Negatifim. Öyle boş ümitlere kendimi kaptırmam. Olabilecek kötü şeylere önceden kendimi hazırlarım. Günü geldiğinde sıkıntı çekmeden soğukkanlılıkla atlatıyorum. Ne kadar beklenti o kadar hayal kırıklığı. Gerçekçi olmak lazım.
Bazen optimist bazen pesimistim, ama doğru olanı reailst olmak. Ben neyi seviyorum peki? Surrealist olmayi , gerçek üstü hayallerde gezinmek en büyük zevkim... işte öyle karışık biraz : D