Kıskanmıyorum ama imreniyorum dediğim özellikleri cinsel anlamda her noktalarindan ayrı keyif alabiliyor olmaları. Dokunmatik ekran gibiler nerelerine dokunsan bir tepki var. Ama erkekler öyle değil. Allah koymuş bir orta tuş. Ya ona dokunacan ya ona dokunacan. Başka yolu yok. Sonra da salak gibi tek orta tuşun dokunmatik ekrandan daha iyi olduğunu savunup duruyoruz. N'apalim başka özelliğimiz yok 🤣🤣🤣
Ben haset değilim, Kimsenin birşeyini kıskanmam. Onda olup, bende olmayan bir eksiğim yok.. Bir gözüm olmasaydı iki gözü olan birini kıskanabilirdim. ya da bir elim olsaydı, iki eli olan birini..
Sende eksik ya da kusurlu olan birşeyin, başkasında olmasının kıskançlık yaratmasını anlayabilirim, fakat sende de olan birşeyin, bir başkasında uzun kısa gibi farklılıklar üzerinden kıskançlığa neden olmasını pek anlayamıyorum..
Karşı cinsin bana çekici gelen bir çok şeyi /özelliği var. Zaten o yüzden çekici geliyor. Ama onların bende de olmasını istemiyorum. Çünkü o zaman çekici gelmez. İnşallah söylemeye çalıştığım şeyi anlatabilmişimdir. 😃
Güzellik. Kaslı çekici bir erkeğim eşimde güzel bir kadın ama doğal olarak çekiciliği var yani kesinlikle benden çok daha güzel bazen kıskanıyorum ben iri duruyorum dövüşçü olduğum için oda çok güçlü bir döcvüşçü ama zarif duruyor