sen kadınlar adına hesap açmışsın ama erkeksin sanırım. her neyse ben erkek olsaydım kızlara karşı hislerimi merak ederdim sokağa çıkıp her kıza bakardım bu hissi tatmak için çünkü erkeklerin farklı fantezileri varmış kolay azıyorlarmış vs vs gerçekten de bir kızı gördüğümde içim nasıl olacak ne hissedicem ne düşünücem merak ediyorum şu kalkması olayını da merak ediyorum nasıl bir his. ben şahsen ne erkek ne kız görünce etkilenmiyorum öyle bir yerlerim kalkmıyor olmadığı içindir yani de bu hissi merak ettim sadece