
Bir ilişki bittiğinde hep suçlu karşı taraf oluyor nedense sanki sütten çıkmış ak kaşık gibi biz masum oluyor o şeytan acımasız vefasız her ne kadar kötü sözcük varsa verip veriştirip sonra devam ediyor
Belki doğru bildiğimiz yolunda ilerlemediğimiz yol doğru değil aslında vardığımız yol o yüzden bizi mutlu etmiyor belki gerçekten sorun bizde bunun farkına varmak yerine neden bir bahane arama içerisine gireriz. ki..
Birde hatanın kendisinde olduğunu fark etmesine rağmen yine bir kusurlu arayıp yeniden başlamak adına hareket edenler var ki onlar daha içler acısı durumda
Peki hiç hatayı kendinizde aradınız mı ve gerçekten hata sizdeyse ne yaptınız kendinizle yüzleşebildiniz mi? Yoksa hatayı kendimde bulursam düşersem ve bir daha kalkamam korkusuyla kendinizle yüzleşmek yerine hatayı başkalarına yükleyerek hayatınıza devam mı ediyorsunuz
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer