Efendiden kastım pasif erkek değil, değer veren anlayış gösteren erkek modeli. Kadınlar maço-keko modelini daha çok çekici buluyor sonra da pişman oluyor
Efendi gibi erkekler dururken neden keko ve maço erkekler çekici bulunuyor?
Ne kadar sevmiyoruz deseler de o tür primat erkek tiplerine meyilliler. Kadınlar yapı gereği duygusal olduğundan acıya meyillidir. Bu sert erkekler dövüyor, sövüyor ama her türlü seviliyor. Efendi erkekler ise başlamadan kaybediyor.
Bunlar hep amerikanın oyunu. 🤦♀️ Kızlarımız batı özentisi olup çıktı ve artık gerçek hayatla televizyonu karıştırır hâle geldiler. İşte ekran algoritmasının bize empoze ettiği unsurlar.
aksine hiç sevmem keko ve maço erkek kadar itici bir şey yok... ha karakterli takılan ama karaktersizin önde gideni olanlar hariç neyse sinirlendim ben gidiyorum bb 😅