Gençliğinde bilgi ağacı dikmeyen, yaşlılığında rahatlayacağı bir gölge bulabilir mi?

Kitap okumak, kişiliğini ve beyin gücünü geliştirmek kadar rahatlatıcı bir durum olamaz diye düşünüyorum. Bir konuda fikir sahibi olmak, herhangi bir sohbetin içerisinde sus pus kalmayıp "doğru" yanıtı vermeyi bilmek insanı ayrı bir mutlu edip rahatlatıyor sanki.
Gençliğinde bilgi ağacı dikmeyen, yaşlılığında rahatlayacağı bir gölge bulabilir mi?
"Sizce gençliğinde bilgi ağacı dikmeyen, yaşlılığında rahatlayacağı bir gölge bulabilir mi?"
Benim cavabım belli, bulamaz ve kendini hep eksik hisseder.
Sizin düşünceleriniz nedir? 🌸
Gençliğinde bilgi ağacı dikmeyen, yaşlılığında rahatlayacağı bir gölge bulabilir mi?
Cevapla