Çirkin erkekler yakışıklı erkekleri kıskanır mı?

Ne zaman çirkin bir erkek nasılım sorsa alta yorumlarda erkekler "yakıyorsun kardeşim, fişeksin reis" tarzı yorumlar yazıyor. Yakışıklı biri sorulunca "ben bundan yakışıklıyım, bu mu yakışıklı, gay gibi" tarzı yorumlar atıyorlar. Lafa gelince kıskanmam, kadınlar çok kıskanç deniyor. Bence koca bir yalan. Siz ne diyorsunuz?
Çirkin erkekler yakışıklı erkekleri kıskanır mı?
Çirkin erkekler yakışıklı erkekleri kıskanır mı?
Cevapla