Aslında kötü bir şey küfür.
İnsanı pek çok açıdan itici, tiksinti verici ve kaba gösteren şeylerin liste başıdır. Ağızdan lağım akması gibi tasvir etsek yeridir yani...
Fakat, insan kimi zaman yaşadığı olumsuz ve nahoş olaylara bir tepkime olarak küfretme ihtiyacı hisseder.
Şiddet veya herhangi bir yıkıcı etkiye başvurmak yerine içindeki nefreti ve öfkeyi kusmak adına küfretmek daha ideal bir seçim oluyor. Çünkü, karşınızdaki insan görünümlü yaratıklar çoğu zaman sadece bu dilden anlıyor.
Ve bazen de garip bir psikolojik etkiyle küfretmek insanı rahatlatıyor. Böyle zamanlarda aklıma hep Debra Morgan geliyor. Özledik seni be Debra!
Her neyse soruya geri dönelim.
Tüm bunlardan yola çıkarak gündelik hayatınızda küfür kullanım oranınız yüzde kaç?
Ve küfür sizce bir ihtiyaç mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer