biraz şundan koy biraz bundan az şuradakinden, üstüne de hindistan cevizi tarzı cevaplar veya adam olsun yeter gibi klişeler istemiyorum.. nedeniyle birlikte birkaç kelimeden öteye gitmeyecek cevaplar rica ediyorum.. erkek arkadaşlarım da kadınlar açısından cevap versinler soruma
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yıl1.90 boyunda kasları olan özellikle adonisli (adonis olmayanlar kabul edilmez) 250 IQ'ya sahip atletik hem yakışıklı hem karizmatik hem de çok sadık hem de çok iyi pohpohlayan hem de sevgilisinden başka hiç bir kıza bakmayan mekanik ve fizyolojik olarak kendini sevgiliye adamış işlevsel olarak robotumsu fiziksel olarak gerçek olan bir erkek adayı. (daha yazardım da yoruldum.)
Cem Yılmaz'ın kızlar hakkında söylediği şu sözle cevabımı bitireyim :
"Yer çekimsiz ortamda çilek yiyeyim ama muz gibi gelsin."66 Yorumla
Soran+1 yılklavyene sağlık kardeşim, +1ini verdim, en iyi cevap için başkasına sözüm var malesef o da iyi bir özeleştiri yaptı.. seninle aynı düşünüyorum
- +1 yıl
gönül isterdi ki daha da döktüreyim valla yaz yaza klavyemdeki tuşlar kırılırdı herhalde bilgisayar lazım olur bana diye düşündüm :D sağlık olsun eic için nema problema :)
Soran+1 yılyazardın belli zaten :) ilk takip ettiğim kişi oldun paslaşalım :)
- +1 yıl
takip ettim paslaşırız ayıpsın :)
Soran+1 yılsözüm olan arkadaş isteğinden feragat etti, hak yerini buldu herkes en iyi cevabı görsün :D
- +1 yıl
teşekkürler :D
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 960 cevap paylaştı.
+1 yılBende hiçbiri yok ya baştan kaybediyorum demek Kas yok, Zeki değilim, Espirili değilim, Cool değilim, Popüler değilim e Yakışıklı da değilim neyse kaçtım ben :)
04 Yorumla
Soran+1 yılçocuk kendi kndine salladı sonra kendini imha etti :D abartma koç birinden biri vardır
- +1 yıl
belki biraz zekiyimdir :)
Soran+1 yılçengel bulmaca çöz-meye çalış :D
- +1 yıl
: D:D
+1 yılHer ne kadar tek cevap verebilsekde aslında tek şey kızlara yetmiyor bence :D Zeki isteriz ama oda sevgili değil danışılacak kişi oluverir , kaslı isteriz aptal olur çekilmez , yakışıklı isteriz sadik olmaz gidiverir yani tek şey ile olunmuyor :')
014 Yorumla
Soran+1 yılaldığım en iyi cevaptı bu sanırım, hem sorumu dikkatli okumuş tek cevap isteğimi farketmişsin bir çok arkadaşın aksine, hem de çok mantıklı bir açıklama yapmışsın, teşekkür ediyorum :)
- +1 yıl
İEC seç bari hic seçilmedim henüz hahahaha :D
- +1 yıl
EİC *
Soran+1 yılİEC seçecektim ama öyle bişey yokmuş şansına küs :D
Soran+1 yılşaka bir yana en büyük adaysın
- +1 yıl
Yoh muymus :D Sorun değil öylesine hevesleniverdim bir ara :'( :D
Soran+1 yılsana sözüm olmasa erkeklerden bir arkadaş harika bir cevap verdi de :) hevesini kırmıyım
- +1 yıl
Harika cevap EİC seçilir bitti heves kırmamak nedir :D 40 yıllık dost muyum ben :D
- +1 yıl
Senin dediğin yorumu okudum onu değil beni secersen olmaz cidden çocuk kızların doyumsuzlugunu film şeridi gibi geçmiş helal:D :D
Soran+1 yıldostum değilsin ama kafanı sevdim :D hem utanmadan ağzınla istedin be yok hiç olmadı yok ilk olacak falan :)
- +1 yıl
Az önce hemcinsim seçti başka yerde :') Hesabı daha dun açtım ondan patavatsızca istemiş olabilirim :D :D
Soran+1 yılben ilk gün 2 tane almıştım :) hemcinsin sectiyse bana gerek kalmadı, ayrıca takılıyorum ya patavatsızlık yapmadın
- +1 yıl
İkincisinide aldım ve yine hemcins bunlar beni anlıyor :D Yorumumu sevdiğin için teşekkürler , iyi günler :D (sabah oldu başka bir şey ile veda edilenemezdi herhalde:/)
Soran+1 yılallah çarşına pazar versin falan da olabilirdi :D hemcinsler anlıyo ben de anladım alla alla ayrımcılık yapma :) iyi günler
Zeki ve esprili erkek tabikide. Kaslı erkekler dikkatimi çekmiyor. Göbekli erkekler ( hafif bir göbek tabikide) daha iyi bence. Popüler erkeklede ugrasamam çok kıskancım. Ya populerliği ya ben. Başka bir seçeneği olamaz..
