"Çünkü insan bastırdığı duygunun esiri olur..." Demiş Cahit Zarifoğlu, en çok hangi duygunuzun esirisiniz?

"Acını yaşa,
Öfkeni de yaşa,
Ve seyret
Kendini sakın bastırma;
Öyle su üste akan yaprağa bakar gibi bak!
Uzanıp onu almaya kalkışma
Kendini suçlama, başkalarını da suçlama...
Olacak olandan kaçınamazsın,
O yüzden hiç bastırma kendini
Baskılama,
Çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur."


"Çünkü insan bastırdığı duygunun esiri olur..." Demiş Cahit Zarifoğlu, en çok hangi duygunuzun esirisiniz?
Cevapla