• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkeklerin ağlaması mı daha samimi, kadınların ağlaması mı?

Acid_Qeenn
Acid_Qeenn Takip Et
FenomenMaster Yaş: 45
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Sizce erkeklerin ağlaması mı daha samimi geliyor, yolsa kadınların ağlaması mı?
Erkeklerin ağlaması mı daha samimi, kadınların ağlaması mı?


Erkeklerin ağlaması mı daha samimi, kadınların ağlaması mı?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ayburak
    ayburak Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Teorik olarak bakarsak olaya.
    Erkekler derim.
    belki 1 kez gördüm yalan yere ağlayan erkek.
    Bu açıdan bakıldığında erkeklerin ağlaması dAha samimi geliyor.
    Lakin şöyle birsey var.
    Bu konuda sempati erkeklerden yana olacaktır.
    Olay bence kimin ne için ağladıgı önemli bir sebebtir.
    Göz yAşı ne erkeğe ne kadına yakısır
    kadınlarda olunca göz yaşı tum erkekler bir hafif burukluk yasar çünkü erkek koruma iç güdüsü ile yaradılmıştır.
    Ünlü bir oyuncumuzun dedigi gibi göz yası konusu her gectiginde aklıma gelir.
    Dillerimiz renklerimiz ırklarımız bask olsada göz yaşlarımızın rengi aynıdır...

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Alphonse55
    Alphonse55 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 30
    +1 yıl

    Ağlamanın samimiyetinin cinsler arası bir fark ile olduğunu düşünmüyorum. Kalpten gelen bir gözyaşı olmadığı sürece hiçbir şey benim için samimi değildir. Bir insan duygusallaşıp ağlayabilir. Önemli olan bu gözyaşlarını paylaşıp paylaşamadığıdır benim için. Tek başına yorganın altında ağlamak yani anlatamadığı için ağlamak ile bir insana anlatırken ağlamak yani benim için çok farklıdır. Anlatamadığı için kendini kapatanları samimi bulmuyorum.

    6
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

60

Cevap

53

Cevap

  • Bravhearts
    Bravhearts Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlar bize göre daha rahat bu konuda ve cesaretli olduklarını düşünüyorum. Bir kadın üzülünce, ya da bir filmde duygusal bir sahneyle karşılaşınca saklamadan utanmadan ağlıyor. Biz aynı durumda gözlerimiz buhulandı diye ne o ağladın mı sen sorusuna bile yok ya biraz gözüm sulandı oynayınca demekle geçiştiriyoruz. Bu açıdan bakınca kadınların ağlaması daha samimi ve gerçekçi geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • HillssMoon_
    HillssMoon_ Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağlamak duygu yoğunluğudur, dolup taşmaktır. Erkekte de kadında da samimidir. Timsah gözyaşı hiç dökmedim. Ama her ağlayışım aynı değil. Bazıları içim sökülürcesine oluyor bazılarının etkisi daha kısa sürüyor. İçimi sökecek şekilde ağlamamıştım uzun zamandır. Söktüler sonunda.

    1
    4 Yorumla
    • what_can_ı_do
      what_can_ı_do
      +1 yıl

      Alfa olmayan da ne bileyim.

      Yorumla
    • HillssMoon_
      HillssMoon_
      +1 yıl

      @what_can_ı_do ne alaka?

      Yorumla
    • what_can_ı_do
      what_can_ı_do
      +1 yıl

      yazımın geri kalanı nerede😳

      Yorumla
    • what_can_ı_do
      what_can_ı_do
      +1 yıl

      timsah gözyaşını herkes beceremez mesela. herkes inanacak kanacak diye birşeyde yok. kendi yorumumda dediğim gibi samimiyeti bir Allah birde ağlayan kişi bilir. içini acıtırcasına ağlatanlarda bugün sana hesap vermiyorsa yarın Allaha hesap verecekler.

      Yorumla
  • BlueCupcake
    BlueCupcake Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Ikisi de samimiyetsiz..
    Ağlayan insanlardan nefret ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • invictus16
    invictus16 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Herşeye ağlayan insanları samimi bulmuyorum ve bunun cinsiyeti yok.

