Hayatında bir kez olsun dibi gördün mü? Nasıl toparlandın?

Hayatında bir kez olsun dibi gördün mü? Nasıl toparlandın?
Çoğumuzun hayatında zor zamanları olmuştur.
Öyle ki "daha kötü ne olabilir ki" diye sorarız kendimize.
Birine göre baş etmesi çok zor gelen şeyle bir başkası kolayca baş edebilir belki.
Ama sonunda başımıza ne gelirse gelsin
Anka Kuşu gibi küllerinden doğmak
da bizim elimizde aslında.

Siz nasıl baş ediyorsunuz böyle anlarla?
Hayatında bir kez olsun dibi gördün mü? Nasıl toparlandın?
Cevapla