Ben burclarla alakalı biriyim ve Kova hakkında konuşmaya davet ediyorum.. Dİğerleri gelmeyin la siz :)
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılnormalde kovalarla çok iyi anlaşırım bir terazi olarak.. ama bir kova var ki hiç anlaşamıyorum sürekli beni gıcık ediyor :)) demek ki kovadan kovaya fark var
211 Yorumla- +1 yıl
ahahha o kova kim acaba...
Ama bir gerçek var..
Teraziler hayatımda gördüğüm en güçlü ve en masum insanlardır..
Saygı duyuyorum size - +1 yıl
benimde tam tersi hayatımda gördüğüm en güçlüler kovalardı.. bende saygı duyuyorum eyvallah :))
- +1 yıl
sizi tanıyor muyum ben... yoksa siz hani o milka reklamındaki mutluluk saçan inek misiniz :)
- +1 yıl
erkek sesli mor inekler :D:D olsa olsa sen olursun erkek inek
- +1 yıl
O zaman sen pepe deki bebe ol :DDD
- +1 yıl
şulu diyolar bana sende pepe ol :P
- +1 yıl
ahahah ben den de pepe olur ya :D
şila olmasın o :D - +1 yıl
la pepe benim yaş grubum değil izlemiyorum demek ki ;)
- +1 yıl
ahaha hee benim yaş gurubum... ben zaten 3 yaşındayım :D
virüsler büyümez bilmiyon mu deliiiii - +1 yıl
öğrenmiş oldum :)))
- +1 yıl
sen benden daha çok şey öğrenirsin de ben senden de işsizliği öğrenmek istemem :)
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılkova burcu zodyaktaki en içten en dürüst en saf en pazarlıksız burç. bu adamın kafası cinliklere çalışmaz. ama kötü tarafı da fazla umursamaz gözüken bir burçtur. egoistlik falan değil özgüven tavandır çoğunda. bu adam dünyanın en büyük işlerini bile başarmış olsa ahahah ben neyim yapmaz amaaan sen de yaparsın der kahkahayı basar geçer.
en iyi anlaştıgı burç yaydır ben oluyorum o :D tüm kova arkadaşlarımı çok sevmekle birlikte bence yay burcuyla ilişki yaşamasınlar. o ilişki olmuyor yani tamam trip kıskançlık falan olmasın da bu da hiç ilişkiye benzemiyor be saldım çayıra mevlam kayıra gibi =)
ikizler ve teraziyle aşk yaşayabilir. boğayı gördüğü yerde kaçsın. zodyağın en kötü ilişkisi tartışmasız kova erkeği ve boğa kadınıdır.411 Yorumla- +1 yıl
Sen de biiyorsun kuzum.. gel otur bakaalım.. senle konuşacak çok sşeyim var
sorularıma yanıtlar isterim :) - +1 yıl
ne demek sevgili kova :D sorularınıza cevap vermek için buradayız
- +1 yıl
Yay burcu ile çok iyi anlaştığımız doğrudur. Benim manevi kızım da Yaydır
- +1 yıl
benim de sonradan bulma manevi kuzenim kovadır. kendisini 9 yıldır tanırım ve hayatımda karakterini en sevdiğim insandır. sevgilimi o kadar savunmamışımdır ama biri bu çocuğa dil uzatsın ağzına vururum. 9 yıldır sıfır falso %100 özgüven, üstelik çok da yakışıklı, bir nevi insan değil
- +1 yıl
ahaha :)
manevi kuzen ne la :)
ama çok samimi olurlar yaylar... severim onları - +1 yıl
şöyle ki anne tarafından soyadlarımız aynı çıktı ve anne tarafından memleketler de aynı... hatta ortak bir akraba bile bulduk biz de kurcalamayalım dedik manevi kuzen ilan ettik birbirimizi kendisi benim 3. dereceden kuzenimdir :D
yayın samimiyeti kovanın gözünde :D benim için de kovalar candır - +1 yıl
Sizi de 4. derece kuzenim ilan edebili miyim :)
- +1 yıl
bunun için bazı geçmiş ortaklıkları bulmamız gerekiyor kaptan yoksa işin ciddiyeti nerede :O
- +1 yıl
hee dimi... pardon. o zaman şöyle yapalım...
