Rakıyı gören suyu, Kadını gören yatağı arar olmuş!
Ne içmesini bilen var , ne sevmesini.
artık gercekten böyle değilmi bu söze katılan varmı?
Ne içmesini bilen var , ne sevmesini.
artık gercekten böyle değilmi bu söze katılan varmı?
Erkeğin yatağı düşünmesinin altında kendi değerini yok eden kadınlar var. Her canım diyenin yatağına giren bir kız düşünelim. Bunu kolay elde eden erkek ufak bir genelleme ile bütün kadınların öyle olduğunu düşünebilir. Bundan dolayıdır ki artık kadınlar o erkeğin gözünde sadece obje konumundadır. Eğer ki kadın erkeğin yatağına girmezse, erkeğin de bu beklentisi yok olacaktır. Site içerisindeki bayan arkadaşlarımızın Cinsel Yaşam konusu altındaki başlıklarını okuyarak bu gerçeği görebilirsiniz. Cinsellik bir ihtiyaçtır ve bunun da bir ahlaki çerçevede yöntemi vardır. Her canım diyen erkeğin yatağına girdikten sonra kadının o kutsal değeri kayba uğruyor. Erkeğinde beklentileri değişiyor. Ondan dolayı sevmekten ziyade cinsel açlığını doyurmaya çalışıyor. Yatak olayını çıkartırsak ilişkilerden karşılıksız sevmenin tadına varabiliriz.
işte o ince nokta
rakıyı gördün mü illa su demicen
rakı muhabbetsiz masasız olmaz acele etme su da olur
kadını görünce de hemen yatak düşünmemek gerek
onda da acele etmemek gerek
yaşanacak şeyler var ise yaşanır
yoksa k. çını da yırtsan olmaz bu işler..
en guzel açıklama oldu tesekkurler :D
rica ederim
ama öyle değil mi?
aynen
demek ıstedıgım bu zaten
Herşey olur gider
yeter ki insan dürüst olsun içten olsun neyse o olsun
dansöz olmasın :)
vuuu en iyi cevap seçilmiş cevabım :))
Valla hislerime tercüman oldu bu söz hemen herkes ayyaş gibi içer olmuş bir erkekle tanış hemen bugün biraz hasta gibiyim dışarı çıkmasak bizde görüşsek der olmuş
evet canım
Cevap
36Cevap
ben rakıya su katmam yılda 80bin ton suyun geri kazanılmasına örnek olurum
ama genel kanım ağzı olan içiyor kalbi olan seviyor
kaf gediğine oturmuş
@bayan:)
dünya kalleş olmuş elbet yüzün gülecek bayan smile :d:d:d:d
okudum çok haklı :)
süper bir soru ya gerçekten arkadaşım milletin rotası şaştı ne olsun millet edepten çıktı edepsizliğe doğru gidiyor e olanda gerçek sevgiye gerçek dostluklara oluyor
kişisel olarak kımseyı yargılamaya hakkımız yok ben genel olarak konustum hosuma gıden bır söz ve anlamlı su an bu dunyayı yasadıgımızı dusundum ve herkes benım gıbı soze katılırmı katılmazmı merak ettım. cevap için teşekkür ederim :)
ama azda olsa yargılar nitelikte öyle değil mi?
www.kizlarsoruyor.com/.../q1466341-eskortluk-yapmayi-dusunuyorum birşey mi demiştin
Zaman Kötü Zaman Aslında Zamanda Bir şey yok Da olan bizlere oluyor değişen biziz özenmeler falan yabancıların yaptıkları sapkınlıklar bazılarımızın hoşuna bile gidiyor ne diyeyim Rabbim sonumuzu Hayır Etsin...
yuzde bir milyon haklisin, ama öyle dusunmeyenlerde hatiri sayilir derecede cok yalniz rakiya su katmayanlar onlar:))
https://youtu.be/hU13D7rXANQ Ahmet kural gıbı Kaçak içki olsa su katmaz sek içerler :D :D
Katılmayanı doverler zaten. Yakında portatif yatak yapacaklar, gel şurada iki sevişelim eve kadar kim uğraşacak geyikleri başlayacak. Sonumuz hayrolsun.
