Egom çok yüksek. Bunu azaltmak için ne yapabilirim :/ Çünkü gerçekten sorun olmaya başladığını farkettim. Egomu nasıl azaltırım :-?

Egom çok yüksek. Bunu azaltmak için ne yapabilirim :/
Çünkü gerçekten sorun olmaya başladığını farkettim.
Egomu nasıl azaltırım :-?
Egom çok yüksek. Bunu azaltmak için ne yapabilirim :/ Çünkü gerçekten sorun olmaya başladığını farkettim. Egomu nasıl azaltırım :-?
Cevapla