derecesiz bir arkadaş oluruz :) - +1 yıl
dünyaya daha fazla kova-yay arkadaşlığı gösterme adına önemli bir girişim daha :D
- +1 yıl
:DDD
ahahaha
cansın
ben kovayım kovalar ikizlerle iyi anlaşır aşk bakımından muhteşem ilişki yaşarlar kovalar özgürlüğüne düşkün orijinal zeka sahibi, bireyselleşmeye önem veren, bağımsız ve akılcı, objektif, bilimsel yaklaşım sahibi, kararlı ve sosyal alanda yetenekli, arkadaş canlısıdırlar
111 Yorumla- +1 yıl
işte burcunu bilen bir deli daha.. hoşgeldin KOvaaa
kovalar hnagi alan da başarılıdır. senin başarıların nedir - +1 yıl
başarılarını bile böbürlenmez bir kova aferin...
kitaplarla aran nasıl kuzu - +1 yıl
ne güzel sanatçı ruhludur kovalar...
ben edebiyatla ilgileniyrum mesela.
resimlerini göremez miyiz - +1 yıl
çırkın mı yoksa onlar :)
- +1 yıl
özgüvenin mi yok... ama kovalar bu konuda fazla özgüvenlidirler.. o zaman şöyle diyeim.
sen resimlerini daha kendin begenemedikçe güzel değillerdir
bbende mesela karaladığım şiirleri beğnemem ama orda ki birisi bayılır.. doğru dedin.. saygı dıyarım
ama güzel olduklarına inandığında bende görmek isterim - +1 yıl
aferin sana... umudumuz olmaz sa.. biz de olmayız unutma bunu
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
3Cevap
ZEki, kinci ve kızdı mı acayip öfkeli olan br burc bn anlasamıyorum bir Boğa olaraktan
13 Yorumla- +1 yıl
aha bir boğa geldi... sizden ne çekti bu kovalar beee
- +1 yıl
naptı sizee sevmekten başka
+1 yılKova burcuyum sevgilim boğa bazenleri birbirimizi sinir etsekte çok iyi anlaşıyoruzz :-D
11 Yorumla- +1 yıl
iannmıyorum burdaki bırcok kova boğa ile aşk yaşamıs
boğalarla kovalar anlaşamaz.. nasıl yapıyorsunuz bunu anlatır musun...
+1 yılKovayım ;) burcun özelliklerinide gayet taşıyorum.. kovanın oğlakla anlaşamadığı kesin ama :))
13 Yorumla- +1 yıl
Kova olmak ayrıacalıktır derim hep.. en deli burc KOVA
bazı sorularım olacak size.
Mesela sizinde kafanız hep sorgulamaya mı çalışır.
insanların umursamazlıklarına rağmen hep önemser misiniz - +1 yıl
Yani biraz öyle tabi. Ama ben biraz umursamazım aslında :))
- +1 yıl
kova neyi umursamaz mesela
+1 yılkovayim sevdicegim de kova mukemmel anlasiyoruz<33
ha bir de yukselenim aslan12 Yorumla- +1 yıl
mutluluklar sizeeeeee
- +1 yıl
tesekkurleeeer^^
kovalar inatçı olurlar ama uyumlu da olurlar ben ikizler burcuyum kovalarla gayet iyi anlaşırım :)
11 Yorumla- +1 yıl
inatçı mıyız... hım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kovayim. Terazi bir sevgilim var birbirimizi tamamliyormusuz gibi geliyor
23 Yorumla- +1 yıl
evet terazilerle harika bir uyum var. en azından en güzel dostlar terazidir
Cevap sahibi+1 yılKatılıyorum :)
- +1 yıl
ne mutlu size :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKovalarla iyi anlasırım ama kızları cok oynak oluyor. Babalarını cok seviyorlar. Sürekli bir olgun görünme cabasındalar. Erkek gibi davanıyorlar. Bunu bir marifet gibi görüyorlar. Erkekleri parmaklarında oynatmayı seviyorlar. Herkesten bir bilgi kapma peşindeler. ( taktik konusunda özellikle ) Gizliden gizliye hırs yapıyorlar. Bunu belli etmemeye calısıyorlat genelde. Kıskançtırlar. Tanıdıgım kova burcu kadınları genelde böyledir.
