Babam sürekli yüksek sesle konuşuyor. Ağzının ortasına küreği vurasım geliyor bazen?

Babam sürekli yüksek sesle konuşuyor. Kulaklıkla son müzik ses dinlememe rağmen bile telefonu çaldı ve telefonuna ''Aloo'' diye öyle bir bağırdı ki kulağımda kulaklık olmasına rağmen ben bile ürktüm. Sesi gür ve çok çıkıyor. Sakin konuşması yerde sesi yüksek tonla çıkıyor hafif bağırıyor. Birde en ufak bir hata yapsam ağzını açarak öyle bir bağırıyor ki ses öbür tarafta ki caddeden duyuluyor. Tabi babam beni çok sever bana bağırmaz ama refleks olarak sesi çıkar arada bana karşı. Yüksek sesle konuşmasına çok uyuz oluyorum. Sizde de yüksek sesle konuşan var mı?
Babam sürekli yüksek sesle konuşuyor. Ağzının ortasına küreği vurasım geliyor bazen?
Cevapla