İnsanların içinde iyilikte var kötülükte, peki bunlar bir birine savaş açarsa kim kazanır? İnsanın işine gelen iyiliğin kazanması mıdır yoksa kötülüğün kazanması mı?
Kalbinizdeki iyilik ve kötülük savaşırsa iyilik mi kazanır kötülük mü?
Umarım bir gün savaşmak zorunda kalmazlar çünkü öyle bir durumda kötülük zahmet bile etmeden kazanır. İyi olmak çok zor. Hele de iyi olmayı hak edeni bulmak iyi olmaktan da zor.
İyiliğin kazanacağına adımın Sultan olduğu kadar eminim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kesinlikle kötülük, psikopatlık gibi değil ama sosyopatım. Suça eğimli olduğumu kendimi bildim bileli farkındayım. Ama iyilik de beni mutlu ediyor 🤷🏻♀️
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
🎶Mantık ve kalp savaşta kaldık büyük bir yokuşta 🎶