Hep suçu başka yerde arar birisine yükleriz kendimizi avuturuz; peki hiç sorunun kendiniz de olduğunu düşündünüz mü?

...
...
Bir hata yaptığımızda insan biraz öfkeleniyor ve hatanın bedelini belki karşıdaki insana ya da olana bitene zamana ya da kadere yüklediğimiz oluyor..

Bir ilişki bittiğinde hep suçlu karşı taraf oluyor nedense sanki sütten çıkmış ak kaşık gibi biz masum oluyor o şeytan acımasız vefasız her ne kadar kötü sözcük varsa verip veriştirip sonra devam ediyor

Belki doğru bildiğimiz yolunda ilerlemediğimiz yol doğru değil aslında vardığımız yol o yüzden bizi mutlu etmiyor belki gerçekten sorun bizde bunun farkına varmak yerine neden bir bahane arama içerisine gireriz. ki..

Birde hatanın kendisinde olduğunu fark etmesine rağmen yine bir kusurlu arayıp yeniden başlamak adına hareket edenler var ki onlar daha içler acısı durumda

Peki hiç hatayı kendinizde aradınız mı ve gerçekten hata sizdeyse ne yaptınız kendinizle yüzleşebildiniz mi? Yoksa hatayı kendimde bulursam düşersem ve bir daha kalkamam korkusuyla kendinizle yüzleşmek yerine hatayı başkalarına yükleyerek hayatınıza devam mı ediyorsunuz
#DengesizBirAdam
Hep suçu başka yerde arar birisine yükleriz kendimizi avuturuz; peki hiç sorunun kendiniz de olduğunu düşündünüz mü?
Cevapla