemen harekete geç.
hayatla şaka yapılmayacağını
İlk seferde ogreniyorum ben
Hiç kimseye güvenmeme mi
İn-san-la-ra gü-ven-me! Bunu vururken söyledi.
Kafama vuramıyor boyu kısa.. 😅
Bir şey olmuyorsa olmuyordur. Zorlamamak lazım.
Gönuĺ islerinin cok ağır oldu
Acıyı sevmem gerektiğini ve mücadeleyi
Mutlu olamayacağımı
Sonra daha kötü vurur🥺
Tövbe de delik deşik eder beni csffaga
Gaza geldim timam csfva
Mutlu olmıycakmışım
Ya sen kralsın yaaa 👑 👑👑👑👑
Başımın tacısın @ginnywsly Herzaman yanındayım 😊
🤗🤗🤗🤗
Sağ olsun her şeyi öyle öğretiyor..
Kimseye sırtını dönme hiç kimseye güvenme
Kimseye güvenmicekmişim
hayat kafama vura vura saf olduğumu öğretti
Sonunu düşümeden adım atılmayacağını öğrendim.
Elin oğlu için fedakarlık yapmamayı
Beni sevmediğini öğretti
bu kadar hayalperest olmamam gerektiğini
sabretmeyi
İnsanlara güvenmemeyi.
Güvenmemeyi...
İyi niyetli ve fedakar olmamayı
Karşılıksız aşkı..✍️
Herkesin kendine yakışanı yapacağını
Güvenme kimseye.
Hiç , ben uslanmıyorum.
Hiç bir şey kafana takma onu hersey boş
fakirliği 😐
Varsın fakir ol. Ama huzurun sağlığın yerinde olsun 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?