Hiç duymadım. Ölüye gosterdigimiz saygıyı hayattayken birbirimize göstersek o topragin altına bir çok kişi girmemiş olurdu. Diriye saygı göstermeyip ölüye saygı göstermek şekilciliktir. Anana babana saygı gösterme, komşunun hakkını gözetme, trafikte milletin hakkını ye sonra mezarlık yanından geçerken müziğin sesini kıs. Ölüye de saygı gösterelim ama önce yaşarken birbirimize, doğaya ve yaşayan tüm canlılara saygı gösterelim
Kısarım ama niye yaparım bilmiyorum sonuçta rahatsiz olacak halleri yok. Ölüye saygı derler ona da anlam veremiyorum daha diriye saygı duymayı beceremezken millet olarak.. Ama mutlaka Fatiha suresi okurum..