• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkek kardeşinizmi olsun isterdiniz kız kardeşinizmi?

kreyzikasapdiriliş
kreyzikasapdiriliş Takip Et
Yoda Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Muakkak vardır kardeşleriniz ya da tek çocukta olabilirsiniz :)))) benim bir abim var mesela kendisinden memnunum :))) kız kardeşimin olmmasını istemezdimm abi iyi :)9 ya siz?
Erkek kardeşinizmi olsun isterdiniz kız kardeşinizmi?
Cevapla
Çocuk Soruları Erkek Soruları Memnuniyet Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • ernsrdr
    ernsrdr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl

    ablam var severim kendisini memnunum da ama bir küçük kız kardeşim olsun da isterdim cimcime ufak bir şey olsa şimdi abi abi diye gezse güzel olurdu :D

    0
    2 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      :))) sene kızcılardansın he

      Yorumla
    • ernsrdr
      ernsrdr
      +1 yıl

      daha küçükken futbol oynamak için falan hep bir erkek kardeşim olsun isterdim ama büyüdükçe kız çocuklarının o cimcime halleri hep bir kız kardeşim olsa da sevsem dedirtmiştir bana hep bir kız abisi olmak istemişimdir :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • arsizbelayim
    arsizbelayim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 38%
    +1 yıl

    Cinsiyet önemli değil KARDEŞ CANDIR :)

    Kardeş herzaman yanındadır. En önemlisi bu.

    0
    0 Yorumla
  • EjnebiiCermen34
    EjnebiiCermen34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkek kardeşi ki zaten var çok şükür ve bitane ablam var.
    Mükemmellik buna denilir :p

    0
    0 Yorumla
  • GökselinYalnızKuşu
    GökselinYalnızKuşu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 71%
    +1 yıl

    Küçük erkek kardeşim olsun isterdim.
    Abim de olsa fena olmazdı.

    0
    5 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      dikkat ettim kızlar erkek erkekler kız kardeş istiyo genelde:))

      Yorumla
    • GökselinYalnızKuşu
      GökselinYalnızKuşu
      +1 yıl

      Farklı bir arayış içerisinde olduğumuzdan olabilir :) Babam dışında herkes kadın, bu durumda fazla etkileşim olmuyor.

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      benimde bir yaş küçük bir kız kardeşim olsa mesela eve onun mahalleden arkadaşları gider geir iyi olurdu len aslında iyi hatırlatıtınn:)

      Yorumla
    • GökselinYalnızKuşu
      GökselinYalnızKuşu
      +1 yıl

      Tabi sizin etkileşim ayarlarınız farklı, anlıyorum.
      Kestik.

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      ya ne var bunda kötümü

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

33

Cevap

8

Cevap

  • zoroluyorhayat
    zoroluyorhayat Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    2 ablam var :) gayet iyi hep en küçük olmak istedim ve öyleyim de abim de olmamış iyiki :) abla harika üstelik iki tane daha harika :):)

    0
    5 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      abla yönetimi çok gevşek olur ama:)99

      Yorumla
    • zoroluyorhayat
      zoroluyorhayat
      +1 yıl

      yönetime gerek yok ya.)

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      ister istemez büyük küçü yönetir herzamann

      Yorumla
    • zoroluyorhayat
      zoroluyorhayat
      +1 yıl

      aile önemli bence

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      yani

      Yorumla
  • Smileyz
    Smileyz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    2 tane erkek kardeşim var. Kız kardeşi çekemezdim ya. İyi böyle, memnunum halimden :)

    1
    3 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      mızmız oluyo dimi.9

      Yorumla
    • Smileyz
      Smileyz
      +1 yıl

      Evet çevremden gördüğüm kadarıyla öyle :)

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      bende öyle gördümm:))

      Yorumla
  • kuyu34
    kuyu34 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    ablam olsun isterdim birde benden küçük erkek kardeş

    0
    4 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neden senden küçük istiyon erkeği çakal:))9

      Yorumla
    • kuyu34
      kuyu34
      +1 yıl

      benden büyük ikitane var zaten

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      memnun deeğilmisin olandan illa sevmek mi istiyon.9..9

      Yorumla
    • kuyu34
      kuyu34
      +1 yıl

      onlardan de memnunumda bende küçük yok kızlarda mız mız oluyor diye işte neyse

      Yorumla
  • denimelody13
    denimelody13 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    4 tane erkek kardeşim var herbiri ayri öküz.. Keşke kızkardeşim olsaydi ya da ablam...

