Her an her halini kaydedecek kadar kendine güvenin var mıdır? Ben en düzgün halimde bile fotoğraf çekemiyorum valla, her anını kaydedebilen koca yürekli insanlara helal olsun.😀
Her an selfie çekebilecek kadar özgüvenli misiniz yoksa selfie çekmeye bile korkuyor musunuz?
Her an selfie çekecek kadar bağımlısı da değilim, hiç çekmeyecek kadar da korkak değil. Dışarı çıktığımda, kendimi güzel bulduğumda çekerim anı olarak kalır
Özçelim dedikleri olaya oldukça uzağım, özgüvenle alakalı olduğunu da düşünmüyorum. Birilerinin benim hayatımı yaptıklarımı yaşadıklarımı görüp görmemesi ile ilgilenmiyorum, ben her şeyimi mümkünse gizli tutmayı severim.
Evet. Telefonumda yüzlerce fotoğrafım var. Canımın istediği her an tipime bakmadan fotoğraf çekinirim. Çoğu saçma sapan pozlar ama yine de silmeye kıyamıyorum hiçbirini. Djdj
Bir fotoğrafçı tanıdığım var sürekli surat mankenliğini yapmamı isterdi. Hiç kabul etmedim çünkü asla sevmiyorum fotoğraf çekilmeyi de çektirmeyi de. Ve bence özgüvenle de alakası yok işin