Kendini bilerek yalnızlığa mahkum ettin mi?

Kendini bilerek yalnızlığa mahkum ettin mi?
İnsanlardan uzaklaşmak kötü bir şey değil bence...
Yalnız kalmayı istemek arınmak için faydalı olabilir. Dini versiyonu 'çilehane' gibi düşünebiliriz. Dertlerini başkalarıyla paylaşmak her zaman olumlu sonuç vermez, ne kadar fikir kalabalığı o kadar zihin bulanıklığı. Kendinizi dinlemeyi denediniz mi?
Kendini bilerek yalnızlığa mahkum ettin mi?
Cevapla