Egom çok yüksek. Bunu azaltmak için ne yapabilirim :/
Çünkü gerçekten sorun olmaya başladığını farkettim.
Egomu nasıl azaltırım :-?
Çünkü gerçekten sorun olmaya başladığını farkettim.
Egomu nasıl azaltırım :-?
Egonu şişiren konuşmalar yaptığın veya yapacağın konu hakkında ne kadar bilgin var içinden bir düşün. Fikrin var demiyorum bak, bilgini düşün. Bir de o konu hakkında bilinmeyen kısımda senin bilgin ne kadarını kapsıyor bunu düşün. Emin ol çoğu konuda dinleyip öğrenen taraf olursun.
Hmm :))
haha arkadasımın bir sevgilisi vardı onu hatırlattın bana. Kız 1 ay dayanabildi. Çocuktan ayrıldıgında zil takıp oynucaktı nerdeyse. Çocuktaki ego öyle böyle değildi ama. Aklıma geldikçe hala gülerim. Egolu insan iticidir. bir an önce kurtulmaya bak
Tamam da nasıl olacak :/?
Yüksek ego, bilinçaltında aşağılık kompleksi belirtisidir. Yüksek ego çoğu zaman özgüven ile karıştırılır. Özgüven kendine olan güven iken, ego kendini beğenmek veya düşük benliğini yükseltmeye çalışmaktır. Kişisel gelişim kitapları yardımcı olabilir.
Haklısın :)
Başkalarında olup sende olmayanlari düşün. Kusurlarını hesap et, acizligini gör.
Sorunda orda ya zaten :/ başkasında olupta bende olmayan şeyi çok kıskanıyorum sinirleniyorum bu sefer. O kişiyi tanımama gerek de yok
Haset bunun ismi. Ve sadece seni yakar. Kötü bir his. Empati kur başkalarıda sende olan şeyleri kıskaniyor. Senden daha kötü olanlar var. Buraya gelip derdini anlatmaya bile cesaret edemeyecek Korkaklar var.
Çok berbat bişey bir aralar murat bozu falan bile kıskanıyodum o derece :D neyse tavsiyelerini dikkate alacağım teşekkürler :)
Rica ederim. Lütfen "Popüler kültüre popüler bir köle olma" iyi geceler :)
:))
Biz ne murat bozlar gorduk gul gul olduk:D:D #kusura bakmayin soylemeden gecemedim
:DD
Cevap
5Cevap
Nefsini terbiye etmeye bak yoksa oyle ya da boyle Allah bir şekilde seni terbiye eder.
Nası yapıcam onu :/?
Kendimi diğer insanlardan aciz görmüyorum ama.
Yaradandan aciz görsem ne yazar 😕
Kendinden daha zekileri ara, bulunca da kaçma, dinle ve teşekkür et. :)
Benden zeki birilerinin olduğunu bilmek bile beni sinie ediyo kendimi aşağılık olarak görmemi sağlıyo://
Ama bunu kabullenmek lazım kardeşim :) veya şöyle diyelim, en iyisi sen değilsin, ama senden iyisi de yok :)
Hmm :) hiç tanımadığım konuşmadığım insanları kıskanıyorum. Dahası onlardan durduk yere nefret eder oluyorum :/ örneğin bir aralar murat bozu çok kıskanıyodum :// berbat bişey
Kaporta sağlam adamda , para eden kısım motordur.
:))
Eğer eski site olsaydı soruna eksi verirdik
ve
egon azalırdı
:(
:)) puanları takan kim ki
Neyin var ki, egon var?
Belkide bişeyim olmadığı içindir ;)
Değil. nesi saçma 😕
Kıskanıyorum ama murat bozu falan :( hiç tanımadıklarımı kıskanıyorum :/
Bak bu ego değil tatlım. Bu imrenmek, beğenmek. Ben de adriana limaya hastayım. Ama kadını kıskanmıyorum. Beğeniyorum. Keşke arkadaşım olsaydı. Güzelliğine baktıkça içim açılır, çok gülerdik birlikte. Allah'ın seni ayrı yarattığını bilmeli, kendini eksiklerinle sevmelisin. Çok yakışıklı olmayıp, şeytan tüyü olanları, para olmadığı halde, yolunu bulanları unutma. 😌
İşte ben kendimi eksik görmüyorum eksik bulmuyorum (eksiklerim olsa bile) :// ve bu sadece murat boz için değil yolda yürüyen güzel kızı bile kıskanıyorum onun kötülüğünü istiyorum :( ona imrendiğimi sanmıyorum
Hımm. Ama bu çok kötü. Yani senin kalbin için. İçin hep kötülükle dolu demek ki. Bunu namazla, Allah sevgisi ile yenebilirsin. Benim senin gibi bir sevgilim vardı. Kızları bile kıskanırdı. 3 yıl uğraştım, değiştiremedim. Terk ettim. Intihar etti, yok geberdi bitti. Ama sonuç olarak onunla olmak istemiyorum. Insanlar, mutlu insanlarla beraber olmak istiyorlar.
Hayır mutlu bir insanım ben :D kötülüklerini istiyorum derken içimden sadece öyle geçiriyorum yoksa fiili bişey yaptığım yok :)) o zaman bu ego değilde aşırı kıskançlık oluyor dimi :))?
Kıskançlık güzel bişey bence.
Ben sanırım mutluyum 😏
(en azından öyle olmaya çalışıyorum ve öyle olduğumu düşünüyorum 😞
Nerden çıktı şimdi kız meselesi :D
Evet ama 1 tane olmalı dimi 😁😁
Haha erkeğe bırakırsan herkese bakar ama 😊
Kız yetetebildiği kadar he iyiymiş 👍💋👅
Haha neden emoloji kullanana hiç rastlamadın mı 😊
Bide baya geç cevap veriyosun ya 2 gün olmuş 😱😨
Iıı yalnız en iyi cevap değiştirilmiyo :( ama söz veriyorum sana başka bir sorumda vericem gülümü sana ^.^ 🌹 :) evet en eski üyelerdenim 2 sene oluyo ya 😊 da nerden biliyosun eski üyelerden olduğumu 😮
Vay be keç kere banlandın :D hala 4 lvl olman imkansız :D
Neydi eski nickini öğrenmemde sakınca var mı ^.^
Bizimde googleye yazınca çıkıyor resimlerimiz yazdıklarımız falan cınım o herkeste öyle 😑7 level he azmış :Dbenim 8-9 tane hesabım banlandı :D her suçu işledim :( en çok da 160 küsür takipçime ve 9 levellik hesabıma aCıyorum :'(( neyse yeni hesap yeni kişiler hayat güzel 😁👌
Bende yemişim leveli 😊😊😊
piskologa git. kibir en büyük düşmanın olmalı
Bende öyle düşünüyorum
Egonu lego yaparım cici çocuk :D
:DD iyiymiş
egonu yesinler senin derdin o olsun :))
ye de sanada bulaşsın sonra dimi :(
Bilmem :)) nasıl olacak o iş :d
Ahaha peki boşverelim ^.^
Seninle aynı kişi bile olabiliriz
Seninde mi böyle ki :)
Bence egolu oldugunu kabul etmen bile bisey
://
kanuni gibi 1 hafta kendini bir odaya kapat
Haha :D
Biri egonu indirir bir gün merak etme..
İndirsin bakalım
Egzozcuya git asdffgsffd.
:DD
Bu saatte ne egosu mk :)
:((
yükseklik nasıl bişey ordan bakmak :)
ibadet yap
Bu aralar çok boşladım ondan olabilir haklısın :)
Bilemedim sincoş :/
:))
Kusurlarını bul..
Kusurum varmıdır dersin :P
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar