Yalnızlık yollarıma pusu kurmamış adeta barikat çekmiş arkadaş?

Sevgili KS üyeleri. Derdim kendimden büyük. Ben 19 yaşında sevecen ensesine vur lokmasını al biriyim, kedi gibiyim, kimseye sataşmam laf sokmam, kavgadan uzak dururum, espriliyim, özgüven patlaması olarak değil de kendini tanımak olarak görürsenir güzelim de, sevgili olmak isteyenler oluyor ama ben sevmediğim bir insanla çıkmak istemediğim için reddetmek durumunda kalıyorum. Sonuç olarak gel gör ki "akşama dışarıya çıkalım mı? sinemaya gidelim mi?" diye soracağım bir arkadaşım bile yok.. Neden böyle ben anlamıyorum :( derdime çare..
Yalnızlık yollarıma pusu kurmamış adeta barikat çekmiş arkadaş?
Cevapla