Bazen kendimizi ifade etmekte çok zorlanıyoruz, kah anlamıyorlar kah anlamak istemiyorlar. Size kendinizi anlatın deseler nasıl anlatırsınız? Kendinizi yeterince ifade edebiliyor musunuz?
Bana seni anlatır mısın? Diye bir soru yöneltilmiş olsa kendinizi nasıl anlatabilirsiniz?
Anlatamam. Anlatırsam onun kafasında belli bir kalıba oturmuş olurum. Kendisi kefşetmeli beni tanımak istiyorsa kendisi tanıyarak anlatacak benden beklememeli. Ama çok griyim bunu da ipucu olarak veririm
Bi insanın başına gelebilecek en lanet şeyim. Dengesiz her an ne bok yiyeceği belli olmayan bi tipim. Çabuk sıkılırım vazgeçerim. Kimse için ağlamam nazını çekmem. Gerekirse ana bacı düz giderim böyle işte kdjdk