    1
    1 Yorumla
    • hacerdeveci46
      hacerdeveci46
      +1 yıl

      bencede oyle

      Yorumla
  • Mehmettok1979
    Mehmettok1979 Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 34%
    +1 yıl

    İkisininde ne için ağladığı önemli
    Her ikiside ağlıyorsa bir nedenleri vardır
    Ben ikisininde samimi ağladığını düşünürüm çünki göz yaşı çıkıyor oyun olsun ya da sahte olsun dediğim gibi sonuçta göz yaşı

    2
    0 Yorumla
  • Hemşire0316
    Hemşire0316 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınına ve erkeğine göre değişen bir şey
    Bir erkek duygusal ve ağlamaya meyilliyse bunda samimiyet aranmaz. Aynı şey kadın içinde geçerli.
    İki tarafta gozyasini silah olarak kullanabilecek potansiyele sahiptir.

    1
    0 Yorumla
  • nenasıl
    nenasıl Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 84%
    +1 yıl

    İnsan haksizliga ugradiginda ya da caresiz kaldiginda aglar erkegi kadini yok bu isin.
    Fakat bazi insanlar o kadar asagiliktir ki o kadar seref yoksunudur ki istedigi zaman aglayabilecek kadar düşüktur, art niyetlidir.

    1
    0 Yorumla
  • dilankayikcii
    dilankayikcii Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Cinsiyete göre karar verilmez bence. Toplum algısına göre kadınlar duygusal açıdan erkeklere göre daha “güçsüz”(saçma tabiki) oldukları için erkeklerin ağladıklarını gördüklerinde şaşırıp “erkek bir başka ağlar yaaaağğğ” deniliyor.

    1
    0 Yorumla
  • sağduyulu1691
    sağduyulu1691 Takip Et
    Guru Yaş: 58 , eic 65%
    +1 yıl

    Aslında cinsiyet meselesi değildir. Fakat kadınların genelde duygusal oldukları için ağlaması çok yakın oluyor. Ağlamaları değerlendirdiğimizde de, kadınlarda %50'ni samimi buluyorum. Erkekler de ise %75'ni samimi buluyorum...

    1
    0 Yorumla
  • masal_anlatan_peri
    masal_anlatan_peri Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    Erkeklerin bence cunku her zaman aglamazlar. Kadinlarin ama en buyuk silahi goz yasi

    2
    0 Yorumla
  • prozax
    prozax Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    +1 yıl

    bunun cinsiyetle alakası yok ben ne yalandan ağlayan erkeklerde gördüm rol yaparak. insan evlafının desek daha doğru olur

    2
    0 Yorumla
  • coban56yildizi
    coban56yildizi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 57 , eic 91%
    +1 yıl

    Bence ikiside sahte olabiliyor ağlayanlara inanmıyorum duygu sömürüsü yapıyorlar ağlayacaksa evinde ağlasın kimse görmeden

    1
    0 Yorumla
  • ruhsuz3
    ruhsuz3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanlar kolay kolay ağlamaz. Ağlamayan insan değildir. Sorunun cevabıda ikiside değil çünkü içten bir ağlama timsah gözyaşlarına eş değer değildir.

    1
    0 Yorumla
  • hürdeli
    hürdeli Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 30%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Bazı kadınların üzülme numaraları daha samimiyetsiz samimiyetsiz...

    2
    0 Yorumla
  • WʜᴏCᴀʀᴇs
    WʜᴏCᴀʀᴇs Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 126
    +1 yıl

    Rol yapmadan ve gerçekten canı yandığı için ağlayan insanın ağlaması gerçekçidir.

    0
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    Kadınların ağlayan erkekleri çekici bulduğuna dair bir araştırma vardı.

    Aynı araştırma ağlayan kadınların erkeklerde testosteron düşürdüğüne dair bir kanıt da bulmuştu. Yani erkekler ağlayan kadınlardan kaçıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    erkeklerin ağlaması kadınlar olarak biz her daim hazırız çünkü ağlamaya

    1
    0 Yorumla
  • Vanaken
    Vanaken Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Ağlamak gayet normal bir duygu biçimi.
    Yalandan ağlayanlar samimi değillerdir.

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    erkeklerin..
    kadınlar istedikleri anda ağlayabiliyor :)

    2
    0 Yorumla
  • murat_aslan
    murat_aslan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl

    Erkek daha samimi erkek ağlarsa haklı nedeni vardır. Kadın ota boka ağlar

    1
    0 Yorumla
  • PaRLLAmEntMaViSi
    PaRLLAmEntMaViSi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek kolay ağlamaz o yüzden neden ağlıyorsa gerçektir

    1
    0 Yorumla
  • Im-Lost
    Im-Lost Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkeklerin ağlaması beni daha çok üzüyor nedense daha çok duygusallaşıyorum

    1
    0 Yorumla
  • çitlembik531
    çitlembik531 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 79%
    +1 yıl

    Cinsiyetçi değilim samimiyet ve karakter ile ilgili diye düşünüyorum erkekler rol yapamıyor ama😁

    1
    0 Yorumla
  • what_can_ı_do
    what_can_ı_do Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    sinirden gülüyoruz, sevinçten ağlıyoruz. bence bu sorunun cevabını bir Allah birde ağlayan bilir.

    1
    0 Yorumla
  • BlackSpace8
    BlackSpace8 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 51%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 433 cevap paylaştı.

    İkisi de değil, kolay ağlamayan hatta neredeyse hiç ağlamayan insanın ağlaması en samimidir.

    1
    0 Yorumla
  • heterodokss
    heterodokss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Erkekler, kadınlar ota bka ağlar güler samimiyetsizler

    1
    0 Yorumla
  • xXxMeftun
    xXxMeftun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Ağlamak neden samimi olsun aşırı duygunun göstergesidir

    1
    0 Yorumla
  • gecekusum3434
    gecekusum3434 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 88%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Egerki bir erkeği ağlata bilmisseniz onun samimiyetine inanın derim

    1
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Kesinlikle erkeğin ağlaması çünkü erkek ağlama ile rol yapamaz içinden gelmeden ağlamaz kadının göz yaşı bir silaha dönüşebilir ama erkeğin göz yaşı sadece samimiyettir

    1
    0 Yorumla
  • Birgaripzenginpala
    Birgaripzenginpala Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Kadınlar olarak duygusalız zaten genellikle. Ama erkeklerimizi "erkekler ağlamaz" saçmalığıyla yetiştirdiğimiz için onlar sadece gerçekten canları yandığında ağlarmış diye düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • mono4747
    mono4747 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    erkek bence her erkek kolay ağlamaz kadınlar ise bazen bin bir şeytanlıkla ağlıyabilir

    2
    0 Yorumla
  • 90model
    90model Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadınların ağlaması normal birşey her şey için ağlayabilirler. Üzülür ağlar sevinir ağlar Orgazm olurken ağlayanı bile var..

    Bir erkek ağlıyorsa gerçekten geçerli bir nedeni vardır

    1
    0 Yorumla
  • Gasdfg
    Gasdfg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Erkeklerin ağlaması hep daha fazla hüzünlendirmiştir beni nedense

    1
    0 Yorumla
  • YaaReeeN
    YaaReeeN Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 530 cevap paylaştı.

    Erkeklerin çnkü erkekler kolay kolay ağladığını göstermez..

    1
    0 Yorumla
  • Altyn97
    Altyn97 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Erkekler aglamaz aglarsa içtendir diye bir duşunce var ama yanliş bence erkeginde sahte goz yaşi dokeni vardir kadinlarda oldugu gibi

    1
    0 Yorumla
  • Gokyuzumm9999
    Gokyuzumm9999 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkek kadın değilde içten ağlıyorsa bir insan bana samimi gelir. Rolcü insanlar hiç bir zaman dikkatimi çekmez

    1
    0 Yorumla
  • HassasKalpli
    HassasKalpli Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Nadiren kadınlarda ağlamayı silah olarak kullananlar var ama erkelerin böyle birșey yaptığını sanmıyorum. O yüzden erkeks

    1
    0 Yorumla
  • Uxa-Wui
    Uxa-Wui Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    +1 yıl

    İkisi de ağlamasin. Erkekler biriktirip ağlıyorlar, kadınlar anlık o an kötüyse hemen koyveriyor gözyaşlarını. Karşılaştırmak biraz güç gibi.

    1
    0 Yorumla
  • Moonset98
    Moonset98 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya kıyamam bir erkek ağlarsa kadında ağlamasın ben dayanamamki gözyaşına hemen gözüm doluyo kötü biri olsada ağlayan

    1
    0 Yorumla
  • tatlısert7
    tatlısert7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkeğim döktüğü gözyaşı her zaman için gerçek olur genelde çünkü kolay kolay umursamıyoruz bazı şeyleri

    1
    0 Yorumla
  • assuudee
    assuudee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aglayan erkek herzaman olmuyor. O yuzden agladimi bu firsati kacirmamak lazim.

    2
    0 Yorumla
  • Winkspower
    Winkspower Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    Ağlamanın samimiyetle alakası yok sadece duygu somurusu

    0
    0 Yorumla
  • güven70
    güven70 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45
    +1 yıl

    tabiki erkkler kadın sürekli bir seye aglar ama erkek nadır aglar

    1
    0 Yorumla
  • egitimsart72
    egitimsart72 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Her ikisi de samimidir önemli olan cinsiyet değil de insanın kendisidir.

    1
    0 Yorumla
  • Dermansa
    Dermansa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Erkeklerin ağlaması daha samimidir bence kadinlarda birer cicektir anlatılmaz

    1
    0 Yorumla
  • aynenaynen955
    aynenaynen955 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Etkenlerin elbette :) ne kadar insan olduğunu gösterir

    1
    1 Yorumla
    • aynenaynen955
      aynenaynen955
      +1 yıl

      Erkeklerin *

      Yorumla
  • Yusdff
    Yusdff Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Erkekler gibi ya da erkekler kdar ağlayan yok
    Bunu kızlar bilmez

    1
    0 Yorumla
  • aslan686868
    aslan686868 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    Erkeklerin kadınlar her şeye ağlayabiliyor ama erkek sadece etkilendiğişeye ağlar

    1
    0 Yorumla
  • Ermanova
    Ermanova Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ağlama sebebi önemli kadınlar ojesi bitincede ağlayabiliyor :)

    1
    0 Yorumla
  • Y0lcu
    Y0lcu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Soru çok dar, her insan farklıdır net bir şey denilemez.

    1
    0 Yorumla
  • Napcan_ismimi
    Napcan_ismimi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Erkeklerin ağlaması kadınlara samimidir kadının ağlamasıda erkeğe samimidr bence

    1
    0 Yorumla
  • erencdmm
    erencdmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Erkekler kolay kolay aglamaz ictendir, kadınlar icin timsah gözyaşlari olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Nadıyekrhn
    Nadıyekrhn Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 67%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Erkek ağlıyorsa çaresiz dir çok sevmiştir

    3
    0 Yorumla
  • Hmyrr
    Hmyrr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkeklerin ağlaması daha samimi geliyor..

    2
    0 Yorumla
  • Frankie34
    Frankie34 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 90%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 619 cevap paylaştı.

    Erkeklerin şüphesiz altına imzamı atarım

    2
    0 Yorumla
  • TheCountofCristo
    TheCountofCristo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkeklerin. Kadınların zorla ağlayabildiğini gördüm. Erkekler biraz daha ağırdan alıyor böyle şeyleri.
    Yine de insandan insana değişir rol yapmanın kadını erkeği olmaz ki:)

    0
    0 Yorumla
  • yaamurr
    yaamurr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Ağlamanın hiç bir türlüsü samimi gelmiyo

    1
    0 Yorumla
  • Mavimsiii2
    Mavimsiii2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Erkekler kesinlikle çünkü çok nadir ağlıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • K__Li1983
    K__Li1983 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Her ikisinin de samimi gelir bana.

    1
    0 Yorumla
  • BY_YANLİŞ
    BY_YANLİŞ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadının ki timsah gözyaşları

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (53)
Devamını Gör(98)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkeklerin ağlaması mı daha samimi, kadınların ağlaması mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar mı daha çok ağlar, erkekler mi? 41 cevap verildi
Kadınlar ağlar da erkekler ağlar mı? 26 cevap verildi
Erkeklerin ağlaması zayıflık mı sizce yoksa duygusal açıklık mı? 8 cevap verildi
Erkekler de üzülünce/sevinince ağlar mı sizce erkekler ağlar mı? 14 cevap verildi
Erkeğin ağlaması mı yoksa kadının ağlaması mı? 31 cevap verildi
Ağlayan erkekler, kadınların hassas noktası mı? 85 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