03 Yorumla- +1 yıl
erkekleri nasıldır peki
burcunuz nedir? bu arada
Cevap sahibi+1 yılben yayım. Erkekleride kova kadınları gibidir. Zor kadın peşinde koşar. Nerde modern o ordadır ve erkekleri genelde odundur. Duygularını pek belli edemez. Şirin kızlardan hoşlanır.
- +1 yıl
ahahahha ciddi misin sen ya
:)
Kova burcuyum sevgilimde başak bilgi verebilir misin?
16 Yorumla- +1 yıl
sizin aşkınız en güzeldiri... başak şu an sana tapıyordur dimi
- +1 yıl
hım... nie sorun mu var yoksa aranız da:) fitne mi soksam aranıza ne
- +1 yıl
o zaman mutlulıklar sana kuzum
Bende kova burcuyummm :)))
129 Yorumla- +1 yıl
senin en sevdiğin burc nedir?
ve aşklarının en güzelini hangi burc ile yaşadın - +1 yıl
dimi.. kovayı en iyi kova anlar... ne güzel.. ayrılmadınız dimi
- +1 yıl
harika... benim için en önemli iki burçtur Kova ve Boğa
boğa ile olan ilişkinde neler sorun oldu ve neydi ondan ayrılmanıza sebep - +1 yıl
Çok delikanli on numara bir çocuktu hala öyle gözümde hiç değişmedi ama o aile sorunlarinin acisini benden cikardi yaninda olmama izin vermedi dönemsel bisey değildi onun ki hep ayni halada aynidir o yüzden yipratti. Asik olduğum kişi değilde boğa burcunun hala yeri başka bende :))
- +1 yıl
şimdi hangisi desem.. kimi seçersin.. öenmli bir cevap bnim için
- +1 yıl
şimdi yok mu hayatında kimse?
- +1 yıl
dinlen o zaman kuzum... kitap oku..
- +1 yıl
paolu coelho oku tavsiye ederim.. okudun mu hic
- +1 yıl
çok severim
simyacı
Veronika Ölmek İstiyor
Piedra Irmağı'nın Kıyısında Oturdum Ağladım
Zahir
ve şu an şeytan ve genç kadını okuyorum.. sonra
Portobello Cadısı ve beşinci dağ ı okucam ve daha elif var - +1 yıl
bak şeyi de tavsiye ederim. Menekşeler Atlar Oburlar HÜSNÜ arkan ın
- +1 yıl
evet :) bir sürü
Yüreğinin Götürdüğü Yere Git
- Susanna Tamaro
bide www.neokur.com a gir üye ol.. okuduklarını yaz ve birçok tavisye var orda.. - +1 yıl
orada bul beni ;)
- +1 yıl
tabiki buyrun
- +1 yıl
Fal bakarım ordan yaparım daha çok
ama burclardan da bulurum...
siz ne istediniz.. - +1 yıl
ne dediğini anlamadım kuzum desem :)
+1 yılKova burcuyum. bahsetsene biraz :)
118 Yorumla- +1 yıl
ay deli sen nasıl kovasın...
- +1 yıl
ya tabiii ki biliyorum burcumun özelliklerini ama belkı senin daha geniş bir bilgin vardır :D
- +1 yıl
var tabi...
kova insanı bir kere kalabalıklar içinde kendini belli eder
çoğunlukla en güzel gülen burçtur kova
en güzel aşkları yaşayan burçtur
para ya da marka ile işi olmaz
kaliteli yaşar
ona göre bir salaş meyhanede oturup ucuz sarap içmek kalitesini düşürmez
çünkü onun kalitesi sohbet ettği insanlar ve kendi dilidir.
