Neden yalnizim hic kimse beni sevmiyor kpca sehirde kimse beni farketmiyor?

Su an bir parkta yanimda bitane su sisesi yalniz basima oturuyorum karsimda sagimda solumda ciftler arkadas gruplari oturuyor muhabbet ediyorlar. ve ben ben tek basima oturuyorum. arkadaslarim var ama beni hic araparinda yaptiklari etkinliklere filan cagirmiyorlar. ben onlari ne zaman arasam ya piknik alanlarina arkadas gruplari toplanip gitmis oluyorlar ya da kendi araparinda takiliyorlar. bende vazgeciyorum. evde oturuyorum genelde. babam olum disari cik az gez dolas filan demeye basladi artik araba surmek de eglenceli gelmemeye bSladi. eskiden cok severdim. ama artik tek dolasmak sikici. benden 2 yas kucuk kardesim var bir ortami var arkadaslar akliniz sasar. kizlar erkekler acayip ortamlarin aranan cocugu kardesimi herkes seviyor buyuk kucuk yalnis anlamayin sikayet etmiyorum helal olsun benim basaramadigimi yapiyor. mesela ben o ortamlara gitsem hesaplar hep bana kalir biliyorum onceki deneyimlerimden ama o bir kurus harcamadan yiyip iciyor. yani bendeki bu sorun ne. bir arkadasim var o da ayni benm gibi ama onunda karekteri bozuk. Allah 1 dedigine inanirim baska da biseyine inanmam. onun icin ondanda uzak duruyorum. zaten bir arkadaslada hicbirsey yapilmiyor konusacak konu kalmadi gidecek yer kalmadi 2kisi ile pek zevk alinmiyor belkide o cocuk oyle oldugu icin olabilir.(yalanci). ne yapmam gerek ders desen basarili degilim. arkadas desen basarili degilim. ne olacak sonum. bide şu an bulundugum yas karakter oturma yasi yasim20. simdi nasilsa oyle gider biliyorum o yuzden bu durumdan kurtulmak istiyOrum. hickimseye derdimi soyleyemiyorum son carem burasi. yardim eden herkesten Allah razi olsun tesekkurler
Neden yalnizim hic kimse beni sevmiyor kpca sehirde kimse beni farketmiyor?
Cevapla