Adaletin olmadığı yerde ahlaktan bahsedilmesi ne kadar doğru olabilir?

En basit örneğini verecek olursam, erkek/kadın ayırımının zirvede olduğu birçok ülke var günümüzde. Kadının yanında bir erkek olmadan dışarıya çıkıp gezemediği, araba kullanma yasağı olduğu, istediği gibi giyinemediği olaylara çokça şahit oluyoruz. Kadına onca şey yasakken, erkeğin gönlünce istediği her şeyi yapabildiği bu adaletsiz toplumlarda, bu durumun kadının "ahlaklı" olması için var olduğu ifade ediliyor. Ahlak anlayışı inanılmaz derecede kıt ve yanlış olan bu toplumlar umarım en kısa sürede yok olurlar. Aksi taktirde insanları millattan öncesinden kalma fikirleriyle zehirlemeye devam ederler.
Adaletin olmadığı yerde ahlaktan bahsedilmesi ne kadar doğru olabilir?
Siz adaletin olmadığı yerde ahlaktan bahsedilmesini doğru buluyor musunuz?
Adaletin olmadığı yerde ahlaktan bahsedilmesi ne kadar doğru olabilir?
Cevapla