hanım hanımcık kızlar rakıyı ayran yatağı evcilik oynu zannedenler olduğu sürece bu işler düzelmez...
oyle
Evet çünkü sevgide aşkta toplamış bovulu gitmiş. Son 4 senedir günlük haftalık ilişkilerden öteye gecemedim rakıyı severim âmâ kadınları sevemedim. Sadece ;/
ona yapcak bıse yok :D
genelde böyle ne yazık ki
çıkar amaçlı ilişkiler
kimisi para kimisi seks peşinde
görünüşe konusmalara bakılırsa herkes ınsanlıgını yerıne getırıyo herkes adam yok oyle bıse kadında erkek te bozdu kendını
aynen öyle bozdular
bidde cool olma çabaları var
ya da ben hayatta hata yapmam herşeyin en iyisini ben yaparım gibi görünmeye çalışmalar
boşver sen kendi dduvarlarını sıkı ör
mantıgınla hareket et en azından üzülmezsin
kendını bırazda olsa dusunerek hareket ınsan uzulmez
haklısın da işte duygulara kapılınca o iş öyle olmuyor
Haksız değilsin bu konuda sana hak veriyorum ama genelleme yapma yinede illaki içimizde içmesini bilende sevmesini bilende var.
tabiki de onlara lafım yok lafı ortaya attım ben ıllakı bırı baskasına yakıstırcak bu sozu
Çok edebi ve anlamlıymış gibi görünen üçüncü sınıf leş meyhane muhabbetleri..
Geçiniz..
Katılmıyorum, gayet içmesini de sevmesini de iyi bilirim
cevap için teşekkürler :)
Katılmıyorum bu söze senin düşüncen sanırım bu yazı ya da bir yerden araklamışsın
kıme aıt oldugunu yorumlar da paylastım okumadıysan bu benım sorunum degıl. katılmıyorum demen yeterlıydı Arkadaşım cevap için teşekkürler :)
Kime ait olduğunu yazında paylaş yorumlarda değil. Hakkında işlem başlatılabilir bu yüzden telif hakkından dolayı. Durduk yere başına iş alacaksın nette dikkat et paylaşımlarına benden söylemesi
tamam ederim sağol uyardıgın ıcın
hocam votkayı gördü mü vişne suyu katmam
kadını gördü mü efendiliğimi bozmam
çoğu ınsan oyle dıyo ama cok bozannn var
Kamyon arkasi yazi gibi olmus,
Arz talep meselesi,
kamyon al arkasına yazdırırsın olurmu
Kadınına göre değişir be kardeşim. Sevilecek kiz var sevilmeyi haketmeyen kiz var
sevılmeyı hakeden insan var sevılmeyı haketmeyen ınsan var sadece kadınlar degıl
Kadını görünce rakıyı, rakıyı görünce yatağı arayanlar çoğunlukta :) bunu da bil istedim
sevicezde o kız karşımıza çıkmıyor daha hiç çıkmadı :(
Katılmıyorum şartlara göre değiştiğini düşünüyorum...
her erkeğin birinci planı sexdir
eğer erkek birinci planım seks değildir diyorsa, o erkeğin birinci planı yoktur..
Birileti iyi olsaydı birileri daha iyi olurdu ama durum terse gidiyo giderek bozuluyoruz kıyamet yakındır...
Rakı içmem.
Kadinlada nikah olmadan yatağa girmem
Bir Elif Şafak doğuyor, yüzümüze güneş gibi<3
Rakıyı gören ne yapabilir başka?
ne yapabilir sen soyle
afıyet olsun
Söyleyen guzel soylemıs kanks
aynen oyle
Olgun insanlarla takıl dostum.
söze göre kımle takıldıgımımı çözdün?
Hayır biraz görmüş biri daha akılcı yaklaşacaktır.
ben sadece bir sözü paylaştım karakterimi ya da benım karsıma cıkan ınsanlara gore yazıp yorumlamanızı ıstemedım
günün engüzel sözü tebrikler
teşekkur ederım :)
amca bey bırakta o düşünsün
söz doğru yapacak bişey yok
Super bir yorum katılıyorum
ben alkol içmiyorum. zina da yapmıyorum.
Sen mi uydurdun
yılmaz güney
Owwww fenaaaa
ilginç
Aynen devir boyle :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar