İnsan sadece nasibine vakıftır, gerisi imana zarar kalbe sızıdır, sizce de öyle mi?

bu söz üzerine günlerce düşünebilirim. Son zamanlarda kalbime mızrak gibi saplanan tek söz bu oldu sanırım. Yeniden diyorum bazen... Yeniden başlamalı, hem nasipten öte yol yoktur değil mi?
İnsan sadece nasibine vakıftır, gerisi imana zarar kalbe sızıdır, sizce de öyle mi?


İnsan sadece nasibine vakıftır, gerisi imana zarar kalbe sızıdır, sizce de öyle mi?
Cevapla