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      kolay gelsin sana

      Yorumla
  • Rosebud
    Rosebud Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    Kız kardeşim var. Ablayım ben iyi ki erkek kardeşim yok.

    0
    5 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neden istemiyosunn korur seni:))9

      Yorumla
    • Rosebud
      Rosebud
      +1 yıl

      Koruyan babam var. O yeter.

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      :)))))) her olay babaya aksetmiyo malesef:)))

      Yorumla
    • Rosebud
      Rosebud
      +1 yıl

      Benimki çok serbest. Kafa adam.

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      belli zaten

      Yorumla
  • Kutsall
    Kutsall Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 34%
    +1 yıl

    benden küçük bir kardeşim var ama hep abim veya ablam olsun isterdim :)

    0
    0 Yorumla
  • ysmnklc52
    ysmnklc52 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    2 ablam var ve kardeşimin olmasından iyidir diye düşünüyorum :)

    0
    0 Yorumla
  • LilyPad-
    LilyPad- Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    2 tane erkek kardeşim var memnunum.
    Kız kardeş istemezdim.

    2
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neden ki ne

      Yorumla
  • sensizömrümneki
    sensizömrümneki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    bir tanecik kız kardeşim olsaydı keşke :D3 tane abim var :D

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      iyiymiş:)

      Yorumla
  • Sentimentall
    Sentimentall Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    2 erkek kardeşim var
    kız kardeş istemezdim
    Memnunum halimden

    1
    6 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neden istemezdin anlat bakam

      Yorumla
    • Sentimentall
      Sentimentall
      +1 yıl

      Bilmem istemezdim çok kıskanç kişiliğe sahibim belkide ondan

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      tek olmak istiyosun alanında:)9

      Yorumla
    • Sentimentall
      Sentimentall
      +1 yıl

      aynen :))

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      :9) iyiymiş fotorafınada bittim profildeki:)

      Yorumla
    • Sentimentall
      Sentimentall
      +1 yıl

      tskler :))

      Yorumla
  • cnn23
    cnn23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    2 erkek kardeşim var ama bir ablam olmasını isterdim :D kendim abla olunca büyük yük var üstünde :))

    0
    8 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      koru kardeşlerini

      Yorumla
    • cnn23
      cnn23
      +1 yıl

      koruyorum elimden geldiği kadar büyük olunca izin vermiyorlar bazen karışma diye kızıyorlar :))

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      kız arda :))) iyidirkızmak otoriteni koru

      Yorumla
    • cnn23
      cnn23
      +1 yıl

      korumaya çalışıyoruz elimizden geldiği kadar işte :))

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      hep te sert yapma arada kıyak geç :))) pasta falan yapp çikolata al seni severler

      Yorumla
    • cnn23
      cnn23
      +1 yıl

      yok alırım öyle şeyler hatta bazen kendim yemem onlara veririm fedakar ablayım :)))

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      benmde canım çekti şimdi yA:))

      Yorumla
    • cnn23
      cnn23
      +1 yıl

      kötü oldu o zaman susayım en iyisi :))

      Yorumla
  • teeweettyyy1907
    teeweettyyy1907 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    ailem yok benim ama hep bir abim olsunda o dayıma karsı beni korusun istedim

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      ne oldu ailene

      Yorumla
  • Yasin89
    Yasin89 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    3 kardeşiz, en küçükleriyim, ablam abim var, denge kurulsun diye benden sonrakinin kız olmasını isterdim. :D

    0
    0 Yorumla
  • akdegul
    akdegul Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    İstemem olmasın yeterince abim var olmasın kardeş mardeş

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      gizemli buldu

      Yorumla
  • Sonata
    Sonata Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    ablam olmasını çok isterdm ya da bir cimcime oynar dururdum onla sabaha kadar :D

    0
    0 Yorumla
  • oscar09
    oscar09 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir erkek kardesim var ablamn olmasini cok isderdim :-( :-\:-\:-\

    0
    0 Yorumla
  • junooo
    junooo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    iki kız kardeşim var abilik güzel bişey :) benim de abimin olmasını isterdim

    0
    0 Yorumla
  • browngentleman00
    browngentleman00 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    ablam var abim veya erkek kardeşim olmasını isterdim

    0
    0 Yorumla
  • Parcalibulutlu23
    Parcalibulutlu23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    kız ya da erkek kardeş isterim farketmez

