En önemli unsur Iyi bir insan olabilmek. Herşeyin içindekiler bölümünde iyilik te vardır kotulukte. Afrikanin durumu yıllardır fransanin kurduğu koloniler sonucu vergi vermekle mükellefler fransaya. Bu onların kaderi değil. Fransanin kurnazlığı kötülüğü. Burada iyi olan şu keşke masum olan afrika iyi yönde olsaydı zengin olsaydı mutlu olsaydi. Kültürlü bir insaninsanın kötü alışkanlıkları da olabilir güzel olaninda olabilir ama bu kötü alışkanlıklar içinde bile iyi vardır nedir bu bu kişiyi bu alışkanlıklara iten şeyleri bulursam iyi yönde seyredebilir. Bizler bu iyiyi arıyor muyuz sence? Bizler daha cok kendimizi savunup eleştirmeyi seviyoruz bu sebeplede bu tür sorular hep tozlanmis raflarda kalıyor