Parasızlık, aşksızlık veya dertler hepsi bir şekilde gelip geçiyorsa neden bu kadar kafaya takıyoruz?

Parasızlık, aşksızlık veya dertler hepsi bir şekilde gelip geçiyorsa neden bu kadar kafaya takıyoruz?
Her gece sabah olur, en kötü gün bile akşam son bulur.. parasızlık her insanın sorunu olsa da sonra parayı bulabilirsin
Aşık olamıyorum aşk yok ya da aşkımdan ayrıldım diyen her insan sonunda hayatına yeni birisiyle tanışıp mutlu olabiliyor...
Yaşanılan bütün dertlerin en sonunda çözümü var.. beklerken belki bizi bunaltsa da sorunlar en sonunda bitiyor..

Peki her şeyin sonu var aslında kafamızda bunu bildiğimiz halde neden atar tutarız..

Niye her şeye kafayı yoruyoruz bu kadar?
#DengesizBirAdam
Parasızlık, aşksızlık veya dertler hepsi bir şekilde gelip geçiyorsa neden bu kadar kafaya takıyoruz?
Cevapla