    0
    0 Yorumla
  • kafamda-delisorular
    kafamda-delisorular Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    hep bir abim olsun istemişimdir

    0
    27 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      abi kötüdür abi baskıcı dır istediğini yaptırır :)))) kafana göre takılamassınn yinede neden istiyosunn:))9

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      şu an da kafama göre takılamıyorum ki zaten :)
      benden bir beklentisi olmadan arkamda ömür boyu durabilecek bir erkek. daha ne ister insan

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      şu an abin yok çünkü :))) vay çok duygusal konuştum umarım abin olur dicem ama imkansız artık:)

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      illa kan bağı olmasına gerek yok da öylesini bulmak da zor

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      iyi bir sevgili olsada o işlevi görür mü diyosun yani

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      daha çok manevi bir abiyi kastetmiştim :)

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      bebn olabilirimmm.9))

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      çok severimm:))

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      abicim :D

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      efendum canum kardeşim söyle ne istiyosun manevi abinden :)))

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      ehehe :))

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      hayal ettiğin buysa çok beklersinn :))) abiler ne istiyosun caın kardeşim demez git bana kemerimi getir.99 yürü hadi çabuk ol be üfff :))) misal sen bir şey diyosun mıymıy mıy ağzını yamultur ve he salak çok mu komik beyinsizsin özürlüsün :))) abiler böle malesef:)))

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      hem iş yaptırırlar hem büssürü hakaret

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      olsun :D

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      kızları anlamıyorum ya cidden hem büssürü hakaret hem horlanma üzerine hizmet yinede abicim de abicimmm nekadar kız tanıdıysam abisine çok bağlı hele benim arkadaşınki

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      abim olsaydı sana bunun açıklamasını yapardım :D

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      ya benim bir arkadaşım var demiştim ya onun kardeşi var çocuğu bir gör ama tam bir hayvan arkadaşım diye demiyorum :)) kıza etmediği eziyet yok görüyorum gözümle yinedeçok bağlı :))))

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      abiler tatlıdır :)

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      bende o yönünüze hayranım zatenn

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      ablalar da tatlıdır aslında ama arada dayak falan attığım için saygınlığı kalmıyo pek gözümde :D

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      ablanımı dövüyosunn yazık değilmi yaa:)) ona

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      o da beni dövüyo :D

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      abla kardeş birbirinizi mi dövüyonuz çok tatlı mış ilişkiniz.))

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      evet aşırı tatlıyız sorma :D

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neyse herzaman böyle devam eder umarım o kavgalar tuzu biberi :))))9 ablanla mutlu mesut yaşa:))

      Yorumla
    • kafamda-delisorular
      kafamda-delisorular
      +1 yıl

      sağolasın :D

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      sen saol:)

      Yorumla
  • çirkinördekyavrusuu
    çirkinördekyavrusuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Abim olsa fena olmazdı hani :)

    0
    7 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • çirkinördekyavrusuu
      çirkinördekyavrusuu
      +1 yıl

      Bilmem korumacı tavırları hoşuma gidiyor

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      günlük 5 tl versen ben seni korurum:)

      Yorumla
    • çirkinördekyavrusuu
      çirkinördekyavrusuu
      +1 yıl

      olmaz öyle :)

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neden olmuyomuşş:)))) bence iyi anlaşma

      Yorumla
    • çirkinördekyavrusuu
      çirkinördekyavrusuu
      +1 yıl

      Olmaz işte. Sarılıp ağlayabilmeliyim

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      :)))) sarılıp ağlamak mı onu kaptıracak çok az abi vardır emin ol ben olsam ben bile yaptırmazdımm

      Yorumla
  • gülll06
    gülll06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kiz kardesim olsaydi :)

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      ahh:))

      Yorumla
  • crazy493
    crazy493 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hep bir abim olsun isterdim

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      benim ninkimi çalmışsın :))))

      Yorumla
  • birbirimizeaidiz
    birbirimizeaidiz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    11 erkek abin olsaydi seninde kiz isterdin

    0
    8 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      senin de öyle mi :)))9yoksa kaç erkek abin var

      Yorumla
    • birbirimizeaidiz
      birbirimizeaidiz
      +1 yıl

      10 erkek bir kiz ben

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      nası yaşıyon sen o evde:))

      Yorumla
    • birbirimizeaidiz
      birbirimizeaidiz
      +1 yıl

      Yasamiyorum ki ztn

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      nerde 11 tane abi.))))9evlenip gittilermiyoksa

      Yorumla
    • birbirimizeaidiz
      birbirimizeaidiz
      +1 yıl

      Ben evliyim

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      bir zaman önce yaşıyodun ama dimi:))9

      Yorumla
    • birbirimizeaidiz
      birbirimizeaidiz
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • ripple
    ripple Takip Et
    Xper 7 Yaş: 108
    +1 yıl

    2 tane erkek kardeşim var. Ben abi istiyorum.