çok akıllı cümleler kurarlar
yeter ki birşey istesinler
müacdeleci ve şavaşmayı severler
aşık olmak onların halidir.
ama kilo almaya çok düşkünlerdir
sevmedikleri srece birşey yaptıramazsın
o dunyayı tanımayı seviyor
birasının içindeki hayalleri seviyor
o hep uzaktan kıskanılan birisidir ama unutma böyle birinin çok düşmanı olur ama o insanları düşman görmez
oo bitmez. - +1 yıl
evettt ! aynı ben. peki biraz aşktan bahseder misin?
- +1 yıl
aşktan derken... ne istiyorsun sor
- +1 yıl
peki başak erkeği ayrıldığı birine ( hala çook seviyor) geri döner mi özler mi yani
- +1 yıl
başaklar bize hayranlardır... bize taparlaei ve en güzel aşkı onlar verirler vbize. ama biz onalra veremeyiz... çünkü mükememli sevmedik ki... hep odun sevidk unuttun mu
- +1 yıl
:( bir sevilgim vardı ömrümü verirdim başak burcu. o da hala beni çok seviyo ama ben onun guvenını kırdım ilk önce affetti ama sonra çok düşündüm olmaz dedi ama hala çok seviyo öyle dedi sadece birleşemiyoruz :'( sence geri döner mi bana yoksa hayatının sonuna kadar gurur mu yapar? hiç özler mi?
- +1 yıl
sana bağlı kuzum
ama bence git gururunu kır ve özür dile
güvenni kırcak naptın kız - +1 yıl
Evet o da çok seviyor beni ama bir türlü birleşemıyoruz. kaç kere özür diledim. yan yana ağladık birlikte. ama olmuyor. ilk önce afetti her sey cok güzeldi ama sonra ortada hiç bişey yokken eskiyi unutamıyorumd edi ayrıldı benden. yalan söyledim ona hiç istemeden. çok eskiden bir sevgilim olmustu ( hiç bişey yasamadık) bana sordugunda hayır olmadı dedim. ama istemeden yalan söyledim ama çok pişman oldum ona gidip söyleyecektim ama baskasından duymus :'( o nedenle çok kırgın bana. o da benı çok kırdı zamanında ama ben hep içime gömdüm hiç bir zaman eksiyi hatırlatmadım. üzülsemde belli etmedim o üzülmesin diye. çünkü mumtlu olmamız için böyle yapmamız gerekirdi. ama o unutmuyor unutamıyor :'(
- +1 yıl
sen o eskisi için mi üzüldün
- +1 yıl
hayır ona yalan söylediğm için :(
- +1 yıl
hım.. yalan var bizde yaa
- +1 yıl
koca burcu kadını ile başak erkeği imkansız diyo çoğu insanlar :( o çok gerçekçi yenilikçi ileriyi düşünüyor hep benim kadar çok hayal kurmaz çok kırılgan. çok hassas ama bem..:( ben hayallerde yaşıyorum çoğu zaman düşünmeden hareket ettiğim zamanlar oluyo :( anlaşamıyoruz ama çok seviyoruz :'(
- +1 yıl
yardım et lütfen :/
- +1 yıl
ama küçüğüm nasıl yardım edebilirim ki size... ne yapabilirim ki :( üzülmekten basşka..
ama şunu yapabilirim. haftaya radyo programlarım başlayacak
onu da dinlemeye davet edersen canılı yayında bira z yardımcı oalbilirim. - +1 yıl
sizce pişman olup geri döner mi çünkü ortada bir sorun yoktu eskiyi gündeme getirdi ayrıldı. sizce zaman geçtikçe özler mi fedakarlık yapar mı
- +1 yıl
yapabileceklerimi yazdım... başka birşey diemem.. özler ama dönmez.. fedakarlık artık o dwğil sen yapıxCAN
+1 yıldeğilim ama profil fotoğrafını gördüm helal :D
19 Yorumla- +1 yıl
Ona aşık bir insan olmak güzel
o zaman buyrun sizde gelin sohbetimize... Burcnuz nedir..
yoksa başak mı :) - +1 yıl
aslan :D
- +1 yıl
aslan mı :)
tüh yakalayamadım
ama tandığım ATATÜRK dostları hep başak tı.
aslanlarda güzel insanlardır.. güçlü ve akıllı
ama çok pohpohlanmak ister
pohpohlayalım mı sizi :D - +1 yıl
hahaha aynen ister ATATÜRKÜ sevmek burca bakar mı ki
- +1 yıl
bilmem rastlantı diye bilirim..
neyin var senin poh pohlancak bakim:) önce kendini anlat kararı biz veririz - +1 yıl
hahaha hiç gerek yok yaa :D
- +1 yıl
şaka şaka
ama ATATÜRK sevgisi olan bir insan zaten en güzel insandır..
Selamlar size güzel insan,,
https://www.youtube.com/watch?v=CK4YlxiI1tA - +1 yıl
defalarca izledim :D
- +1 yıl
Harika bir sahnedir ama...
Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. kecı burcuyummm ben kımsem yok anlasamıyom
13 Yorumla- +1 yıl
keçi mi.. o ne bee deliii
- +1 yıl
delisin tabi.. akılllıarın benimle ne işi olur :D
Kova burcuyum İkizler kızıyla çok iyi anlaşıyorum
13 Yorumla- +1 yıl
ikizler de iyi anlaşırkovalar doğrdur
- +1 yıl
ahahha iyi tutulmalar.. mutluluklar genç
+1 yılyükselenim kova normalde boğayım :)
115 Yorumla- +1 yıl
boğa ve kovakarışımı mısın sen :D
- +1 yıl
aynen öyle
- +1 yıl
korkulur sizden
- +1 yıl
neden öyle dedin?
- +1 yıl
boğa nın zalim yönü
- +1 yıl
neymiş zalim yönü?
- +1 yıl
ya sizin kadar gıcık tip görmedim boğalar kadar ynai
- +1 yıl
aşk olsun simdi beni tanımadan gıcıkmı diyorsun :)
- +1 yıl
sana demedim ki burcunuza :D
- +1 yıl
ama o burc bana ait :D
- +1 yıl
naim :) gıcıksınız
- +1 yıl
karşımdaki insana göre davranırım
- +1 yıl
kova sevdiğiniz oldu mu hiç
- +1 yıl
kova burclu arkadasım olmadı
- +1 yıl
tamam tamam değilsin :D
+1 yılben kova burcuyum burcumu cok sevıyoruuumm :)
112 Yorumla- +1 yıl
Hoş geldin Kova...
Kovalar olarak bizim en kötü özelliğimiz sence ne - +1 yıl
yanı sımdı böyle sorunca aklıma bı sey gelmedı ama sanırım dıger ınsanlara gore farklı bı degısık etkı yaratan bı havamız var ve bu da genelde ya a bu cok soğuk bı ınsan ya da cok havalı gıbı seyler oluyor yanı bana bıraz oyle dıs gorunus olarak soğuk kıncı gıbı gorunuyolarmıs kovalar
- +1 yıl
evet dışardan tanıyana kadar korkulur bizden
benden çok korkarlar
yeni başladığım yerde insanlar iletişime geçmekte zorlanırlar
ben onlarla iletişime geçmedikçe pek selam sabaha girmezlerdi - +1 yıl
yani evet ama cok begenıldıgı ya onu sureklı ovgu begenıldıgı sözler söylersen mesela mutlu olyr kovalar :)
- +1 yıl
ama hak ediyıruz :D
- +1 yıl
evet :aslan burçlarını hıc sevmıyorum ve bence kovalar aslan larla pek anlaşamıyor
- +1 yıl
ben bir kova olarak en çok şarabımla iyi anlaşırım :)
- +1 yıl
aslanlar kovalarla anlaşır.. sen bakma bizim kovaya o kıskanıyor ahahahha
- +1 yıl
