Sizce bedenin mi yoksa ruhun mu açlığı daha kötüdür?

Hacı ne filmdi ama sjfzğqsj senaryo klişe oyunculuk ehh ama hala akıllarda helal ossun.
Hacı ne filmdi ama sjfzğqsj senaryo klişe oyunculuk ehh ama hala akıllarda helal ossun.
Az önce aşırı derecede gülmekten dolayı hiçbir şeyi ciddiye alamama yan etkisi gösteriyorum önümde biri ölse gülçem yinem allam neydi günahım dırırım. Aslında hiçte ahım şahım laylaylom bir hayatım yok ama yakaladığım renkleri tutup hayatımı o renklerle boyamayı seviyorum hehe, polyana insanları sevmiyor musunuz hm tamam sustum içimden gülcem. Neysem yürüyen cesetler hepinize sevgiler saygılar hörmetler (hörmet ne demek bilmiyorum çokta kullanılmıyor ama söylenişi çok gözel) hadi soruyu cevaplayın aman bitti detay.
Sizce bedenin mi yoksa ruhun mu açlığı daha kötüdür?
Cevapla