Etkileyici yürüşüyü olan kadınlar bir adım öndeymiş. Peki sizin yürüyüşünüz nasıldır?


Paytak ördek gibi yürüyorum sanırım 😄
Bana kro gibi yürüyorsun diyorlar dlpekfldkfkd
Ah sende mi
Cevap
20Cevap
Yalnızca bir adim olduğunu sanmıyorum. Teyzem epey havaliydi özenirdim beh. Ben şimdi yırtık terlikle yürüyemiyorum. Terligim fırlıyor bazen 😆 yine de havaliyim😎

Böyle yürümesi elbette 3-5 adım öne çıkarır. dfghdjd
Etkili bir yürüyüş için zayıf veya fit olmak gerekir ;) balıketli veya kilolu kadınlar asla etkili şekilde yürüyemez. Kilolu bir kadının tek etkisi bastığı yere olur ;) göçertir yani..
Kendini kasarak yürüyen kadınlar çok itici oluyor.
Doğal kendi olduğunuz gibi "yürüşüyü"nüzü yapın zaten tatlı olanlar kendini belli ediyor.
Acele etmeden, manzaranın. Tadını çıkararak, yeri geldi rüzgarı hissetmek için durup, geri hareket ediyorum.
Omuzlar dik, göbek içeride, sırt düzgün, kollar hafif sallantılı, baş yukarıda boyun eğik olmayacak şekilde, adımlar kibar, kedi yürüyüşü. Abartısız herkes yürüyüşümü beğenir.
catwalk yüyüren kadınlar sanırım bahsettiğin ben odun gibi yürüyorum dfhsd
Su yeni moda yuruyusu varya. Hani adim attiginizda diger ayagin tam onune atarsiniz. İste bu cok sacma. insanin dogal yuruyusune aykırı.
Valla hızlı hızlı yürürüm 😂😂
Fizik kötüyse ne kadar etkileyici yürürse yürüsün isterse amuda kalksın yine etkileyici olmaz
Etkileyici karakteri olan kadınlar her zaman 1 metre öndedir :)
Kadınlar her anlamda bir adım önde değil mi zaten :D
Normal yürüyorum etkiliyci bir yürüyüşüm yok
Bana hep seni yürüyüşünden tanırım derler.
Çarpık bacak olanlar like
Yürüyüşü etkileyici olmayan kadın 10 adım öndedir
rahat yürüyen tiplerdenim..
Kalçası kırık gibi yürüyom
Zıplayarak yürüyormuşum öyle demişti biri 😂
Maya Diab gibi yürüyemiyorsa boştur.
mal gibi yürüyorum
Kötü olmadığını düşünüyorum
Jack Sparrow gibi 😄
Alakası yok bence
Özürlübok gibi yürüyorum
Çok kötü yürüyüşüm :((
Olduğu gibi görünmek en iyisi nasılsa öyle orjinal
İnsan gibi
Normal yürüyüşüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?