Sizce bir erkeğin kızla küfürlü bir şekilde şakalaşması, konuşması hoş mu?

Aşırı aşırı itici. Bana küfürlü bir görüş yazınca direkt ıyy diyorum o kadar diyeyim. Sitede, reelde çok rastlıyorum kız ve erkek küfürlü şakalaşıyorlar falan bence basit bir konuşma olmuş oluyor haberiniz olsun. İnsanın kendine saygısı açısından gereksiz diye düşünüyorum.
Düşüncelerinize saygım var ama ben de kendi düşüncelerimi belirtmek ve itici olduğunu keyfim ve kahyası açısından söylemek istedim.
İyi geceler...
Sizce bir erkeğin kızla küfürlü bir şekilde şakalaşması, konuşması hoş mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bir erkeğin kızla küfürlü bir şekilde şakalaşması, konuşması hoş mu?
Cevapla