11 Yorumla
Soran+1 yıltek tek açıklama yaptığın için çok teşekkürler, çok iyi cevaptı
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
21Cevap
Bence espirili sempatik erkektir.. yakisikliliga ya da kasa falan bir sure sonra gozun alisiyor ve gormuyorsun ama sempatik bir erkek bir kadini guldurmeye mutlu etmeye yetiyor
26 Yorumla
Soran+1 yılçok güzel cevap, +1in verildi. seni kopyalamak gerek :)
Soran+1 yılhangi şehirdensin sen bakayım :)
Soran+1 yılizmirin kızlarını hiçbir şehire değişmem algısını kırarsa istanbullular kıracak düşünce yapılarıyla
+1 yılBakislari bana ozel olsun. Baktigimda gozlerine heyecan duyayim sadece bana ask dolu olsun kimseye oyle bakmasin. İsil isil parlasin askla bakan gozleri
01 Yorumla
Soran+1 yılherkes güzel bakamaz evet
hmmm..
Cocuk gibi davrandigimda baba, yalniz hissettigimde arkadas, sevismek istedigimde hayvan, agladigimda omuzum, kisacasi.. Yerine gore davranmasini bilen erkek erkektir :)01 Yorumla
Soran+1 yılallahtan kısa ve tek cevap istedim :) ama iyiydi
Zeki erkek. Ki kendisi zaten espri yapabilir bu sayede hem de bos olmayanlarindan. Ayrica aldatsa da -umarim aldatmaz- yakalanmaz boylece uzulmem 👍
211 Yorumla- +1 yıl
Selam sana ey orec! (Yavşama değildir lütfen atar yapmayınız veya mesaj atmayınız)
- +1 yıl
Eşi haberi olmadan 100 150 karı becerse üzülmem diyor ameka.
Soran+1 yılçok ilginç bir cevap ama mantıklı.. aldatma kısmına öldüm bittim
Soran+1 yıloha çok iyi bir kafan var, sana mesaj mı atsam napsam :)
Soran+1 yılhaha direk aldatacak erkek :) olsun dürüstlük fena mı
Soran+1 yılyok canım o kadar da değil :)
Merhametli, sevgilisininde birilerinin kızı, yeğeni, kız kardeşi olduğunu unutmadan muamele edicek erkek.
11 Yorumla
Soran+1 yılmesajı aldım
+1 yılZeki erkek. Çünkü zeka varsa bir insanda o insan zengin de olur yakışıklı da. Mantıklı da olur esprili de...
15 Yorumla
Soran+1 yılgüzel cevap ama bir yer hatalı, zeki erkek nasıl yakışıklı olur ya :)
- +1 yıl
Zeki insan kendisine bakmasını bilir. Bakımlı insanda yakışıklıdır/güzeldir :)
Soran+1 yılaşırı derecede genelleme yapıyosun ve işin kötüsü yanlış genellemeler.. zeki insan dış görünüş değil, kafa derdinde olur ki kendine çok bakmaz, bakımlı insan da yakışıklı olacak diye bişey yok aksine genelde çirkinler çok bakımlıdır
- +1 yıl
Yakışıklılık ve bakımlılık göreceli kavramlar olduğu için seninle bunu tartışmayacağım :)
Soran+1 yıldaha doğrusu sözlerimin üstüne söz söylemeyeceksin :) cevapların için teşekkür ediyorum iyi geceler
Gerçekten seven sevgisinin arkasında duran erkek. .
23 Yorumla
Soran+1 yılevet, geldi gene bir klişe cevap :) sevgiyle ilgili bir soru sormadım ki
Soran+1 yıldış görünüş de sormadım ama cevabı aldım, oturaklı.
