Teorik olarak bakarsak olaya. Erkekler derim. belki 1 kez gördüm yalan yere ağlayan erkek. Bu açıdan bakıldığında erkeklerin ağlaması dAha samimi geliyor. Lakin şöyle birsey var. Bu konuda sempati erkeklerden yana olacaktır. Olay bence kimin ne için ağladıgı önemli bir sebebtir. Göz yAşı ne erkeğe ne kadına yakısır kadınlarda olunca göz yaşı tum erkekler bir hafif burukluk yasar çünkü erkek koruma iç güdüsü ile yaradılmıştır. Ünlü bir oyuncumuzun dedigi gibi göz yası konusu her gectiginde aklıma gelir. Dillerimiz renklerimiz ırklarımız bask olsada göz yaşlarımızın rengi aynıdır...
Ağlamanın samimiyetinin cinsler arası bir fark ile olduğunu düşünmüyorum. Kalpten gelen bir gözyaşı olmadığı sürece hiçbir şey benim için samimi değildir. Bir insan duygusallaşıp ağlayabilir. Önemli olan bu gözyaşlarını paylaşıp paylaşamadığıdır benim için. Tek başına yorganın altında ağlamak yani anlatamadığı için ağlamak ile bir insana anlatırken ağlamak yani benim için çok farklıdır. Anlatamadığı için kendini kapatanları samimi bulmuyorum.
Kadınlar bize göre daha rahat bu konuda ve cesaretli olduklarını düşünüyorum. Bir kadın üzülünce, ya da bir filmde duygusal bir sahneyle karşılaşınca saklamadan utanmadan ağlıyor. Biz aynı durumda gözlerimiz buhulandı diye ne o ağladın mı sen sorusuna bile yok ya biraz gözüm sulandı oynayınca demekle geçiştiriyoruz. Bu açıdan bakınca kadınların ağlaması daha samimi ve gerçekçi geliyor.
Ağlamak duygu yoğunluğudur, dolup taşmaktır. Erkekte de kadında da samimidir. Timsah gözyaşı hiç dökmedim. Ama her ağlayışım aynı değil. Bazıları içim sökülürcesine oluyor bazılarının etkisi daha kısa sürüyor. İçimi sökecek şekilde ağlamamıştım uzun zamandır. Söktüler sonunda.
timsah gözyaşını herkes beceremez mesela. herkes inanacak kanacak diye birşeyde yok. kendi yorumumda dediğim gibi samimiyeti bir Allah birde ağlayan kişi bilir. içini acıtırcasına ağlatanlarda bugün sana hesap vermiyorsa yarın Allaha hesap verecekler.
İkisininde ne için ağladığı önemli Her ikiside ağlıyorsa bir nedenleri vardır Ben ikisininde samimi ağladığını düşünürüm çünki göz yaşı çıkıyor oyun olsun ya da sahte olsun dediğim gibi sonuçta göz yaşı
Kadınına ve erkeğine göre değişen bir şey Bir erkek duygusal ve ağlamaya meyilliyse bunda samimiyet aranmaz. Aynı şey kadın içinde geçerli. İki tarafta gozyasini silah olarak kullanabilecek potansiyele sahiptir.
İnsan haksizliga ugradiginda ya da caresiz kaldiginda aglar erkegi kadini yok bu isin. Fakat bazi insanlar o kadar asagiliktir ki o kadar seref yoksunudur ki istedigi zaman aglayabilecek kadar düşüktur, art niyetlidir.
Cinsiyete göre karar verilmez bence. Toplum algısına göre kadınlar duygusal açıdan erkeklere göre daha “güçsüz”(saçma tabiki) oldukları için erkeklerin ağladıklarını gördüklerinde şaşırıp “erkek bir başka ağlar yaaaağğğ” deniliyor.
Aslında cinsiyet meselesi değildir. Fakat kadınların genelde duygusal oldukları için ağlaması çok yakın oluyor. Ağlamaları değerlendirdiğimizde de, kadınlarda %50'ni samimi buluyorum. Erkekler de ise %75'ni samimi buluyorum...
Kesinlikle erkeğin ağlaması çünkü erkek ağlama ile rol yapamaz içinden gelmeden ağlamaz kadının göz yaşı bir silaha dönüşebilir ama erkeğin göz yaşı sadece samimiyettir
Kadınlar olarak duygusalız zaten genellikle. Ama erkeklerimizi "erkekler ağlamaz" saçmalığıyla yetiştirdiğimiz için onlar sadece gerçekten canları yandığında ağlarmış diye düşünüyorum.
Erkeklerin. Kadınların zorla ağlayabildiğini gördüm. Erkekler biraz daha ağırdan alıyor böyle şeyleri. Yine de insandan insana değişir rol yapmanın kadını erkeği olmaz ki:)