Arkadaşlar az önce fake olduğumu öğrendim. Üzünmeli miyim sevinmeli miyim 😔😔😔?

Bende feykmişim çok üzüldüm 😔 sizde feyk misiniz?
Arkadaşlar az önce fake olduğumu öğrendim. Üzünmeli miyim sevinmeli miyim 😔😔😔?
Güncellemeler
+1 yıl
Kandırıkçıymışım ben
Arkadaşlar az önce fake olduğumu öğrendim. Üzünmeli miyim sevinmeli miyim 😔😔😔?
Cevapla