Kişilik & Karakter konusunda 380 cevap paylaştı. Esprili ve zeki. Çünkü ben genelde hep mutsuz olurum beni espriyleriyle eğlendirir, zekası sayesinde de ufak sürprizler yapar tam olur. Kas sonradan da olur önemli olan kişilik :D
02 Yorumla
Soran+1 yılbu da iyi cevap, kızlar şaşırtıyosunuz beni :)
+1 yılEsprili erkek çünkü birlikte gülmek çok önemli benim için hem bu tip insanlar daha insancıl olur ailem de sever işte öyle :o
026 Yorumla
Soran+1 yılGüzel cevap aileyi katman da değişik oldu
- +1 yıl
annem hem der ki kızım evleneceğin kişi düğünlerde falan böyle erkeklerin oynak tipleri olur ya onlardan olsun onlar hem eğlenceli hem sevecen olurlar ordan aklıma geldi (: gerçi 2 yıllık sevgilime yavşarken bence en önemli şey gülmek demiştim çıkmadan önce çok gülüyoduk şimdi her gün ağlıyorum o ayrı (: yine de gülmek en önemlisi :o
Soran+1 yılDeğişik bir tipsin ama dogalsin hatta annen de degisikmis eğlenceli bir aile olmaniza şüphe yok :) niye agliyosun peki
- +1 yıl
evet annemle çok seviliriz arkadaşlar tarafından :D ya çok aşırı kıskanç oldu da son 6 aydır falan hat safhada yani (:
- +1 yıl
böyle yazınca kendini beğenmiş gibi olmuş öyle yazmak istemedim :o
Soran+1 yılYoo ben de kendimi begenirim problem yok :) kiskanc erkek iyidir ya
- +1 yıl
iyidir ama bir yere kadar halamlara yemeğe gidiyorum dediğimde yemekte 12 yaşındaki erkek kuzenimin olması bir sorun olmamalı :/
Soran+1 yılohooo şaka mı bu... kusura bakma ama erkek arkadaşın biraz ezikmiş
- +1 yıl
ezik? kıskancın dibi paranoyak biraz :/
Soran+1 yılkıskançlık bir derece iyidir, değer verdiğini gösterir lakin 12 yaşındaki bir çocuğu kıskanacak seviyedeyse çok ciddi bir özgüven eksikliği var demektir, kısaca ezik dedim.. paranoyak olması sana güvenmediği anlamına da çıkıyo durum vahim, kolay gelsin
- +1 yıl
evet var bazen bir konuşur küçük dünyaları o yaratmış ama davranışları böyle paranoyak olması benle alakalı değil ki sen hiçbi şey yapmasan bir çocuk geçerken baksa sana yine de sinirim bozuluyo güven meselesi değil sen erkekleri bilmiyosun v. s diyo bende katlanıyorum işte :/
Soran+1 yılmillet gözünü mü kapatsın sana bakmamak için yolda vs. ne modeller var ya halime şükredeyim bari şurada on dakika.. sen de katlanıyon çünkü alıştın
- +1 yıl
aynen haline şükret ve ben de katlanıyorum çünkü bunları beni sevdiği için yapıyo sadece ona ait olmamı istiyo ve ben de onu seviyorum :o
- +1 yıl
ayrıca bakmak var bakmak var normal bakışı kastetmiyo
Soran+1 yılo zaman ne konuşuyon çocuk haklı
Soran+1 yılnormal olmayan bakışa çarşı karışır
- +1 yıl
sen de bir o tarafa çatıyosun bir bana :D tamam ben de bir şey demedim sadece azaltsa daha iyi olur kıskançlığını (:
Soran+1 yılnapayım çocuğu tanımadığm için senin beyanlarına göre yorum yapıyorum :) sen onu böyle sevmişsin artık değştirmeye çalışma bırak kıskanç kalsın
- +1 yıl
zaten bu saatten sonra ne yapabilirim ki (: gerçi o beni 180 derece değiştirdi ama olumlu bir değişiklik bu o yüzden memnunum (:
Soran+1 yıltatlıya bağladık sonunda :) şekil A da görüldüğü gibi sevgi her sorunu çözüyo
- +1 yıl
(: aynen öyle
Soran+1 yılsana benzer bir akraba komşu kızı falan varsa kargoyla yolla :D
- +1 yıl
vallahi yok sanırım iyi manada da kötü manada da :o ben bu duruma gelmeden böyle birisi olabileceğini de düşünmezdim ya o ayrı önemli olan bu hale getirebilmek :D
Soran+1 yılne diyim tebrik ederim başarılarının devamını dilerim :)
- +1 yıl
teşekkürler (:
Soran+1 yılricalar :)
+1 yılzeki ve kendini kadinin yerlne koyabilen bir erkek yani kadini anlayan ve detaya onem veren bir adam.
07 Yorumla
Soran+1 yılmesela hangi detaylar
- +1 yıl
iste o anlatilmaz yasanir. herkesin kendine has ozelikleri vardir ve konusma sekli sevme sekli bunu bir erkegin anlamasi lazim ve hosuna gitmesi lazim bence. ozaman bir erkek seni inceliyor demektir bu cunku kendiside bos degildir ve farkli oldugunu farkina varmani ister
- +1 yıl
ne ibnesi be? seni anlayan bir erkek farkli oldugunu anlayan bir erkek ibnemidir. sen herhalde hoduklere alistigin icin sana zeki erkekler i*ne gibi geliyor
Soran+1 yılredflame kardeş i. nelik derecesinde değil anladım ben, saçını değiştirir farkedersin, yeni bir kıyafet alır farkedersin, o gün mutsuzdur belli etmemeye çalışır anlarsın ne bileyim ilk kez siyah oje sürer farkedersin, ufak detaylar ama onunla ilgilendiğini umursadığını anlatır kadına... git sevgiline ağda yap falan demiyoz :D
- +1 yıl
super cevap verdin ilk defa siyah oje surdugunu fark etmek mesela ya da neden neyi sevdigini bilmek ve anlamak. ya da siyah oje surdugu icin ondan tahrik olmak gibi gibi neyse
Soran+1 yılneden kırmızı yeşil bordo falan demedim, çünkü siyah rengi çok severim neyse
+1 yılBana baba kardeş arkadaş sevgili koca hatta anne bile olabilecek bir adam istiyorum. Ne olur yani her şeyim olsa.