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      sen baskı istiyon:)9

      Yorumla
  • NoHashas
    NoHashas Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    :D bir abim olaydı :D

    0
    0 Yorumla
  • aLoneFT
    aLoneFT Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dövebileceğim bir kardeşim olsa fena olmazdı :D

    1
    0 Yorumla
  • yağmur____
    yağmur____ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ablam olaydı eyiydi😭

    0
    2 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neyin var neden abla istiyon

      Yorumla
    • yağmur____
      yağmur____
      +1 yıl

      Abim varda abla eksik

      Yorumla
  • MezarlıktakiMatmazel
    MezarlıktakiMatmazel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kız kardeş ve abi çok isterdim :)

    0
    2 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      sen kardeşe açsın galiba hepsinden btane istiyon

      Yorumla
    • MezarlıktakiMatmazel
      MezarlıktakiMatmazel
      +1 yıl

      Yok bende sadece erkek kardeş var, ondan :D

      Yorumla
  • AasenaA
    AasenaA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    kız kardeşim ve iyikide var :D

    0
    0 Yorumla
  • cicili-bicili
    cicili-bicili Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Bir abim var. Bir de kız kardeşim olsun isterdim.

    0
    0 Yorumla
  • MaviDolunay
    MaviDolunay Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 80%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 407 cevap paylaştı.

    erkek kardeş.

    0
    4 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      WYL

      Yorumla
    • MaviDolunay
      MaviDolunay
      +1 yıl

      Anlamadım?

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      niçinn

      Yorumla
    • MaviDolunay
      MaviDolunay
      +1 yıl

      Çünkü erkek kardeş ve kız kardeş birbirlerini tamamlar. Ve evin tek kızı olmak isterdim ki küçük bir erkek kardeşim var.

      Yorumla
  • alittlemistake
    alittlemistake Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    Abim olsun isterdim.

    0
    7 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • alittlemistake
      alittlemistake
      +1 yıl

      Bir abinin kiz kardesini kosulsuz sevip korumasi etkileyici.

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      üzerinde baskı kurum hizmet ettirmek onu getir bunu götür demek:)))))) herşeyine karışmak da var

      Yorumla
    • alittlemistake
      alittlemistake
      +1 yıl

      Sevgiden yapar bir abi bunlari. Bence cok ozel birsey abi sahibi olmak.

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      gel benim kardeşim ol:)9

      Yorumla
    • alittlemistake
      alittlemistake
      +1 yıl

      Sagol abi eksik olma.

      Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      :)) çok nedemek

      Yorumla
  • pesimistiksenfonj
    pesimistiksenfonj Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    abim olaydi iyiydi

    0
    0 Yorumla
  • agresifhatun
    agresifhatun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Abim olsun isterdim

    0
    0 Yorumla
  • pekiamaneden
    pekiamaneden Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    1 tane abim var.

    0
    0 Yorumla
  • frmerekli
    frmerekli Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Abim olsun isterdim

    0
    1 Yorumla
    • kreyzikasapdiriliş
      kreyzikasapdiriliş
      +1 yıl

      para karşılığı olabilirim abi :))9

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bir iki kız kardeşim olsun isterdim 😃

    0
    0 Yorumla
  • mavistuy
    mavistuy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    İkisinden de var :D

    0
    0 Yorumla
  • Lesus
    Lesus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Erkek var

    0
    0 Yorumla
  • SabbraCadabra
    SabbraCadabra Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    fark etmez

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkek kardeşinizmi olsun isterdiniz kız kardeşinizmi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ablanız veya abiniz olsun ister miydiniz? 61 cevap verildi
Kız kardeş mi, veya abla, erkek kardeş mi, abiniz mi olmasını isterdiniz? Soru açık benim ablam... 19 cevap verildi
Abiniz/ablanız olsun ister miydiniz? 56 cevap verildi
Abin mi olsun isterdin bacın mı? 12 cevap verildi
Kız kardeşiniz olsun ister miydiniz yoksa kız kardeş yük müdür? 44 cevap verildi
Abiniz olsun ister miydiniz? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