Bir hareket, normalde gözünüze batmayacak olmasına rağmen, sevmediğiniz biri tarafından yapıldığı zaman gözünüze batıyor mu?


Daha önce çok batardı ama artık eskisi gibi olmuyorum, umursanaz olmak daha normal geliyor bana, sonuçta sırf bana kasti bir şey yapmadıkça gözüme batmaz hareketleri.
Sevmediğime saygı duyarım. Nefret etmem, yaptığı hareketlere anlam yüklemem. Zaten çoğunluk ile sevmediğim insanlar hayatımda olmuyor görmüyorum ki
Bu yüzden sevmediğim insanları çevremde barındırmam
Cevap
25Cevap
kişiliği karakteri daha önce benim için negatif olan o insan için, yaptığı yapmış olduğu şeylere şaşırmayacağım gibi gözümede batmaz
Sevdiğim yapsa hoşuma gidecek şeyler sevmediğim yapınca uyuz eder. Önemli olan saygıyı koruyabilmek bence uyuz olmak suç değil 😇
Sevmediğim insanlarla genelde aynı ortamda barınmamaya çalışıyorum. O yüzden gözüme battığı anda uzaklaşır ve umursamam
Sevmediğim insanların hareketlerini genelde onların gözüne batırırım.
Hem de çok. Belki kötü bir huydur ama gerçekten nefes alışına bile sinir olduğum insanlar var.
Evet, batıyor ne yazık ki. Çıkardıkları her ses hatta.
Sevmediğim insanları etrafımda tutmam zaten yol veririm gider
Batar ama umursamam. Ona karşı nefretimde olsa his beslediğimi bilmemeli.
Sevmediğim biri benim için önemsizdir. Yok sayarım. Görmezden gelirim. 😏
Tabiki batiyor birisini sevmedimmi onun yaptigi iyiligi bile sevmem😏
Sevmediğim insanlara asla kin beslemem yaptığı hiç bir şeyde gözüme batmaz
Hemde nasil batiyo varya ayni ortamdayken bide git dal diyo seytan
Batar nefes alsa bile niye karbondioksit yayiyosun der olay cikartirim
Battığı an zaten bıç. k bı yerine kilit olur o insan herkimse
Yok çünkü sevmiyorsam görüşmem görmem kendisini
Umursamadığım için batmıyor.
Hemde nasıl
Bazen genelde umursamam
Birine ayar olduysam nefes alması bile gıcık eder
Aynen çok batar en ufak hareketi bile
Ayyy eveeet bazen olur 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Yok o kadar sıyırmadım çok şükür
Batar iyi bisey yapsalarda gicik olurum
hayır umrumda bile olmaz
Batmıyor, ilgilenmiyorum.
Sevmedigim insanda batar sade hareketleri deyil
Batmaz umurumda olmaz sevmediklerim.
Bakmam.
Çok hatta sürekli düşünüp duruyorum
Evett.😄😄
Nefes alışına bile sinir olurum
olum varlığı küfür gibi geliyor sjsj
Batar
Umrumda bile olmaz
Evet
Hareket etmesine gerek yok, nefes alması yeter.
hem de nasıl
Batar tabi ki
Evet batar
evet batıyor
Elbette
#Hükümdar
Görmemek daha iyi
Umrumda olmaz
evet
Evet
Aynen öyle
Aşırı batar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?