05 Yorumla
Soran+1 yılohoooo, güzel olur da yok öyle
- +1 yıl
Vardır bunun mutluluk olduğuna inanıyorum, olmalı.
Soran+1 yılsen kafandaki mükemmle erkeği çizdin, ama hiç kimsenin mükemmel olamayacağı kuralını unuttun.. sen dahil... bu da yukarıda saydıklarından en fazla üçüne sahip bir erkeğe düşük de olsa denk gelebilme ihtimalini doğuruyo
+1 yılİçi boş kaslarla işim yok benim. Beni zekasıyla kendine hayran bırakacak biriyi tercih ederim :)
29 Yorumla
Soran+1 yılgünümüzde nadir bulunan birisin, gerçi kas yapmak kolay zeka çalışarak kazanılmıyo zeki insan da nadir bulunuyo
- +1 yıl
Peki sen hangisisin?
Soran+1 yılburada soruları ben soruyorum :)
- +1 yıl
Kızlar soruyor adlı bir sitede mi? :)
Soran+1 yılbunu diyeceğini biliyodum, kızlar genelde erkeklere soruyo, erkekler de boş durmayıp onlar da soruyo :) ben hangisiyim biliyo musun, kaslı dışında hepsi ;)
- +1 yıl
hmm güzel :)
Soran+1 yılçok uzaklarda olmasak kahve teklifi bile yapardım belki :) veya yapmazdım tarzım değil.. bilmiyorum
- +1 yıl
Benim de tanımadığım insanların kahve teklifini kabul etmek pek tarzım değil :)
Soran+1 yılbir yerden başlamak lazım :)
kaslı ve zeki erkek saten zeki olursa bunların hepsini düşünebilir bence
11 Yorumla
Soran+1 yılolamaz mı olabilir
Popüler olmasindaaa gerisi olabilir :D:D ama illa sec dersen zeki olabilir centilmenlik de cok onemli simdi ama yazmamissin ama onemli yani :D:D
010 Yorumla
Soran+1 yılyok yazmadıklarımdan da söylebilirsiniz kendiniz tabi ki.. centilmenlik ımm daha önce verilmeyen cevap :)
Soran+1 yılerkek olsun adam olsun, centilmen olsun sahte olmasın evde kalcan :D
Soran+1 yıltünelin ucunda ufak bir ışık var evet :DDD
Soran+1 yılq ları beklemiyodum evet :D şaka bir yana basit bişey istedin ben hep yapıyorum ama bir anlam ifade etmiyo sandalyesini çektiğimde teşekkür edeni bile görmedim, alışık değilsiniz böyle hareketlere :D
Soran+1 yılyoo sinirli değilim de böyle inceliklere önem veren kadınlar yok artık.. bak cevaplara dikkat et bir tane kadın romantik erkek yazmadı :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılcool olsun yanıma yakışıp kendine baktırsın hareketleriyle
yakışıklı olsun
zeki ve espirili olsun ortamlarda aranan dikkatleri üzerine çeken olsun
ama bide sadık olsun bu kadar dikkate kızların bakışlarına maruz kalıp benide unutmasın05 Yorumla
Soran+1 yılablam sen çok yanlış gelmişin, değil dünyada samanyolu galaksisinde yok öyle biri.. ayrıca bu saydığın özelliklere sahip bir yaratık erkek diyeyim, cevap verirken gizli kullanıcı olan özgüvensizlikte birine niye baksın
Cevap sahibi+1 yılabisi sen merak etme ben bu özgüvenle bana herkes bakar ayrıca burdaki gizli kulanıcıyla özgüven ilişkisi çok saçma böyle yapmayınca özgüven eksik mi oluyo sende o zaman rumuz kullanma
Cevap sahibi+1 yılsende gizli kullanıcıdan sorma bunu seçmekte özgürz dimi tatlım
Soran+1 yılbana niye sallıyosun ki şimdi olumsuz bişey söyledim diye, hemen savunma modu... hakedenlere deşifre oldum zaten tatlım.. ayrıca herkesin sana bakmasından banane ben niye merak edeyim :)
+1 yılKültür, zeka, ağırbaşlılık, çok kaslı olmamak şartıyla iyi bir vücut, hoş muhabbeti olan biri olsa fena olmaz.
04 Yorumla
Soran+1 yıltek özellik istedim hepsini saydın sen de diğer kadınlar gibi.. saydıkların mevcut güzel
- +1 yıl
Tek özellik istiyorsan eğer, beynini kullanabilsin yeter.
Soran+1 yılçok iyi bir cevap oldu şimdi, teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim.
Tum ozelliklere sahip erkek :D
Al sana tek cevap :)03 Yorumla
Soran+1 yılsen çok zekisin ya :) karadenizli misin :D
Soran+1 yılçok belli oluyo :D başarılarının devamını dilerim
+1 yılZeki erkek derdim ama sevgilimde hepsinden var maşallah :D
06 Yorumla
Soran+1 yılayrılınca zaten malın tekiydi diyeceksin bırak bu işleri sarı :)
- +1 yıl
Şimdi canımdan çok sevdiğim biri hakkında öyle bişey dicek kadar karaktersiz değilim ayrılsak da o adamın dibi
Soran+1 yılayrılınca da böyle diyeceksen sen de kadının dibisin
- +1 yıl
Allah ayırmasın ama böyle düşünüyorum
Soran+1 yılistediğin gibi olmasını dilerim
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılzeki erkek. idealleri olsun zeki olsun en önemli seyler benim için
07 Yorumla
Soran+1 yılböyle düşünen kadınların olması sevindirici
- +1 yıl
bence zamanımızın kızları ne istediğini şaşırmış durumda, ne düşüneceklerini bilemiyorlar
Soran+1 yılaynen öyle, herkeste bir ambalaj merakı var biz zamanın dışındayız galiba :)
- +1 yıl
bilemiyorum galiba, onlar mı farklı biz mi anormaliz anlayamadım :)
Soran+1 yılhiçbir zaman da anlayamayacağız gibi geliyo :)
- +1 yıl
belki de :)
Soran+1 yıl... :)
- Kişilik & Karakter konusunda 360 cevap paylaştı.
+1 yılbu saydıklarının adam versiyonu benim arama sağda solda
01 Yorumla
Soran+1 yılgeri kalan herşey için master kart diye bir yorum yapmıştı arkadaş
+1 yılşimdi sen bir kadın tek cevap istiyosunda çok zor be
05 Yorumla
Soran+1 yılevet cevaplardan anladım onu zaten :)
- +1 yıl
bari iki tane söyleyelim :)
Soran+1 yılahahha sen ilk tespitinle kilidi kırdın zaten, istedğin kadar say ben de yorumlayayım hadi bu güzelliği de yapayım :D ( işportacı gibi hisettim )
- +1 yıl
farkettim :) şimdi zeki olsun yani muhabbeti olacak bir insanın karizmatik olsun uzun boylu olsun bir de Türk olsun benm olsun :) :)
Soran+1 yılahahhaa :D tanışalım mı
Ter temiz kalbi olan uzun boylu merhametli birisi olmali
03 Yorumla
Soran+1 yılter temiz kalbi olan merhametli kısa boylu olsa '' on numara bir insansın ama ben uzun seviyom' mu diyeceksin
Soran+1 yıltahmin edemedim afedersin..1.90 falan mısın
Zekı erkek cunku o bahsettıgınız ozelliklerin cogu ancak zeki bir erkekte olur
23 Yorumla
Soran+1 yılbir erkek zekiyse kaslıdır, bir erkek zekiyse cooldur, bir erkek zekiyse komiktir.. bence olmadı
Soran+1 yılbiraz saçmaladın ama sonunu toparladın.. aptal biri sönük durur diye bişey yok, karşıdan baksan dibin düşer sağını solunu bilmiyo oysaki.. akıllı erkek kısminda hemfikirim
+1 yılKendini sevsin yeter. Kendini seven insan kendine bakar hem fiziksel hem zihinsel olarak. Kendini seven insan karşısındakileri de sever değer verir.
010 Yorumla
Soran+1 yılfelsefik oldu ama güzel
- +1 yıl
Ama demenin sebebi ne. Felsefik olunca güzel olması anormal bir durrum mu. Felsefikler güzel olamaz mı :) Tamam sustum. Uykusuzluk vurdu kafama
Soran+1 yılama derken iki kere düşündüm yemin ediyorum :D yalnızca basit yüzeysel bir şekilde sormuştum tek kelime cevap falan o yüzden felsefik kısmına ama dedim.. :) felsefikler iyidir hoştur ama muhabbet çok uzar
- +1 yıl
Şimdi olduğu gibi :)
Soran+1 yılişe mi yetişcen bea :D
- +1 yıl
:) yok be işim burası benim
Soran+1 yılseni gidi işsizzz ahaha :D tabi felsefe yaparsın
- +1 yıl
Mecbuur :) can sıkıntısı naapcan
Soran+1 yılne çektin be hindistancevizi :D
- +1 yıl
:))
+1 yılIlgili erkek bence cunki cool da olsa esprili de olsa senle ilgilenmedikten sonra kac yazar en iyisi ilgili erkek :dd
06 Yorumla
Soran+1 yılharbiden çok mantıklı.. yalnız cool ve esprileri seçeneklerini de düşünmüşsün belli ki :)
- +1 yıl
Espriliyi dusunmus olabilirm de cool u dusunmedim yazdiklarindan ornek veriyim diye baktiydim :ddd
