Özlem duygumuzu her zaman "Özledim" diyerek ifade edemeyiz. Bazen özledim desek de bazen balka cümleler kurar, bazen de şarkı ya da şiir armağan ederiz. Siz özlediğiniz de bu duyguyu hangi yolla ifade ediyorsunuz?
Özlediğiniz bir insana onu özlediğinizi nasıl ifade ediyorsunuz?
Benden uzaktaysa mektup yazarım, mesaj atarım, hiç düşünmediği bir anda ararım. Hal dilimle onu özlediğimi belirtir sıkı sıkı sarılırdım. Eski anılarımızı hatırlatarak onun da beni özleyip özlemediğini sorardım. Bazen özlediğim bir arkadaşıma hediye alırım, onu mutlu etmenin yollarını ararım. Ve sanırım elimdeki tüm imkanları kullanırdım :)
Bazen biri gider ve saygı duyuyorum dersin ya da sorun değil nasıl istersen deriz ama o kelimeyi derken boğazın düğümlenir bilirsin ki giderse çok özlersin, özlediğini ifade etmenin bin bir türlü şekli vardır bazen en süslü kelimeleri bir araya gitirip adına şiir dersin aktarırsın bazen hadi bana bir küfür et dersin... bazen canın mı sıkkın senin diye basit bir soru da gizlidir sensiz sıkıldım demek yerine kullanırsın yani özlendiğini bilen için çok şey yapmaya gerek yoktur bilen bilir zaten...
Zaten romantik biriyim iyice romantik yapacaksın beni özlediğim insana ben direk özledim yazmam önce güzel kelimelerle ifade ederim sen gittiğinden beri ben sensiz gecelerde yıldızlara ulaşamaz oldum aya tutunamaz oldum gibi anladın mı? Romantik buna denir ve bu yazıyı hak edebilecek adam gibi Bi kız göster bana yok dimi yok ne öyle bir kadın nede öyle bir aşk yok.
Demek ki bıkmış olmalısın ki her sinirde kapatıp gidiyorsun. Hem sinirlenmesi ve kapatması gereken benim ama sen sinirlenip gidiyorsun buda ayrı bir konu.
Hal dilim çok belli ediyor. Onun için seviniyorsun, üzülüyorsun... Onun sevdiği şeyleri, doğum gününü, tanıştığınız günü,... yiyeceği/giyeceği/günleri hepsi bellektedir. Her birisi onu sevindirmek için adeta birer fırsattırlar... Fakat hemen hepsinde heyecanı canlı tutmaya bağlı... Heyecan yoksa, ya unutulur ya da önemsenmez ya da ne gereği var denir...
Özlediğin bir insanın gözlerinin içine bakmalısın. Gözler asla yalan söylemezler. Senin bakışlarını okuyup, canım benim bende seni çok özledim diyorsa eğer, iki cihan bir araya gelse o bağı asla koparamaz.
Özlediysem her halimden belli olur ama kesin özlediğimin altını çizerim. Seni çok özledim derim. Kokulu kokulu öperim. Öyle alengirli şeyler yapmam düz insanım ben neyse o.
Eğer arada kırgınlık yoksa sevdiğim özlediğim her kimse doyasıya söylerim. Ama şu sıralar sadece çocukluğumu özlüyorum. Onada içten içe kendim sesleniyorum.