Özlediğiniz bir insana onu özlediğinizi nasıl ifade ediyorsunuz?

Özlem duygumuzu her zaman "Özledim" diyerek ifade edemeyiz. Bazen özledim desek de bazen balka cümleler kurar, bazen de şarkı ya da şiir armağan ederiz. Siz özlediğiniz de bu duyguyu hangi yolla ifade ediyorsunuz?
Özlediğiniz bir insana onu özlediğinizi nasıl ifade ediyorsunuz?


Özlediğiniz bir insana onu özlediğinizi nasıl ifade ediyorsunuz?
Cevapla