Soran+1 yılilgili ve esprili diyebiliriz. pekala :)
- +1 yıl
Evet ^,^
Soran+1 yılgüzel, teşükkür ederim :)
- +1 yıl
Ne demk rica ederimm :))
+1 yılCool ve yakışıklı olsun, çok zeki olmasına gerek yok da aptal da olmasın
01 Yorumla
Soran+1 yılolur söylerim :)
Bayanlar güzel cevaplar ama uygulamada da görmek isteriz:)))
15 Yorumla
Soran+1 yılsanmıyorum, gene hepsi uzun boy kaslı erkek diye delirecek :)
Soran+1 yılhaha
Soran+1 yıldoğru söylüyosun
meraba üçgen vücut sanada meraba uzun boooy aa sende mi burdaydın güzel koku ha tabi o çekici gülüş
26 Yorumla
Soran+1 yılet koy türlü olsun :)
Soran+1 yılafiyet olsun :)
Soran+1 yıljacner güldürdün :DD irem al abi bir snickers ye :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılzeki, karakterli ve duygusal erkek. Yakışıklı, popüler olup salak olacağına dediklerimi tercih ederim. Benim. için zeka daha önemli :)
01 Yorumla
Soran+1 yıle 3 olmuş :) tamam zekiyi aldım
+1 yılOlgun erkekler bence ne dedigini bilen erkekler cekici gelmistir bana hep
05 Yorumla
Soran+1 yılolgun, ımm saçında yer yer aklar falan.. güzel
- +1 yıl
Tabikide saclardaki aklardan bahsetmiyorum :D konusmasi olgun olcak ne dedini ne yaptigini bilen otorite sahibi bir erkek her bayanin hosuna gider diye düşünüyorum
Soran+1 yılsaçlar espri tabiki :) otoriter peki.. bayan değil de kadın desek?
- +1 yıl
Pekii.. o zaman sen nasil kadinlari cekici buluyosun?
Soran+1 yıleğlenceli, doğal, net, benim gibi anı yaşayan, cesur... tek cevap istiyorum dersen eğlenceli
+1 yılMadem tek kelime istedin Zeki olsun ya aptal insanlara hic gelemiyorum hem zekasibi kullanarak diger bikac ozeligi de yerine getirebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılçok doğru söyledin kardeşim
+1 yılZekinin ağır bastığını görmek beni gururladırdı B) ilk kez size teşekkür ediyorum saygıdeğer Kezban kızlarımız.
04 Yorumla
Soran+1 yılbaşlardaki arkadaşların gerçek düşüncesiydi ama sonra cevap moda oldu herkes zeki demeye başladı.. birçoğu da zeki diyo ama kendi zekalarının farkında değiller, durum vahim
- +1 yıl
Aynen kardeşim :) Zeki insanın buradan birini bulamayacağının farkına varsalar iyi olur. Ezmiyorum, gidin çevrenizdeki zekilere tav olun demek bu. Hepsine saygılar.
Soran+1 yılahhaha buradaki erkekler koğuşu tam kanka olmalık :D sabaha kadar dedikodu
- +1 yıl
Canları cok isterse iki çıtlarız :)
+1 yıluzun boylu takım elbise giymis erkek mi dediniz? evet evet o üstüne tam oturmus gömlegin cekiciligi hic biseyde yok 😞😏😍
15 Yorumla
Soran+1 yıliyi güzel anladım.. ama kişisel özellik sordum ben takım elbise tarza giriyo.. ayrıca adam sanki 7 - 24 takım elbiseyle gezecek, uyuyacak duş alacak onunla.. nice insanlar gördüm üstünde elbise yok, nice elbiseler gördüm içinde insan yok.. bunu bir düşün derim
- +1 yıl
kaslı olması kisisel özellik degildir yalniz bunu bir ogrenmelisin 😎
Soran+1 yılkaslıyı sporcu ruhlu diye değerlendirebilirsin.. aklını kullanabilen insanlar var burada
- +1 yıl
kaslıyı öyle degerdirebiliyorsan takim elbiseliyi İstanbul beyfendisi olarak degerlendirebilirsin o zaman aklini kullan 😉
Soran+1 yıltakım elbiseli İstanbul beyfendisi ha peki seni üç hayırla uğurlayalım teşekkürler
Sanki çerez hazırlıyoruz , hepsinden ver 100 gram :)
01 Yorumla
Soran+1 yılsoruyu dikkatli okursan belirttim böyle cevap vermeyin diye :D bilerek mi yapıyon
Gizli Üye(36-45)+1 yıldısardan soğuk olsun buzz gibi içi sıcak çikolata gibi olsun sıgınagım olsun güvendiğim gözüm kapalı mutluluk kaynağım olsun sabahtan aksama özlemle beklediğim
11 Yorumla
Soran+1 yılherşey çok hoş yalnız, dıştan soğuk içten sıcak olmaz
Pembe renkli nicklerden gelen yorumlara inanıp da güne umutla başlayan var mı :D Şirin olsun..