valla benım tanıdığım hıc bı aslan ıyı çıkmadı cok dedıgı dedık otorıter baskın karekterler bir söz söylenmiyor pekkk :)
- +1 yıl
hıc te kıskanmıyorum hah hah ha
- +1 yıl
Koy ver gitsin Bedük dinlemek istiyorum
ben kovayım 1 Şubat doğumluyum :)) hayırdır :))
05 Yorumla- +1 yıl
ahahaha böyle bir giriş te görmedim ahaha
noluyo gençler bir durum mu var gibi - +1 yıl
karakola alıyoruz
buyurun zorluk çıkarmayın :D - +1 yıl
Ahahaha alemsin
iyi güldüm sana Sağol
+1 yılBen hiç anlaşamam
12 Yorumla- +1 yıl
Hangi burcsun? Boğa mı
- +1 yıl
hem nie geldin sen... sevmiyorsan gelme
Gizli Üye(36-45)+1 yılben kovayım buyrun:)
19 Yorumla- +1 yıl
Gel kova gel
Sen boğa insanları için ne düşünürsün
Cevap sahibi+1 yıleşim boğa çok sinirlidirler ama bir okadarda merhametlidirler:) ve boğazına düşkündürler:)
- +1 yıl
inanamıyorum.. Bir boğa ile mi evlisin...
ya kusara bakma biraz sorular sorucam ama birşeyin peişndeim de
Anlatsana bana ne kadardır bırlıktesin
anlaştığınız anlaşamadığınız yönleriniz nelerdir_
Cevap sahibi+1 yılanlaşamadık zaten bitti :D
- +1 yıl
eşim dedin.. ayrıldınız mı :(
Cevap sahibi+1 yılkonuuya eşilk ettim evet
- +1 yıl
kırmak için demicem
ama
inan şaşrıdım
ben boğalarla anlaşan evlenen biri düşünemiyorum
ay yazık ne çekmişsindir sen o odundan
Cevap sahibi+1 yılodun olmayan erkekmi var:)
- +1 yıl
var tabi :)
KOVALAR
Gizli Üye(30-35)+1 yılkova burcuyum
111 Yorumla- +1 yıl
PEki kova
senin en sevdiğin burc nedir?
ve aşklarının en güzelini hangi burc ile yaşadın
Cevap sahibi+1 yılaşık olmadım hiç ama aslan erkeklerine olabilirim :D sevmediğim insanların burcuna dikkat etmedim hiç
- +1 yıl
aşık olmadım derken.. ciddimisin
Cevap sahibi+1 yılevet çok ciddiyim
- +1 yıl
yani hiçkimse ile birlikte olmadın mı yoksa yaşınla alaaklı mı kuzum
Cevap sahibi+1 yılbirlikte oldujkerim oldu ama aşık olmadım
- +1 yıl
hım.. kova ve aşık değil... sasırdım kuzum...
ama dur haklısın
kovalar aşık gibi görünebiliyor.. sahte yönleride var
doğru dedin
umarım en güzel aşkı da sen yaşarsın...
abu şarkı sana gelsin kuzum
www.youtube.com/watch
Cevap sahibi+1 yılçok saol :*
- +1 yıl
iyi dinlemeler sana deli kız
Cevap sahibi+1 yılsaol sempati abidesi :*
- +1 yıl
Sende sağol :)
kova burcuuyum :D
01 Yorumla- +1 yıl
kovalar candır :D
+1 yılBen değilim panpa :D
04 Yorumla- +1 yıl
git o zaman burdan deli :D
- +1 yıl
hayırdır tespit mi yapıyorsun :)
- +1 yıl
evet konu kovalar üzerine.. sen gelme ama yaaa. istemiyoruz seni.. hem bak kalabalığız döveriz seni :D
- +1 yıl
Psikolojik sorunların mı var senin? kaybol
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > KOVA burcu olanlar kimler?
Birde kova ile anlaşanlar Kimler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer