Küfür bazen bir ihtiyaç mıdır ve günlük hayatınızda yüzde kaç küfür kullanıyorsunuz?

Aslında kötü bir şey küfür.
İnsanı pek çok açıdan itici, tiksinti verici ve kaba gösteren şeylerin liste başıdır. Ağızdan lağım akması gibi tasvir etsek yeridir yani...
Fakat, insan kimi zaman yaşadığı olumsuz ve nahoş olaylara bir tepkime olarak küfretme ihtiyacı hisseder.
Şiddet veya herhangi bir yıkıcı etkiye başvurmak yerine içindeki nefreti ve öfkeyi kusmak adına küfretmek daha ideal bir seçim oluyor. Çünkü, karşınızdaki insan görünümlü yaratıklar çoğu zaman sadece bu dilden anlıyor.
Ve bazen de garip bir psikolojik etkiyle küfretmek insanı rahatlatıyor. Böyle zamanlarda aklıma hep Debra Morgan geliyor. Özledik seni be Debra!
Her neyse soruya geri dönelim.
Tüm bunlardan yola çıkarak gündelik hayatınızda küfür kullanım oranınız yüzde kaç?
Ve küfür sizce bir ihtiyaç mıdır?
Küfür bazen bir ihtiyaç mıdır ve günlük hayatınızda yüzde kaç küfür kullanıyorsunuz?
Cevapla