01 Yorumla
Soran+1 yılsanmam :)
saydıklarından saymak yerine seçsek olur mu? :D:D:D:D:ASDA:sdA:SD
02 Yorumla
Soran+1 yılSec koçero ayipsin ya :D
+1 yılilk yazdıkların olmasa zaten popüler olmaz o nası şık mk
01 Yorumla
Soran+1 yılyoo kardeşim öyle değil, oyuncudur veya müzisyendir veya genel kültürü sağlamdır vs çok popülerdir yakışıklı esprili vs olmasına gerek yok
yok kardesim ya hiçbiri bunların tek derdi buyuk yarraklı erkek.
01 Yorumla
Soran+1 yılahahha bu da farklı bir bakış açısı ama var öyleleri evet
Gizli Üye(30-35)+1 yılkızların hepsi sallamış yalanları
hepsinden isterler hemde hepsinden, bir kız asla azla yetinmez15 Yorumla
Soran+1 yılen iyi cevap seçtiğime katılıyosundur öyleyse
Cevap sahibi+1 yılkatılmadığım bir nokta var, bazı kızlar acı çekmeyi sever, başka kızlara bakacaksın ki heyecan girsin işin içine kaç tane kız sadakati yüzünden erkeği sıkıcı bulup terk ediyor
Soran+1 yılçok doğru bir konuya değindin.. aslında kadınlar burada yazdıkları gibi bir erkek istemiyolar, benim tespitlerime göre kibar, zeki, romantik, düşünceli, duygusal erkek tutulmuyo... yakışıklı, paralı, havaşı ve esprili erkekler revaçta. en kısa haliyle türk kızları öküz erkek seviyolar diyebilirm, düşüncesiz, sert, kaba falan
Cevap sahibi+1 yılkızların yorumlarını okudum, "adam olsun yeter" diyen biri çıkmadı. yoksa ana bacı 7 ceddini sövecektim :))
Soran+1 yıldikkatli oku öyle cevap veren birkaç tane var :) ama sövme :)
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Kişiliğime uygun kişi
01 Yorumla
Soran+1 yılKisiligin nasilmis
+1 yılpopüler olsun isterim
03 Yorumla
Soran+1 yılpopüler olsun, onun sayesinde sen de ol tambirçakal :)
- +1 yıl
hahahah aynen asfkjsdfs
Soran+1 yılkadınların kitabını yazıyorum da, bı sorular hep o yüzden :)
+1 yılKimse dememiş güzel ahlaklı olsun diye.
04 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın ama bazıları bazılarımız ahlaksız seviyo kardeşim
- +1 yıl
Az dikkatli bak görürsün diyen 😉
- +1 yıl
Herkesin kişisel tercihi tabi ama benim karşımdakinde aradığım ilk özellik bu.
Soran+1 yılyorum yok
zeki, yakışıklı, kas yığını olmayan, güvenilir
015 Yorumla
Soran+1 yıltek cevap istemiştim
Soran+1 yılzekayı eledi hemen :) çekici.. neyi çeker bir erkeğin
Soran+1 yılzeki ve yakışıklı olup aynı anda güvenilir olan hiçbir erkek tanımıyorum :D ben dahil
Soran+1 yılabiler babalar örnek dışı zaten, çakallık yapma :D
Soran+1 yılbeni beğeneni ben beğenmem, benim beğendiğim beni beğenmez kafası :D
Soran+1 yılöyle 4 5 kriter yazarsan zor olur tabi üstad :)
Soran+1 yılhahhhaha çok iyiydi bu da :D standart zeka ve yakışıklılık olsun, güvenilir olsun nasıl fikir
Soran+1 yıl: )
Erkek gibi görünmesin erkek olsun zuzu ^^
14 Yorumla
Soran+1 yıltravesti mi istiyon ablam sen :D
Soran+1 yılespriden anlayacak kapasitesi yok bana sallamaya çalışıyo, ayrıca zuzu nedir ya çok itici
Zeki ve Olgun olması yeterli
14 Yorumla
Soran+1 yıl1 tanesini seç
Soran+1 yılo halde teşekkürler
+1 yılKarizmatik ve saygılı olsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki
burdaki kizlar yalan söylüyor
01 Yorumla
Soran+1 yılbence de
+1 yılkaslı ve cool tabi ki mayk
01 Yorumla
Soran+1 yılantalyaya tatile geliyorum :)
esprili olsun ama çok civitmasin birpikte Gülelim
05 Yorumla
Soran+1 yılbirpikte gülmek birlikte gülmenin az değişik versiyonu mu :D
Soran+1 yılaa pardon uykunu birpikledim :D
Soran+1 yılaynen, senin cevabı uygulamış olduk :) rumuzun anlamını merak ettim
+1 yılCool erkekde hepsi vardır zaten kardeş :djdj
09 Yorumla
Soran+1 yılevet, hiç cool erkek tanımamışsın belli ki bacım '':djdj'' (bacım mı ıyy )
- +1 yıl
Gizli kullanıcının burada laf sokmaya çalışması kadar itici başka hiç bişey yok :djdjdjdjdjdjdjdjs al * sok gotune
Soran+1 yılbu kadar çok kullandığına göre sen sokmuşun ve baya iyi gelmiş ;) gizli kullanıcı dert değil çok istiyosan vereyim.. numaramı ;) ama en az bir on level yükselmen gerekir gerçi zeka artan bişey değil pardon
- +1 yıl
Allahın yarım akıllısı tamam yaz ulan numaranı. Çok konuştun boş teneke cok ses cikartirmış beynin boş be kardeş bu laflarla 12 yasında misket kavgası eden cocuklar gibisin. Neyse yaz numaranı bekliyorum :)
Soran+1 yıl10 level yükseldiğini sanmıyorum, beklemeye devam et veya ufak bir zeka belirtisi göster.. seninle de tartışmayacağım artık sürekli eziliyosun tat vermiyo.. üç hayırla uğurlayalım seni sağdan sağdan
- +1 yıl
Hahahahahaha lafının eri ol gel sonra laf yap. Gizli olarak atar yapmanla 10 leveli belli ediyon 😸
Soran+1 yılboş mesaj atıcam sana, gaza geldiğimden değil, g*t olman için ;)
- +1 yıl
O kadar yüregin var mı bakalım
Soran+1 yılhah
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim sevdiğim gibi olmalı. :) Aşk kokuyor adam :*
05 Yorumla
Soran+1 yılhepimiz senin adamı mı sevelim ne olsun istiyon :DD
Cevap sahibi+1 yılHayır benzer bulmaya çalışın dicem de benzeri yok eşi de ben olucam :D
Soran+1 yılumarım ters köşe olmazsın :D
Cevap sahibi+1 yılOlmam merak etme
Soran+1 yılben niye merak edeyim :D neyse teşekkür ederim cevabın için
+1 yılKultur zeka ağırbasli ve sıcakkanli olsun yeter :)
010 Yorumla
Soran+1 yılpaket mi olsun burada mı yersiniz :D
Soran+1 yılayrıca ağırbaşlı ve sıcak kanlı olmaz ;)
- +1 yıl
Neden olmazmis
Soran+1 yılağırbaşlılık ve sıcakkanlılık zıt şeyler... hem ağır hem sıcak olunmaz
- +1 yıl
Iste bu kadar zor oldugu icin bulamıyorum ya
Soran+1 yıl:DDD çok iyiydi.. ikisinden birini seç öyle ara, ya ağır ya sıcak.. o zaman bulursun
- +1 yıl
Hayirlisi olsun da
Soran+1 yılheh hayıra bağladık, kriter falan kalmadı :)
- +1 yıl
Sayende
Soran+1 yılben bişey yapmadım bea
+1 yılgüvenilir ve zeki olmalı bana göre
03 Yorumla
Soran+1 yıl1 tanesini seç
- +1 yıl
güven
Soran+1 yılteşekkürler
mk ben küfürbaz erkegim o nası olcak :D:DD:D:D
06 Yorumla
Soran+1 yılhaha aga hatuna senin mk falan demiyosan problem yok, doğal erkek kategorisine girersin :DDDDD
Soran+1 yılburo ben toparlamaya çalıştım sen tüy diktin :D
Soran+1 yılsanal diye de ortalığın amuha goymayah yani :DD işin esprisi o tabiki kardeş eğleniyoz
+1 yılortaya karışık derler
01 Yorumla
Soran+1 yılsorma
Kaslı diyin vücut yapıyoruz boşa gitmesin :D
03 Yorumla
Soran+1 yılboş et para etmiyo be kardeşim kafa da lazım :D
Soran+1 yılbu devirde önce kas haklısın :)
esprili çünkü gülmeyi çok severim
08 Yorumla
Soran+1 yılımm sevdim bunu
Soran+1 yılSen esprili misin peki :)
Soran+1 yılAlla alla nasilmis gül bakim :)
Soran+1 yılYaziyla olmuyomus :D
+1 yılZeki ve sadık.
14 Yorumla
Soran+1 yıl1 tanesini seç
- +1 yıl
Bir kişide tek bir özellik olacaksa ilginç. Sadık olsun madem
Soran+1 yılben en önemlisin sordum sizin için, yoksa tabiki insanlarda onlarca farklı özellik var. sadık.. teşekkürler
- +1 yıl
Evet sadakat önemlidir en çok, rica ederim
Gizli Üye(36-45)+1 yılsevgili diil herseyim olabilecek biri
05 Yorumla
Soran+1 yılbende o birinin bir özelliğini sordum
Cevap sahibi+1 yılKarakterli
Soran+1 yılehh. peki
Cevap sahibi+1 yılYine mi ehh tek ozellik iste
Soran+1 yılkarakterli ucu açık bir kavram
- Devamını Gör (26)
Devamını Gör(71)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kaslı erkek mi, zeki erkek mi, esprili erkek mi, cool erkek mi, popüler erkek mi? saymadıklarımdan da sayabilirsiniz ama tek cevap istiyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar