Çok iyi bir insan olmaktan nefret ediyorum, nasıl kötü olabilirim?

İnsanların hep o çok iyi demelerinden, beni küçümsemelerinden, sessizliğime laf sokmalarından nefret ediyorum. Bir insanı kırınca ya da birine yalan söylemek (hiç söylemem ama zorunda kalınca ) kalbime ağrı girmesinden nefret ediyorum. İki yüzlü olmamaktan nefret ediyorum. Aranıp sorulmamaktan sevilmemek ten nefret ediyorum nasıl kötü olabilirim
Çok iyi bir insan olmaktan nefret ediyorum, nasıl kötü olabilirim?
Cevapla